מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה עזרה דחוף...אחות של13/10/2008
שלום לכולם..הסיפור של משפחתי התחיל לפניי שנים אך לא אשב לפרט כאן מהתחלה לכן אספר בקצרה....יש לי אח אשר מעשן חשיש בכמיות אדירות כבר שנים....מצבו של אחי היום ממש נורא!!! הוא נראה זזווועעעעהה!! יש לו זקן ארוך והוא לא יודע מה הוא עושה מסתובב ברחובות בחוסר מעשה כל מי שמנסה לדבר איתו מבניי הבית הוא מקלל קללות עסיסיות במיוחד פשוט לא רוצה שאף אחד יעזור לו להגיע לטיפול שמענו מאנשים שהוא עושה שתן ואחכ מורח את עצמו ...בקיצור הוא ממש לא בסדר פנינו למשרד הבריאות לרווחה לכול מיני מקומות שייתנו לא טיפול מצידנו גם אישפוז בכפיה זה טוב אך הם לא מוכנים!!! מה קורה למדינה הזו??? מחכים שהוא ימות נראה לי והאמת אין לו עוד הרבה לחיות הריי אנשים כאלו מערכת החיסונית שלהם חלשה מאוד....והוא נראה חולה ממש חולה למי אנחנו יוכולים לפנות??? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעשן חשיש ומשוטט ברחוב
ד''ר עודד רוזנברג13/10/2008ניראה שמדובר ביותר מאשר שימוש בחשיש.ההזנחה העצמית,ההתנהגות חסרת השיפוט(מורח על עצמו שתן) מרמזות שיתכן שהוא סובל ממחלת נפש של ממש ועל כן מומלץ להפנותו לחדר מיון פסיכיאטרי לפי אזור המגורים בתעודת הזהות.לא ניתן לאשפז אדם בכפייה,אפילו אם הוא במצב פסיכוטי אלא אם כן ישנה מסוכנות מיידית לו או לסובביו ועל כן ההגנה על זכויות האדם במקרים רבים ,גוברת ,מבחינה חוקית על צורך רפואי אמיתי בטיפול פסיכיאטרי.אני מציע לכם לנסות לשכנע אותו להגיע לבדיקה פסיכיאטרית בחדר מיון .בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדבר איתו??
אחות של15/10/2008זה בילתי אפשרי !!! הוא מקלל מישתולל אי אפשר להגיע אליו אנחנו האחים מתקשרים מידיי פעם מבקשים לבוא לשוחח והוא מתחיל להשתולל שמי שיתקרב הוא יהרוג אותו וקללות שבחיים לא שמעתי אותם...... הוא לא רוצה לדבר אם אף אחד ...אבא שלי שלח לא אנשים שהם היו בעבר חברים טובים שלו וזה לא עזר הוא לא מוכןןןן לשמוע! למה אי אפשר לשלוח לו אמבולנס ולאשפז אותו? הוא לא מזיק לסובבים אותו אבל הוא דועךך כך שהוא מזיק לעצמו אחי נימצא בסוג של גסיסה ממש כך הוא לא יישאר חיי עוד הרבה זמן ..צריך לראות בכדיי להבין על מה אני מדברת הזקן שלו ארוך והוא בקושי סוחב את עצמו לא מתקשר אם העולם החיצון מה עושים? לחכות שימות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהזמין פסיכיאטר לביקור בית ממד"א
פרופ` פנחס דנון15/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

