בעיה שמלווה מגיל ממש צעיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה שמלווה מגיל ממש צעיר
    שי
    05/08/2009

    יועצים יקרים , שלום !

    רציתי לשתף אתכם בבעיה אם אפשר לקרוא לזה בעיה שמלווה אותי מאז שאני תינוק , ואם תוכלו לעזור לי ולייעץ לי בנושא אשמח מאוד !

    הבעיה שלי היא כזו אני מכור אפשר לקרוא לזה כך לשחק עם הכרית או עם המכנס אני לא יודע איך להסביר את זה אבל אני אנסה לתאר את זה לדוגמא שאני הולך לישון אני לא יכול להירדם בלי לשחק עם הסדין או הכרית ולעשות מין טיקים כאלה , גם בג'ינס / במכנס וזה יכול להיות גם בכל שעות היממה בנסיעה או סתם כשאני יושב במשרד וזה מרגיע אותי מאוד כאילו תחליף לסיגריה ממש כך .... אני זוכר את זה מאז שאני תינוק כשהייתי יותר צעיר הייתי שם אצבע בפה ומשחק עם הכרית עד גיל 13 , כיום האצבע כמובן ירדה אך עדין נישארתי עם המשחק עם הסדין / המכנס / הכרית כמובן שאני לא מסתובב עם כרית רק כשאני הולך לישון ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לשי

    דפנה הלמן
    05/08/2009

    ערב טוב שי,

    מה שהופך עיסוק זה לבעייה זה ההשלכות שלו על התיפקוד,מצב הרוח.כמה הבעייה הזו מטרידה אותך במהלך היממה..יש באקט הזה סיפוק עונג באמצעות מגע של כרית או מכנס.נשאלת השאלה אם זה מעיק ברמה בלתי נסבלת.אשמח לענות על שאלות נוספות
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפנה שלום

    שי
    05/08/2009

    ערב טוב דפנה, ראשית ברצוני להודות לך על התייחסותך , תודה רבה !

    ולעניין , בזמן המעשה אני לפעמיים מרגיש מנותק מין תחושה מוזרה של רוגע ...לעיתים בישיבות שמתבצעות אצלנו בחברה וכשאני יושב ואני מתחיל עם זה אני מאבד את נושא הישיבה זה מושך את תשומת הלב זה החיסרון הגדול של זה .... אנני יודע ממה זה נובע ומדוע ולמה .... לעולם לא יצא לי לחקור את הנושא כי זה היה ניראה לי טבעי ולגיטימי עד לאחרונה שזה ממש מסקרן אותי אם קיימת בכלל תופעה כזו ומדוע היא נוצרה....בכל אופן בגדול זה לא מפריע לי זה רק עניין שמסקרן אותי אם זה רק אצלי? אם יש שם לדבר הזה? .... אשמח שוב לתשובתך , תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לשי

    דפנה הלמן
    05/08/2009

    שי שלום,

    ראשית,זה לא רק אצלך.אני לא שמעתי על שם מיוחד. להתנהגות הזו.במידה וזה ימשיך להטריד אותך,אני ממליצה לפנות לבירור מעמיק יותר לגבי הצורך הנ"ל. באופן כללי כאשר מדובר על התנהגות טקסית(קומפולסיבית)מלווה במחשבות טורדניות ,אובססיביות נדבר על הפרעה נפשית.אני לא מתרשמת מהתאור שלך שמדובר בנ"ל. הייתי מציעה לך לבדוק על רקע מה מופיעה ההתנהגות,איזה צורך הגנתי להשתמש בסימפטום הנ"ל.(כעס,עצב ועוד...)
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ??

    שי
    06/08/2009

    דפנה ערב טוב , התייעצתי עם פסיכולוגית חברה של המשפחה שאמרה שהמעשה הנ"ל נובע מתוך געגוע למישהו קרוב שחסר ואחת מן הדרכים לפצות על זה , זהו בעצם העיסוק הזה !

    את האמת , אז נכון כשהייתי תינוק אבי ניפטר ז"ל , אך לא ניראה לי שדבר כזה מעיד על געגוע אני עצמי בתוכי לא חושב על הגעגוע יום יום משהו כאן לא מסתדר לי ולכן אני מחפש תשובה לעניין הזה .

    אשמח אם תחשפי אותי למידע אם קיים ברשת כדי שאוכל לקרוא .. אודה לך מאוד !

    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לשי

    דפנה הלמן
    06/08/2009

    ערב טוב,
    צר לי לאכזב אותך,אך לא ניתן לטפל בהתכתבות.איני יכולה לנחש את המניעים הבלתי מודעים שלך להשתמש בעיסוק זה.גם איני מעוניינת לחשוף אותך למידע כללי על התמכרויות.במידה וזה כאמור מטריד אותך אני ממליצה לפנות לטיפול פסיכולוגי על מנת להתמקד ולהעמיק בהבנת הסימפטום.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו