שאלה לגבי שימוש בחגיגת -האם התופעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי שימוש בחגיגת -האם התופעות
    יעקב ס
    29/10/2008

    אני בן 30 בד"כ בריא -לא מעשן . בשנה האחרונה הייתי משתתף מדי פעם במסיבות והייתי מסניף כדורי חגיגת -לא בכמות גדולה . בד"כ לאחר ההסנפה היתי חש מעבר לתחושת ההתעוררות גם הפרעות עיכול -עצירות ורעשי עיכול בבטן אשר היו חולפים תוך יומיים-שלושה . הבעיה התחילה לפני 4 חודשים כשהסנפתי שורה אחת -לא כמות גדולה ולאחר מכן אכלתי ארוחה גדולה - לאחריה התחלתי להרגיש בחילות ורעשי עיכול - מאז ועד היום אני סובל מהפרעות עיכול - עצירות ,הצטברות גזים בבטן ,צואה רירית ובצבע ירוק כהה , - תסמינים שמקודם לא היו לי . הלכתי לרופא שקבע כי אני סובל ממעי רגיז ונתן לי כדורים שלא ממש עוזרים . לפי מה שקראתי באינטרנט - מעי רגיז הינה מחלה כרונית . האם מנסיונך כרופא יכול להיות קשר מובהק בין הפרעות עיכול אלו לבין שימוש בחגיגת ? האם יש סיכוי לחזרה לתפקוד נורמלי ? היות ומאז הפסקתי לגמרי שימוש בסם הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי מרובות

    פרופ` פנחס דנון
    29/10/2008

    ישנן תופעות לוואי מרובות משימוש בחגיגת בינהן גם בעיות במערכת העכול. שאלה היא לפני כמה זמן הפסקתה ? ושימוש היה ממוקד אך ורק בחגיגת ?
    באופן כללי אחרי מספר שבועות עד כחודשים של הפסקה גוף חוזר לעצמו אבל בכל זאת עדיף לפנות לרופא משפחה ולבצע בירור

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך - תגובה,יש לי שאלה

    יעקב ס
    29/10/2008

    הפסקתי לגמרי את השימוש בחגיגת וגם באלכוהול לפני 3 חודשים . מאז יש שיפור מסויים-אולי בהשפעת התרופות -קרבוסילן,קולפרמין, פרוביוטיקה ,אומפרדקסוביוסלקס אך עדיין יש גזים עצירות מסויימת,צואה רירית וכאבי בטן כל פעם לאחר אכילה . תופעות אלו מוקלות לאחר יציאה . תופעות אלו תמיד קרו לי אחרי שימוש בחגיגת כאשר לפני כן מעולם לא סבלתי מזה -תופעות אלו גם נעלמו לאחר יומיים . בהסנפה לפני 4 חודשים שמאז בגינה אני עדיין סובל - אני זוכר שזה היה על קיבה ריקה ובלעתי רוק שהיה בטעם מר מאוד , בנוסף כשעתיים לאחר ההסנפה אכלתי ארוחה גדולה שרק החמירה את כאבי הבטן . כאשר יומיים לאחר מכן שתיתי אלכוההול ורק שבוע לאחר מכן הייתה לי יציאה שלראשונה הייתה רכה מאוד עם ריר לבן ומאז כ-4 חודשים ועד היום יש ריר בצואה ולעיתים הצואה בצבע ירוק כהה כמו אצת ים . לכתי לרופא משפחה לבירור שעשה לי בדיקות דם ושתן שבמהלכן התגלה הליקובטר פילורי -לקחתי טיפול משולש {כשאני חייב לציין שבמהלך הטיפול האנטיביוטי היה שיפור במצב במיוחד ביציאות אך התופעה חזרה לעצמה בסוף הטיפול } לאחר בדיקה חוזרת החיידק חוסל והרופא טען שהיות והבדיקות תקינות אני סובל מתסמונת מעי רגיז .הבעיה שלתסמונת זאת בד"כ יש הפוגות אך אצלי זה כל הזמן . האם יכול להיות מצב שתתפתח מחלה כרונית כמו מעי רגיז לאחר שימוש בחגיגת שהופסק כבר3 חודשים? האם זה נובע בגלל רעלים נוספים שהיו בכדור או בגלל אופן לקיחת הכדור על קיבה ריקה ולאחריה אכלתי ארוחה גדולה . היות ובעבר תופעות אלו נעלמו לאחר יומיים אולם כעת זה נמשך כבר3 חודשים? האם מנסיונך מוכר לך תופעות של מעי רגיז לאחר שימוש בחגיגת ומה הטווח המקסימלי שלוקח למעי לחזור לעצמו מאז הפסקת השימוש {אצלי לפני 3 חודשים}

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגלל אלכוהול כדי לבצע בדיקות

    פרופ` פנחס דנון
    30/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתי לגבי בדיקות אלכוהול ועודשאלה

    יעקב ס
    31/10/2008

    ביצעתי את כול סוגי הבדיקות ויצאו תקינות אך עדייןיש בעיות במערכת העיכול . האם העובדה שעבר כבר 3 חודשים מאז השימוש האחרון בחגיגת ועדיין המערכת בגוף לא חזרה למצבה הקודם . בעצם מראה שניגרם לי נזק בלתי הפיך במערכת העיכול כתוצאה מהסם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה צריך יעוץ אצל רופא פנימאי

    פרופ` פנחס דנון
    02/11/2008

    אתה צריך יעוץ אצל רופא פנימאי עדיף גסטרואנטרולוג כבעיה נראת פיזיולוגית יותר מתלונות שקשורות לשימוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו