מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה עזרהחסויה22/09/2008
שלום קוראים לי אודליה אני בת 22 לפני לפני ארבע שנים {בזמן השירות הלאומי} הכרתי את גבר חלומותיי הבן אדם שחלמתי מילדותי להכיר..אוהב מפנק בעל חוש הומור מבין תומך וקשוב...התפתך בנינו קשר מדהים אז הוא היה בן 27 ואני הייתי בת 18 לא היה לי אכפת הפרשמי הגילאים,שאני ממוצא ספרדי והוא בכלל רוסי והמנטליות שלנו שונה לחלטוטין..היו לנו המון חילוקי דעות בנושא של דת..אבל עדיין אהבנו בטירוף...עם התפתחות הקשר יום אחד הוא התוודה בפני שבעברו היה נוהג להשתמש בסמים..כמובן שנלחצי אבל כשהתחלתי להבין את הסיפור בחרתי לא לשפוט אותו על פי העבר שלו {כי הוא נקי כבר שלוש שנים}ופשוט לקוות שזה לא יקרה שוב.. עם הזמן ככל שאהבתנו התעצמה הקשר התחזק והחלטנו לעבור לגור יחד..היה מדהים היינו עושים הכל ביחד..ומבחינתי הוא היה הגבר של חיי... עם הזמן בערב אחד הוא הציע לי נישואין..נורא שמחתי ופחדתי אבל הסכמתי ואמרתי לו שלא עכשיו כי אני רוצה ללמוד וכו' אבל עם הזמן ברור לי שהוא יהיה בעלי... יום אחד פרצה בנינו מריבה כי הוא ממש השתנה ולא היה אותו אדם שהכרתי אז לקחתי את הדברים שלי ועזבתי...לא דיברנו במשך שבוע ואז יום אחד הוא נפגש איתי וסיפר לי שהוא חזר להשתמש... חרב עלי עולמי...לא ידעתי מה לעשות,למי לפנות,למה?איך?..פשוט נכנסתי למשבר וכל הבועה שחייתי בה התפוצצה לי בפרצוף...אני לא רוצה לדבר על התקופה שעברתי כי זה משהו שאני לא רוצה לזכור..בכל מקרה נפרדנו הוא הלך לגמילה אני סיימתי את השרות ועברתי לגור בארה"ב במשך שנה...כשחזרתי לארץ הוא ביקש להיפגש..נפגשנו...הוא סיפר לי שהוא נקי כבר הרבה זמן וכיום הוא עובד באותו מרכז גמילה שבו טופל כמדריך{פעמיים בשבוע}כמו כן הוא עובד ברווחה עם נוער נפגעי סמים..כמובן שזה שינוי משמעותי עבור בן אדם שעד לא מזמן היה בצד השני של הסיפור... בכל מקרה הקשר חודש...והוא שוב מדבר על חתונה..אני מפחדת שנתחתן ואז הוא יפול שוב..אני לא חושבת שאני אוכל להתמודד עם זה שוב...אני פשוט אמות!הפחד מנקר בי מצד שני אני אוהבת אותו בטירוף ולא נראה לי שעוד אפשרי שתיהיה לי אהבה כזאת...אנחנו משלימים אחד את השני...אבל אני מפחדת לטעות... בבקשה תעזרו לי להגיע להחטלה הראש שלי מתפוצץ ממחשבות....אני מרגישה כמו בן אדם שעומד על מקפצה ומתנדנד...לא קופץ למים אבל גם לא חוזר לאחור..זה ממש קשה לחיות ככה...אני לא מרוכזת בחיי ואין לי מנוחה נפשית מה לעשותתת??!!! האם תמיד יש סיכוי שהוא יחזור להשתמש?...האם יש תקווה?..אני רוצה לציין שהיום הוא גם הולך לאנ איי ומודה לכך שהוא מכור וזאת מחלתו...אשמח לעזרה ועצות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נוכל להחליט במקומך
פרופ` פנחס דנון23/09/2008סטטיסטיקה יבשה אומרת שמכורים נקיים עד כחמש שנים סיכויים שלהם להתמכר מחדש דומים לאוכלוסיה רגילה
אבל הכול סטיסטיקה ובן אדם עצמו רלונטי בבעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסיון
ליאת22/12/2008שלום לך אני נשואה למכור כבר כ-7 שנים, קצת אחרי החתונה שלי בעלי נפל לסמים. מאז עברתי איתו הרבה גמילות והרבה תקופות של נקיון- הוא מחזיק מעמד כמה חודשים ושוב נופל וכך חוזר חלילה. את צריכה לקחת בחשבון שהנקיון מהתמכרות היא מלחמה יומיומית וכל דבר קטן נמצא סביב המחלה הזאת. המכורים הם טיפוסים רגישים מאוד, ותמיד צריך להיות איתם עם היד על הדופק. את צריכה לחשוב טוב טוב אם את רוצה להכנס לעולם הזה כי ההחלמה שלהם היא במקום הראשון לפנייך- וזה לא דבר קל. קודם כל הקבוצות שלהם , קודם כל הם ורק אחר כך את. אין לזה תעודת ביטוח- את צריכה לקחת את הסיכון שזה יכול לקרות. אם את מוכנה לעבור את זה אז אאחל לך בהצלחה אבל תדעי זה לא קל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
רונית23/12/2008אני הכרתי בחור שמעשן חשיש, האם את מדברת על גמילה של חשיש שדורשת המון טיפולים וחשש לחזרהשל עישון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

