סבילות לכודרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סבילות לכודרים
    יוני
    02/12/2008

    לאחר טראומות שעברתי (ניתוחים, מקרה אונס ועוד) התמכרתי בעבר לכדורי הרגעה מסוג קלונקס ואסיול, צרכתי עשרות כדורים מהם ולפעמים הם אפילו לא השפעוף כיום אני נקי כמעט שנה, כאשר ניסיתי לקחת שתי כדורי קלונקס 2 מ"ג הרגשתי מוזר וראו עלי שהייתי מסומם למחרת , אבל לא הרגשתי שום היי שבו הייתי רגיל,, העלתי את המינון עד ל7 כדורי קלונקס 2 מ"ג ואף אסיוול 10 מ"ג במינון דומה וההי נעלם,, לגמריי וגם ההשפעה האובייקטיבית כמעט ואינה קיימת (מראה מסומם) האם יכול להית שהמוח שלי שינה את היכולת לתרגם את הכדורים כמו בעבר? כי הכדורים האלה עזרו לי מאוד רק חבל שהתמכרתי להם, אני זקוק ל"היי" של הואליום לא בשביל האופריה אלה כדי להתמודד עם הפוסט טרואמה שלי כנ"ל לריטלין (במרשם רופא) בתחילה כשהייתי בולע את הכדורים בהתחלה הייתי מרגיש טוב יותר.. אבל מה מאוד זה עבר ורק כשאני מסניף אותם אני מקבל איזה סוג של היי מזוייף (ולא משנה גם אם אקח 5 בבת אחת. מכל מקום הרופא שלי מטבע הדברים נותן לי מרשם רק ל10 כדורי ריטלין וכנראה יתן לי ואבן דבר שיהיה כמו כוסות רוח למת לאחד ששבע קלונקס לא נותנים לו את התחושה שמקבלים שלוקחים כדור הרגעה הריטלין לא מטריד אותי מטריד אותי האם השתנתי מבחינה כימית במוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבילות לכודרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות פיזית ונפשית

    פרופ` פנחס דנון
    02/12/2008

    לפי תאור שלך הינך סובל מהתמכרות פיזית וגם נפשית
    לא יכול להגיד שאם יש שינויים במוח שלך אך המלצתי להתחיל תוכנית גמילה עוד היום
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו