מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי התחלת שימוש בסמים בגיל 30יעקב17/12/2008
אני בן 30 ובמשך חצי שנה הייתי לוקח אמפיטמינים וחגיגת מדי פעם {סה"כ 10 פעמים לערך} לאחר לקיחת מנה חזקה שגרמה לי להפרעות גופניות,הפרעות במערכת העיכול ,סטרס מוגבר רעידות וכיווצים בלתי רצוניים בשרירים שונים בגוף . הפסקתי לגמרי . מאז שהפסקתי עברה חצי שנה ואני עדיין סובל מתופעות האלו שמתרחשות לי בגוף מדי פעם במהלך היום בצורה כרונית . קראתי קצת על הסמים ומתברר שהם פוגעים בנוירוטרנסמיטרים במוח ובמנגון שחרור ההורמונים של דופאמין וסרוטונין . מס שאלות בבקשה - 1.רציתי לדעת האם התופעות שאני חווה כבר חצי שנה הם בעצם תסמונת גמילה מהסם ? 2.אני חושב שמדובר ב נזק שהסם גרם במערכת העצבים במוח וזה גרם לי להיות יותר קשוב לגוף- למרות שלא השתמשתי בסם בצורה כרונית או בכמויות גדולות אלא מדי פעם . האם הנזק שהסם גורם למוח המתבטא בהפרעות פיזיולוגיות בסופו של דבר ניבנה מחדש ומשתקם וההפרעות האלו ייעלמו -אפילו שאני בן 30 , כמה זמן בערך אמור להיות תהליך השיקום הזה היות ובמקרה שלי עבר כבר חצי שנה מאז ועדיין ההפרעות קיימות ? 3.האם תרופות גמילה יכולות לעזור כמו NALTREXONE או נוגדי דיכאון למינהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לטיפול
פרופ` פנחס דנון17/12/2008רגישות לסמים והתמכרות הינם תגובות אישיות ופזיות לכן גילך פחות רלוונטי במצבך
לגבי חצי שנה של תופעות הייתי ממליץ לפנות ליעוץ פסיכיאטרי וכמובן לפי המצבך לדון עמו על צורך בנטילת טיפול תרופתי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך - עוד שאלת הבהרה בבק
יעקב18/12/2008שה . אז להערכתך תופעות אללו הנימשכות חצי שנה והתחילו מאז נטילת הסם ,כלל אינם קשורות לסם באופן ישיר והגורם להם הינו בעצם משהו אחר כמו בעיה נפשית? האם תרופות נוגדות דיכאון יכולות לעזוור לצאת מזה ? והאם ברגע שמפסיקים את התרופות תופעות אלו חוזרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין תשובה חד משמעית יכול להיות כן
פרופ' דנון18/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

