מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם חשיש פוגע במוח?אורח15/03/2009
שלום למומחים. רציתי לשאול האם שימוש חד פעמי בחשיש יכול לעשות פגיעה בלתי הפיכה במוח? עישנתי לפני כמה חודשים כמה שאכטות מג'וינט של חשיש, ואני מצטער על כך, כי אני בנאדם שרוצה ללמוד בחיים ולהצליח. האם העישון החד פעמי הזה יכול לעשות נזק למוח לטווח הארוך ולא המיידי? זאת אומרת נגיד אחרי שעוברים כמה חודשים, האם יש פגיעה במוח? ביכולת הריכוז? ביכולת הלמידה והזכרון? כאלה דברים? כי אני מפחד שבגלל הטעות החד פעמית הזאת פגעתי לעצמי בסיכויים להצליח בחיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמוש חד פעמי
אבי רוט16/03/2009לא סביר שתהיה פגיעה בשמוש בודד, תבדוק את עצמך שהתופעה לא ממשיכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולת סרטן
עידית08/08/2011לפרופסור
מדוע תשובתך אינה מפורטת מספיק? נראה שאתה מפחיד יותר מאשר עוזר! (נראה שאתה נגד)
אני סקרנית ומבולבלת..
האם משתמע מכך שפתאום משום מקום בעתיד(כשלא אצטרך טיפול במריחואנה הרפואית) אתקף באיזשהו טריפ רע כמו באל אס די?
כן אני מבינה שמבחינה קוגנטיבית ייתכנו שינויים אך האם אלו לא אמורים להיעלם בסופו של דבר?
ממתינה לתשובתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילו פעם אחת יותר מדי
פרופ` פנחס דנון16/03/2009במקרים מסויימים שימוש חד פעמי עלול לגרור את בן אדם לחרדות (התקפי חרדה) ודיכאון מעבר להגדרה של "bad trip" . . .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מאמין
אורח16/03/2009אנשים מגיעים לפה בפחדים וחרדה, ואתה בתור רופא מלבה את החרדה הזאת עוד יותר? אני מגיע עם חששות אחרי שאני מודע שמה שעשיתי היה טעות ואני יודע שאני לא אגע בזה יותר בחיים. ומה שאתה אומר לי זה שבעצם בגלל עישון חד פעמי של כמה שאכטות, ועוד אחרי שאני יודע שעשיתי טעות, זה יכול להרוס לי את החיים? אין לי שום פסיכוזה, ושום חרדות, הפחד היחידי שלי זה שהחשיש עשה לי פגיעה במוח מהבחינה של להיות פחות טוב בלימודים, יכולת זכרון פחות טובה, יכולת ביטוי פחות טובה וכדומה, לא מהבחינה הנפשית. אני אנסח את השאלה שלי שוב - במידה והעישון החד פעמי הזה לא עשה נזק גלוי ומיידי, האם יש נזק לא גלוי במוח? האם בגלל העישון הזה הורדתי לעצמי סיכוי להצליח בחיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאורח
פרופ` פנחס דנון16/03/2009פורום הינו מענה ראשוני לשאלות כלליות
לכן לא תוכל לקבל תשובה "לא" בלי להגדיר את מצבך נפשי ובלי שאיש מקצוע מדבר איתך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעניין הוא ש
אורח16/03/2009העניין הוא ששאלתי שאלה כללית. אמרתי וציינתי שאין תסמינים כמו חרדה או דכאון, השאלה שלי היא שאלה כללית - האם עישון חד פעמי של חשיש עושה נזק למוח מבחינה של, איך אני אנסח את זה בשפה הפשוטה ביותר - "הופך אותך לטיפש יותר"? אין שום תסמינים, העישון היה לפני 4 חודשים, אני פשוט מתעניין האם אם לא הייתי מעשן לדוגמא הסיכוי שלי להצליח בחיים היה גבוה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל על העצבים שלכם
ג'ו11/06/2009אתם חיים בסרט
לא פוגע ולא מאומה
פשוט תעשה הכל בגבול הטעם הטוב והכל יהיה בסדר
ד"ר חרדה ניסית פעם שאתה כל כך בטוח בעצמך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלג'ו
פרופ` פנחס דנון12/06/2009תהיה בריא ותרגיש טוב כל החיים
אבל על תמליץ לאחרים מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתי זה פשע להמליץ לאחרים מה לעשות?
עובר אורח12/06/2009בעצם, צודק. אולי זה אבסורד כשאתה בעל מקצוע ולא זהיר במיוחד. תזכורת: לא להכניס להיסטריה זה חלק מתפקידו של רופא, כל רופא - בטח כשמולו מירב המחקרים הגורסים כי שימוש חד-פעמי הוא כמעט וחסר משמעות (ברוב מכריע של המקרים) ובטח כשנשמעת אמירה כמעט מצחיקה כמו "השימוש היחיד יהרוס לי את החיים", אמירה של מישהו הכאילוז ועק: הרגיעו אותי.
מעריך את הרצון שלך שלא להיסחף באבחנות ובהצהרות בפני "פציינטים" וירטואלים, אבל אשמח אם תיקח לתשומת לבך את ההערה. שלי ושל ג'ו שמעליי.
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעישון חד פעמי לא יכול לפגוע
אדיר29/06/2009מי שאומר שעישון חד פעמי יכול לגרום למה שתיארת זה חארטה...
אם יש לך בעיות בעיות נפשיות ,אולי השימוש כן יכול להעלות אותם מהתת
מודע ולגרום לך קצת להיכנס לסרטים מודחקים , אבל אין מצב ששימוש חד פעמי יכול לפתח הפרעות נפשיות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל
1234529/06/2009לא רוצה להיות גסת רוח אבל מצד אחד אתם צודקים .. כמעט כל סם לא מפריע בפעמים הראשונות
לפחות מה שהיה איתי הלך לפי שלבים ... השלב בהתחלה שממש נהנים ולמחרת אפילו לא מרגישים רע
השלב השני הוא הפרנויה (פה נכנסת בעיה נפשית )
והשלב השלישי הוא השלב שעושים המון כדאי להרגיש משהו
ואחר כך השלב שמכל שורה קטנה או כדור קטן (לא יודעת לגבי שחטות ) מרגישים למוחורת מעיין הנגאובר נוראיייייי .... בפעם האחרונה שעשיתי אקסטה לא יכולתי לזוז מהמיטה יומיים אחרי זה
אז נכון שימוש ראשוני לא מזיק ... אבל גורם שימושים נוספים אחרי זה
אז לפי עצתי אל תתנו לאנשים עצות לעשן או ואט אוור אפילו לא פעם אחת ... זה אפילו גובל בשידול מבחינתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל - תגובה
פרופ` פנחס דנון09/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

