מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלאגן בראשדניבוי09/08/2009
היי
מזה זמן מה אני קורא את ההודעות בפורום ורציתי להגיד שעזרתם לי מאד להבין שאני לא לבד עם ה"שדים" הללו.
אני בן 29 סטודנט בעל ליקויי למידה ואובחנתי לפני שנתיים( לקויות קלות). הבעיה שלי היא שעד לפני חודשיים עישנתי חשיש על בסיס קבוע כל יום וכל היום (במשך 8 שנים )...ובנוסף גם טופלתי דרך קופ"ח בריטלין 10 מ"ג פעמיים ביום. אני פונה אליכם כוון ששמתי לב לאחרונה שיש לי בעיות זיכרון טווח ארוך ,איבוד שמחת חיים ורגשות שליליים שלא היו לי בעבר (או שלא שמתי לב כי הייתי מסטול) ....תמיד הייתי בחור שמח מצחיק שכיפ להיות איתו , אבל זה דעך עם הזמן בעיקר מהזמן שהתחלתי עם ריטלין. לפני חודשיים החלטתי שאני מפסיק עם הכל ולא חוזר לזה לעולם. כרגע הבעיה היא שהזיכרון עדיין רעוע, אני בדיכאון קל לפי השאלון שלכם, אבל הכי חשוב אני איבדתי בטחון עצמי בלימודים ובכלל עם אנשים וזה קצת מפחיד.חשוב לי לציין שאני לא יחזור לזה יותר בשום מצב אבל אני לא יודע איך להתמודד עם הלימודים וחברים בגלל הבעיות הללו. השאלה שמטרידה אותי היא האם עשיתי לעצמי נזק בלתי הפיך ואיך חוזרים על ה"גל"????
תודה על ההקשבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון מקצועי
פרופ` פנחס דנון09/08/2009בוקר טוב,
אתה חייב אבחון מקצועי ולפי התוצאות טיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי
האם אבחון נכון וטיפול נכון אין חשש ממצב בלתי הפיך. . .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קודם כל
דניבוי09/08/2009הרגעת אותי ....:) רציתי לשאול אם זה נורמלי להכנס לדאון אחרי הפסקה ומה הטיפולים בד"כ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לדניבוי
דפנה הלמן09/08/2009ערב טוב לך,
ראשית, הידד ליצירתיות על השם!
זה נורמלי מה שאתה מתאר. כפי שציין פרופ' דנון,יש צורך באיבחון,על מנת לקבל החלטה לגבי סוג ההתערבות.קרי:טיפול משולב-תרופתי פסיכולוגי,או אחד מהם.
בהצלחה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי לשאול עוד שאלה אם אפשר...
דניבוי14/09/2009מאז שכתבתי לכם הלכתי לרופא משפחה ופרסתי בפניו את התלאות שעברו עלי כמו כן גם את הדיכאון שנקלעתי עליו...הוא רשם הכל, ונתן לי Wellbutrin xr 150 פעם ביום.הוא אמר שזו תרופה חדשה שאושרה לאחרונה בישראל ומטפלים בה גם לדיכאון וגם להפרעות קשב ,אז אמרתי ננסה מקסימום לא מתאים נפסיק... השאלה שלי היא מה אתם חושבים על התרופה ? והאם לפי דעתכם העובדה שהסיפור נרשם בתיק האישי תפגע בי בעתיד בעבודות וכו'???? בינתיים 4 ימים אחרי אין שיפור ולא תופעות לוואי...
תודה מראש
דניבוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול תרופתי
פרופ` פנחס דנון14/09/2009שלום לך,
באופן כללי ניתן לדבר על יעלות של התרופה אבל חשבוב לציין שלא אוכל להמליץ על אף תרופה במסגרת הפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל לא ענית!!
דניבוי14/09/2009לא ביקשתי המלצה מאחר ואני כבר לוקח אותה ...חשבתי שאוכל להיעזר בניסיונכם המיקצועי..
ה שאלה שמטרידה אותי היא השנייה אם אפשר תשובה אשמח...:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לדניבוי
דפנה הלמן14/09/2009דניבוי שלום,
על מנת לבקש חוות דעת רפואית המופיעה בתיק הרפואי,יש צורך בהסכמתך,באמצעות טופס ויתור סודיות.לפיכך חומר רפואי לא יצא ללא ידיעתך.בנוסף,לא ברור למה אתה מתכוון להזיק.חשיפה היא חיונית במקרים בהם היא נחוצה.בנוגע להשפעת הכדור,יש צורך להמתין בסבלנות לגבי האפקטיביות של התרופה.ברוב המקרים אין השפעה מיידית בעקבות לקיחת התרופה.
תרגיש טוב,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

