מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםמוטי22/10/2008
שלום אני מקווה כי תוכלו לתת מענה לשאלתי לפני כחודש בעודי בחוף הים נידקרתי מחפץ .. הדקירה לא עשתה כלום מבחינה בריאותית, אבל עוררה בי מחשבות לגבי מצב של הדקרות ממזרק שמוטל בחוף.. אט אט אים הזמן התגברו המחשבות ועכשיו הן מעסיקות אותי גם בנוגע למצב של הדקרות ממזרק המוטל ברחוב. החשש שלי הוא שישנה אפשרות שאדרוך על מזרק ששומש להזרקת הירואין או סם קשה אחר .. אדקר .. והסם שבתוכו ישפיע עלי.. יש לציין שאינני חושש ממחלות מכיון שאני יודע שהחיידקים מתים כעבור מספר שעות וכמות החומר שתעבור בדקירה לא מספיקה להעברתם, אך חששי הוא האם החומר שהיה במזרק אפילו אים זה טיפה שבטיפה יעבור אלי ויכול להשפיע עלי מבחינה נפשית. אשמח אים תוכלו להפריח תאוריה מלחיצה זו ע"י הסבר בנושא תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לפורום הפרעות חרדה- OCD
פרופ` פנחס דנון22/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה מזיהום עקב דקירה
ד''ר עודד רוזנברג22/10/2008עובדה היא כי קיימת סכנת הידבקות בדלקת הכבד באמצעות מחט משומשת יהיה הסיכוי קטן ככל שיהיה (והוא אכן קטן מאוד).אם הסבר זה אינו מרגיע אותך ועדיין רודפות אותך מחשבות כי תידקר ותקבל זיהום(ברור לך כי הסיכון שתידקר ממחט באקרעי שואף לאפס) הרי שאתה סובל מהפרעת חרדה.רצוי לטפל בהפרעה זו היות והיא פוגעת באיכות החיים כפי שבודאי שמת לב.ישנן מספר דרכים: טיפול תרופתי,טיפול קוגניטיבי - דהיינו שינוי צורת החשיבה החרדתית ע'י הדרכה ותירגול.בענין התרופתי - רצוי לפנות לפסיכיאטר אם במסגרת קופת חולים,מרפאה לבריאות הנפש או במסגרת פרטית.לטיפול קוגניטיבי ניתן לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג באחת ממסגרות אלה.טפל בעצמך תוך היעזרות במישהו מיקצועי והרגש טוב.בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד'ר רוזנברג
מוטי23/10/2008יש להדגיש כי החששי הוא אינו הידבקות במחלה.. (כמו מחלת הכבד שציינת) אלא האפשרות כי החומר ,הסם שהיה במזרק יעבור אלי וישפיע עלי . אני יודע כי בעת דקירה תועבר לגופי טיפת סם קטנה שבקטנות.. אבל עדיין יתכן כי יש לטיפה זו השפעה? הרי סמים חזקים אפילו טיפה יכולה להשפיע לא? אינני יודע אים אני אכן בהפרעה חרדתית הרי אני מצליח ללכת כרגיל .. הודה לך אים תוכל להגיב שוב ולהסביר על תכונות הסם דווקא והאם הוא יכול להשפיע גם בעת הדקרות (אפילו אים הסיכוי בהדקרות הוא קטן מאוד) בכדי לשחררי מן התאוריה המלחיצה או להדרכי לאן להפנות אים מדובר אכן בהפרעה חרדתית לא מבוססת כלל תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

