LSD - שאלה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • LSD - שאלה.
    נתי
    20/06/2009

    הייתי עם חברים במסיבה במועדון.
    פתאום משום מקום אני ועוד כמה חברים שלי הרגשנו מים ניטזים עלינו.
    כמובן שחשבתי שזה סתם מישהו השתעשע.
    אבל אז חבר שלי אמר בצחוק - "אולי שמו במים משהו כמו LSD ושפכו כדי שאנשים ידפקו".
    וזה באמת הלחיץ אותי.

    חזרתי הבייתה ולא הצלחתי להרדם בלילה בגלל תחושת מועקה וחרדה שהרגשתי בחזה.
    ממש פחדתי שבאמת מישהו שם איזה סם במים ובגלל זה השפריץ כדי שאנשים ידפקו.

    לא היו הזויות או דברים כאלה, פשוט תחושה חזקה של חרדה, בקושי הצלחתי להרדם ובקושי ישנתי.
    עד עכשיו אני מרגיש תחושה של עייפות וחרדה.

    האם יכול להיות שבאמת שמו במים האלה משהו כמו LSD או סם אחר וזה נכנס דרך העור או משהו כזה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    LSD - שאלה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לנתי

    דפנה הלמן
    20/06/2009

    נתי שלום,
    השפעת הסם ניכרת בעקבות שימוש דרך הפה.קרי:בבליעה.בעקבות השימוש חלים שינויים פיזיולוגיים כמו:הרחבת אישוני עיניים,עלייה בטמפרטורת הגוף,הזעה,חוסר תאבון.חוסר שינה,יובש בפה ורעד.ישנן גם תנודות רגשיות המתחלפות במהירות כמו גם מחשבות מעוררי אימה כמו הפחד לאבד שליטה ופחדי מוות.
    במידה ולא השתמשת בו אין סיבה לחשוש!
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו