בדיקות דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות דם
    יוסי
    20/09/2008

    דוקטור שלום אני קצת מתפדח לשאול אבל אני חייב בזמן האחרון אני מתחיל להרגיש כאבים בכל מיני מקומות בגוף ואני רוצה ללכת לעשות בדיקת דם הפחד שלי זה שאני מעשן לפעמים חשיש ואני מפחד שיגלו את זה בבדיקת דם וידווחו למשטרה האם הם מדווחים או שיש סודיות רפואים והאם זה כולל את הצבא גם? דוקטור אין לי אם מי לשאול גם אם לא תענה תודה רבה בכל אופן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושש מבדיקות דם

    ד''ר עודד רוזנברג
    20/09/2008

    קודם כל,חשיש בודקים בשתן ולא בדם ואין סיבה שמישהו יעשה לך את הבדיקה הזו סתם כך.חוץ מזה לא מדווחים למשטרה במקרים כאלה אלא במקרים מיוחדים(תוך כדי הליך משפטי או משטרתי).לגבי הצבא איני יודע .אני חושב שהחרדה שיגלו או ידווחו היא מוגזמת.הבעיה האמיתית שלך היא צריכת החשיש עצמה.החשיש עלול לגרום לנזק מוחי בשימוש מצטבר ולהתפרצות של בעיות נפשיות.השאלה החשובה באמת היא מה גורם לך להשתמש בו? דיכאון? ריקנות?- הפתרון לכך הינו באמצעות טיפול פסיכיאטרי או פסיכולוגי.בענין הכאבים בכל מיני מקומות בגוף ישנה סבירות גבוהה שהם נובעים מבעיה נפשית אך את זאת קובעים רק אחרי שנישללה כל אפשרות לקיום בעיה גופנית אמיתית - הכתובת לכך הינה רופא משפחה.
    עצתי לך : א.הירגע ב.פנה לרופא משפחה ג.פנה לפסיכיאטר במסגרת כלשהי ד.הפסק עם החשיש!
    בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו