חולה סכיזופרניה ומכור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חולה סכיזופרניה ומכור
    לאה
    14/09/2008

    הבן שלי בן 35 חולה סכיזופרניה מזה כ-12 שנה, סובל מתחלואה כפולה מכור לכדורים מכל סוג שהוא וכן לאלכוהול ולאחרונה התחיל עם חגיגת, מזה כשבועיים מטופל במרפאה שיקומית פרטית המתיימרת לטפל בהתמכרויות באמצעים שונים, היום התבשרנו ע"י הפסיכיאטר הנ"ל כי בכוונתו להרדימו ל-4 ימים כדי שיתנקה מהכל, לדבריו. שאלתי האם זה מקובל ? האם אין בזה סכנה כלשהיא. מצבו הנפשי די טוב אבל ההתמכרויות גרמו לסילוקו מהדיור המוגן ומההוסטל ולמעשה הוא הפסיק לעבוד. תודה לאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולה סכיזופרניה ומכור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחלואה כפולה

    ד''ר עודד רוזנברג
    15/09/2008

    הפסיכיאטר לא התכוון להרדימו כמו בחדר ניתוח....אך ישנן תרופות לגמילה שעשויות לגרום לטשטוש.תרופות לגמילה אינן מסוכנות יותר מתרופות אחרות.אין ספק ששילוב של סכיזופרניה ושמוש בסמים מחמיר את הפרוגנוזה (תחזית רפואית של המחלה) כנ'ל גבי אלכוהול.אני מציע לך לפנות לפסיכיאטר המטפל בשאלות ששאלת - שהן רלוונטיות.
    אני מקווה שיתנקה מהסמים והאלכוהול,תמיכה משפחתית חשובה מאוד.
    שירגיש טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו