קניות וכסף...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קניות וכסף...
    מ'
    26/06/2009

    אני בת 24 עם רקע של עבר דיכאוני , אישפוז , תרופות וכו'. אחרי 4 שנים של טיפולים יצאתי מכל בעיה.
    היום אני עובדת, לומדת, מתפקדת ומאושרת..
    בעבר היה תמידי בעיה של בזבוז כסף .. בעיקר לאחרים..
    היה לי בעיה של התמכרות לאוכל שרוב הכסף הלך לאוכל (שגם השמנתי והגעתי כמעט ל100 קילו והפרעת אכילה שממנה אני לאט לאט יוצא...)

    בשנים האחרונות אני פשוט מבזבזת את כל הכסף שלי..
    טלפון יוצ לי בין 500-700 שקל בחודש..
    אשראי יכול להגיע עד 3000 שקל..
    ואני לא משלמת שכר דירה, לא לימודים, לא חשבונות ולא כלום..
    הכל יוצא על בגדים, אוכל , טלפון, קניות ועל כלום בעצם.. שום דבר לא חשוב....
    חייבת את ההרגשה שאני קונה ,
    כל דבר שאני רואה אני קונה, ואני יודעת שאני לא אלבש או אצטרך...

    יכלתי השנה לחסוך עד 80,000 שקל בעבודה.. לא חסכתי כלום.. הכל הלך על בילויים, טלפון, אשראי ,מתנות לאחרים, בגדים ..

    מה עושים????
    תודה
    מ'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קניות וכסף...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה למ'

    דפנה הלמן
    26/06/2009

    על מנת להבין טוב יותר את הצורך שלך לקנות,יש צורך בהכרות מעמיקה יותר.ייתכן ומדובר בצורך לפצות את עצמך,או הרצון לרצות את הסביבה וייתכן שניהם גם יחד.כיוון שמדובר בהוצאות מופרזות שבסופו של דבר פוגעות בך,אני ממליצהלפנות לטיפול נפשי כדי להבין את משמעות סימפטום הקניות .
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו