צריכה עזרה דחוף...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה דחוף...
    אחות של
    13/10/2008

    שלום לכולם..הסיפור של משפחתי התחיל לפניי שנים אך לא אשב לפרט כאן מהתחלה לכן אספר בקצרה....יש לי אח אשר מעשן חשיש בכמיות אדירות כבר שנים....מצבו של אחי היום ממש נורא!!! הוא נראה זזווועעעעהה!! יש לו זקן ארוך והוא לא יודע מה הוא עושה מסתובב ברחובות בחוסר מעשה כל מי שמנסה לדבר איתו מבניי הבית הוא מקלל קללות עסיסיות במיוחד פשוט לא רוצה שאף אחד יעזור לו להגיע לטיפול שמענו מאנשים שהוא עושה שתן ואחכ מורח את עצמו ...בקיצור הוא ממש לא בסדר פנינו למשרד הבריאות לרווחה לכול מיני מקומות שייתנו לא טיפול מצידנו גם אישפוז בכפיה זה טוב אך הם לא מוכנים!!! מה קורה למדינה הזו??? מחכים שהוא ימות נראה לי והאמת אין לו עוד הרבה לחיות הריי אנשים כאלו מערכת החיסונית שלהם חלשה מאוד....והוא נראה חולה ממש חולה למי אנחנו יוכולים לפנות??? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה דחוף...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעשן חשיש ומשוטט ברחוב

    ד''ר עודד רוזנברג
    13/10/2008

    ניראה שמדובר ביותר מאשר שימוש בחשיש.ההזנחה העצמית,ההתנהגות חסרת השיפוט(מורח על עצמו שתן) מרמזות שיתכן שהוא סובל ממחלת נפש של ממש ועל כן מומלץ להפנותו לחדר מיון פסיכיאטרי לפי אזור המגורים בתעודת הזהות.לא ניתן לאשפז אדם בכפייה,אפילו אם הוא במצב פסיכוטי אלא אם כן ישנה מסוכנות מיידית לו או לסובביו ועל כן ההגנה על זכויות האדם במקרים רבים ,גוברת ,מבחינה חוקית על צורך רפואי אמיתי בטיפול פסיכיאטרי.אני מציע לכם לנסות לשכנע אותו להגיע לבדיקה פסיכיאטרית בחדר מיון .בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדבר איתו??

    אחות של
    15/10/2008

    זה בילתי אפשרי !!! הוא מקלל מישתולל אי אפשר להגיע אליו אנחנו האחים מתקשרים מידיי פעם מבקשים לבוא לשוחח והוא מתחיל להשתולל שמי שיתקרב הוא יהרוג אותו וקללות שבחיים לא שמעתי אותם...... הוא לא רוצה לדבר אם אף אחד ...אבא שלי שלח לא אנשים שהם היו בעבר חברים טובים שלו וזה לא עזר הוא לא מוכןןןן לשמוע! למה אי אפשר לשלוח לו אמבולנס ולאשפז אותו? הוא לא מזיק לסובבים אותו אבל הוא דועךך כך שהוא מזיק לעצמו אחי נימצא בסוג של גסיסה ממש כך הוא לא יישאר חיי עוד הרבה זמן ..צריך לראות בכדיי להבין על מה אני מדברת הזקן שלו ארוך והוא בקושי סוחב את עצמו לא מתקשר אם העולם החיצון מה עושים? לחכות שימות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להזמין פסיכיאטר לביקור בית ממד"א

    פרופ` פנחס דנון
    15/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו