בוא תקבלו כוח מהסיפור האישי שלי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוא תקבלו כוח מהסיפור האישי שלי...
    חן <שם בדוי>
    13/04/2009

    לפני שנה וחצי אבא שלי ניפטר.
    מגיל 12 הייתי שותה אלכוהול בכמויות מאוד גדולות לגילי.
    אחרי שאבא שלי ניפטר נפלתי לסמים קשים .
    היום אני בת 20 נקייה שנה ו-7 ימים הייתי בקהילה טיפולית "רטורנו" במשך שנה וחודשיים.
    הטיפול שינה אותי מקצה לקצה נגעתי בכל נקודה חלשה בי ובחיי.
    והכי חשוב אני נקייה מרגישה בסה"כ טוב ומתמודדת לא דרך סמים.
    כיום יש לי ספונסרית ,אני הולכת לקבוצות N.A [מכורים אנונימיים] נעזרת בבוגרי קהילה ובחברים שבדרך של ההחלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עושים משהו רציני?

    לאה
    22/05/2009

    השמים נפלו עלינו!!!! בימים אלו גילינו בודאות משהו שהרגשנו מזמן אחי ואשתו בני 35, 37 מעשנים סמים. הבעיה שיש להם תאומים בני שנה. זה מפריע לתיפקוד שלהם. כמעט והם לא עובדים.
    חיים מהיד לפה מלוים כסף מכל מי שהם מכירים. כלפי חוץ הכל נראה בסדר אבל ברור שהם
    חיים-מתים. רוב הזמן מסטולים.
    המשפחה הקרובה נמצאת בהכחשה. במיוחד האמהות קשה להם להשלים עם הבשורה הרעה. התאומים סובלים מהזנחה. גורמי הרווחה יודעים ואף אחד לא זז. אני בין הבודדים שאכפת להם.
    יש לנו חשש שהם ידרדרו יותר. למה במדינה שלנו אין חוק לגמילה בכפיה.אנשים כאלה מאמללים את כל הסובבים אותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו