מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנאביסאין שם30/08/2007
לצערי ולמרבה הבושה, אני מכורה לעישון חשיש (ומריחואנה). כן כן, מעשנת כל יום, כל היום. אני מתוסכלת מהמצב, כשאין לי "שאכטה" אני ממש שבר- כלי, עצבנית וחסרת מנוחה. אני מוציאה על ה"תענוג" כסף רב, משלמת על כך בחיי הפרטיים (עם אנשים שאינם "סטלנים" כמוני אין לי חשק להיפגש, שכן אני מעוניינת לעשן), הזכרון שלי כבר כמעט ואיננו מתפקד, ואני אף חווה צמרמורות ובחילות לאחר עישון רב. מה שמצחיק הוא שאני גם שרה, וכמויות הליחה האינסופיות והכדורים הירוקים שיוצאים לי מהגרון לא עוזרים לי לשיר. שלא לדבר על המוטיבציה שנפגעת קשות מעישון סמים קלים, ועל ימים מבוזבזים שבהם לא עשיתי סידורים הכרחיים אלא ישבתי והורדתי ראשים בבאנג. בקיצור, אני מאד מעוניינת להפסיק. אבל מה, אני חוששת לגשת לקופת החולים ולדבר על בעייתי, שכן אינני רוצה שיהיה רשום שם שאני צורכת סמים קלים, מה גם שבארצנו המופלאה, ברבים ממקומות העבודה יש לחתום על ויתור סודיות רפואית. מה אני יכולה לעשות?? האם ישנה תרופה, אולי זיבן, שתגרום לי לחוסר חשק לעשן? עליי לציין שכבר אינני חשה את האפקט של המריחואנה, היא רק מרגיעה אותי (אני בהחלט חשה את האפקט של חוסר במריחואנה.. אבל כבר לא מרגישה "היי" כשמעשנת). האם ישנה תרופה אחרת? ניסיתי מספר פעמים להפסיק ונחלתי כשלון מוחץ, מה שגורם לי לחשוב שכדאי לי לנסות פתרון תרופתי. עליי לציין כי אני נוטלת "סרוקסט" נגד דיכאון כבר כ-3 שנים. בתודה מראש על העזרה, בחורה המכורה לעישון גראס/ חשיש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנאביס
פרופ` פנחס דנון30/08/2007טיפול בנוגדי דיכאון כמו סרוקסט רק טיפול סימפטומטי לבעיתך
לכן לא בטוח שיפתור את ההתמכרות...
את צריכה טיפולים מיוחדים להתמכרויות כמו זיבן אך כדי לבנות טיפול נכון ממליץ לפנות לאיש מקצוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

