מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צהריים טוביםאננניי23/05/2009
אני מכורה לאסטרולוגיה שזה מזלות.
אני לא יכולה כול פעם שאני מדברת עם אנשים אני מדברת אליהם כאל המזל שלהם, לא כאל הבן אדם עצמו.
מקווה שהבנת?
אשמח שתסביר\י לי איך אני יוצאת מזה? זה מאוד מפריע לי?
אני כ"כ מנסה לצאת מזה ואני לא מצליחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין דרך אחת פרט ללהפסיק
פרופ` פנחס דנון24/05/2009שלום,
אין דרך אחת פרט להפסקה טוטלית בכוחות עצמך
יהיה קשה אבל תוכלי להצליח לעמוד במסימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לאננניי
דפנה הלמן24/05/2009ראשית,לא הצלחתי להבין את שמך..
שנית,לא כ"כ הצלחתי להבין אותך ,על מנת שנוכל לסייע לך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב
אנייי01/06/2009הבעיה היא שאני מכורה למזלות אם לא הבנת.
אך אני יוצאת מזה?!
וקוראים לי סמדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לסמדר
דפנה הלמן02/06/2009לילה טוב סמדר,
לא הבנתי את שאלתך,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב
אנייי08/06/2009תראי כל פעם שאני מדברת עם בן אדם או חבר שאני מכירה..
תמיד אני מתייחסת אל המזל שלו ולא אל בתור הוא הבן אדם עצמו (בדר"כ) !.
ואני לא יודעת איך לצאת מזה?
והשאלה שלי הוא איך אני יוצאת מזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לאנני
דפנה הלמן09/06/2009שלום לך,
אם זה בד"כ ,אז זה כבר טוב...
בנוסף, אולי מה שאת אומרת זה שאת חוששת להפתח או להתקרב ואת נשארת עם הכותרות והססמאות....(מזלות).
במידה ואת מעוניינת לעבוד על הקשרים שלך עם אנשים,מומלץ טיפול נפשי.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

