שאלה לגבי התחלת שימוש בסמים בגיל 30

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי התחלת שימוש בסמים בגיל 30
    יעקב
    17/12/2008

    אני בן 30 ובמשך חצי שנה הייתי לוקח אמפיטמינים וחגיגת מדי פעם {סה"כ 10 פעמים לערך} לאחר לקיחת מנה חזקה שגרמה לי להפרעות גופניות,הפרעות במערכת העיכול ,סטרס מוגבר רעידות וכיווצים בלתי רצוניים בשרירים שונים בגוף . הפסקתי לגמרי . מאז שהפסקתי עברה חצי שנה ואני עדיין סובל מתופעות האלו שמתרחשות לי בגוף מדי פעם במהלך היום בצורה כרונית . קראתי קצת על הסמים ומתברר שהם פוגעים בנוירוטרנסמיטרים במוח ובמנגון שחרור ההורמונים של דופאמין וסרוטונין . מס שאלות בבקשה - 1.רציתי לדעת האם התופעות שאני חווה כבר חצי שנה הם בעצם תסמונת גמילה מהסם ? 2.אני חושב שמדובר ב נזק שהסם גרם במערכת העצבים במוח וזה גרם לי להיות יותר קשוב לגוף- למרות שלא השתמשתי בסם בצורה כרונית או בכמויות גדולות אלא מדי פעם . האם הנזק שהסם גורם למוח המתבטא בהפרעות פיזיולוגיות בסופו של דבר ניבנה מחדש ומשתקם וההפרעות האלו ייעלמו -אפילו שאני בן 30 , כמה זמן בערך אמור להיות תהליך השיקום הזה היות ובמקרה שלי עבר כבר חצי שנה מאז ועדיין ההפרעות קיימות ? 3.האם תרופות גמילה יכולות לעזור כמו NALTREXONE או נוגדי דיכאון למינהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיפול

    פרופ` פנחס דנון
    17/12/2008

    רגישות לסמים והתמכרות הינם תגובות אישיות ופזיות לכן גילך פחות רלוונטי במצבך
    לגבי חצי שנה של תופעות הייתי ממליץ לפנות ליעוץ פסיכיאטרי וכמובן לפי המצבך לדון עמו על צורך בנטילת טיפול תרופתי

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תגובתך - עוד שאלת הבהרה בבק

    יעקב
    18/12/2008

    שה . אז להערכתך תופעות אללו הנימשכות חצי שנה והתחילו מאז נטילת הסם ,כלל אינם קשורות לסם באופן ישיר והגורם להם הינו בעצם משהו אחר כמו בעיה נפשית? האם תרופות נוגדות דיכאון יכולות לעזוור לצאת מזה ? והאם ברגע שמפסיקים את התרופות תופעות אלו חוזרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין תשובה חד משמעית יכול להיות כן

    פרופ' דנון
    18/12/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו