איך מרגיש בנאדם שסובל מדהפרסונליזצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מרגיש בנאדם שסובל מדהפרסונליזצה
    אלמוני
    21/02/2009

    שלום. רציתי לדעת איך מרגיש בנאדם שסובל מדה פרסונליזציה. למה? כי לפני שבועיים עישנתי בפעם הראשונה חשיש, והייתה תקופה שהרגשתי מנותק, לא מפוקס, בכאילו הסביבה השתנתה. הייתי אצל פסיכיאטר והוא אמר שזה בגלל החרדה ואני לא סובל מדה פרסונליזציה אלא הכל פשוט בגלל שאני מנסה "לבחון" את עצמי. איך מרגיש בנאדם שיש לו דה פרסונליזציה? אני יכול לבדוק את עצמי אם יש לי דה פרסונליזציה? כי אני רוצה להפסיק לחשוב על זה ולבחון את עצמי ולהגיע לתשובה חד משמעית. למרות שהפסיכיאטר אמר שאני לא סובל מזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאלמוני

    דפנה הלמן
    21/02/2009

    אלמוני שלום,
    קשה לי להתייחס לחויה שלך כי חסרים לי פרטים אודותיה.
    יחד עם זאת דה פרסונליזציה הינה תופעה שבה יש חויית עצמי מנוכרת או חווית מציאות מנוכרת.הסימפטומים כוללים קושי בחיבור רגשי לחווית חיים.ניתן לומר שמדובר במצב שבו האדם נמצא מחוץ לתהליכי הרגש והחשיבה.ההפרעה משוייכת עפ"י רוב להפרעות חרדה.
    במידה והמחשבות הטורדניות לא ייפסקו אני ממליצה לך לפנות לטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מזהים אדם כזה?

    אלמוני
    21/02/2009

    איך אפשר לבדוק אם אני כזה? אין איזה סימטום משהו שאפשר לדעת אם אני כזה או לא? זאת אומרת איזה סימן ששייך לכל האנשים הסובלים מדה פרסונליזציה, ולראות אם גם אני סובל מזה? אני רוצה לתת לעצמי תשובה אם אני סובל מזה או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו