מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התמכרותליאל10/12/2008
אני בחורה בת 21 ,כל חיי סבלתי ממחסור ,תמיד לא היה לי ,היה חסר לי ,הייתי ילדה שגדלה בפנימייה אמא הייתה בבית חולים לחולי נפש ואני גדלתי מבלי שאף אחד ידאג לי או יקנה לי מה שאני צריכה תמיד היה חסר לי והרגשתי חסרת אוני אני בטוחה שהאופי שלי כיום מושפע מאוד מהעבר שלי ,היום אני בחורה עצמאית לחלוטין ,עובדת כסוכנת ביטוח (כן בגיל 21) עובדת כדוגמנית ,בקיצור מרוויחה ממש טוב ,הבעיה שלי היא כזו אני ממש חייה בפחד שיחסר לי ולא יהיה לי בעתיד ,אני כל הזמן חוסכת וחוסכת ,מתה מפחד שיום אחד לא יהיה לי יותר כסף אני חוסכת 5000 ש:"ח מהמשכורת שלי שזה נראה לי המון ובכל אופן מה שנשאר אני מפחדת לבזבז כל דבר שאני צריכה לקנות אני עושה חישובים ,רושמת כל דבר שאני קונה ,וכל תחילת חודש אני רושמת מה יהיו ההוצאות שלי אני מפחדת להיות מנוצלת ,וכל פעם שאני מוציאה כסף אני דואגת שהוא לא יהיה לשווא ,אני מפחדת שלקנות בגדים שמא יהיה סוף עונה ואי יפסיד בנוסף לזה אני עושה מעשה מאוד חמור ,כתוצאה מהבעיה שלי אני נוטה לגנוב גונבת מהעבודה אוכל של אנשים ,ככה אני מרגישה טוב עם עצמי שהרווחתי כביכול אני מנסה לעבוד ל עצמי , פשוט קשה לי המצב הזה ,ממש רע לי ,אני לא אדם רע ,אוהבת לעזור ולהתנדב ,לא משקרת ולא עושה דברים רעים אבל זו החולשה שלי ,קשה לי רע לי במצב הזה ,אני כל הזמן מצפה שיוציאו עליי אני מתוסכלת מזה שבגלל החיים הקשים שלי ,אני בגילי צריכה להשכיר דירה ,וכל ההוצאות הנילוות כל חיי הייתי צריכה לעבוד למען דברים כל כך בסיסייים בניגוד לחבריי שקבלו הכל באופן מאוד טבעי ועדיין חיים על חשבון ההורים המצב הזה מביא אותי לתסכול נוראי שגורם לי להיות אדם כזה מחושב וקמצן ברמה אובססיבית ,ועד למצב של גניבה ,מה עליי לעשות מלבד פסיכולוג ,איך אני יכולה לעבוד על עצמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה ליעוץ פסיכולוגי
פרופ` פנחס דנון10/12/2008שלום,
את זקוקה ליעוץ פסיכולוגי לכן המלצתי לפנות לפסיכולוג-ית או במסגרת קופ"ח או פרטי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

