נשואה למכור לאלכוהול...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשואה למכור לאלכוהול...
    נלי
    06/01/2009

    והחיים הם פשוט גיהנום עלי אדמות. היינו בטיפול פסיכיאטרי וחשבתי שבאמת ובתמים הוא רוצה להיגמל הוא קיבל כדורים והיה אמור לרדת במינונים (של השתיה) אבל הוא היה בולע את הכדורים עם האלכוהול. במשך היום הוא מתפקד במקום עבודתו...אך כשהוא חוזר הדבר הראשון שהוא עושה כשהוא נכנס הביתה זה למלא את הכוס במשקה (ולא במיץ). הוא יכול לשתות כחצי ליטר בערב ולפעמים גם יותר ואז הוא הופך להיות אדם ממש לא נעים הוא מאשים את כולם ובעיקר אותי בזה שהוא שותה הילדים תמיד נמצאים בחדרים הם לא מוכנים לשבת בחברתו (ובצדק). האווירה בבית איומה. אנחנו נמצאים בלופ ללא מוצא. אני מאמינה שהוא רוצה להיגמל אבל המשקה חזק ממנו. אני מתביישת להזמין אלינו חברים וכך גם הילדים שלנו...ולאט לאט מעגל החברים שלנו הולך ומצטמצם. הויכוחים היום יומיים פשוט שוחקים אותי והמתח בכל ערב נותן בי את אותותיו. כל לילה אני צריכה להוביל אותו לחדר השינה כי הוא לא מסוגל ללכת בכוחות עצמו. טוב..אני מצטערת שהעמסתי עליכם את צרותי...התרגלתי לשמור ולהפנים ופתאום הכל התפרץ (בעצם לא הכל, זה רק קצה קצהו של הקרחון). אלוהים!!!! תן לי כח!!! אני כ"כ עייפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשואה למכור לאלכוהול...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לפנייתך

    פרופ` פנחס דנון
    07/01/2009

    שלום

    פנית במקביל לפורום נוסף ותשובתך נמצאת שם

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו