מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני מכורה לאדם מכור...נעמה11/08/2009
אני רוצה לשתף בקשר מתמכר שהיה לי במשך 3 חודשים. קשר שהיו בו הרבה ניתוקים זילזול, פחד מבן הזוג ומהתגובות שלו.
זה אדם שהיה לתקופות חם ואכפתי ולעיתים היה מרוחק וכועס. אני יכולה גם לספר שהתגלה לי ממש בתקופה האחרונה שהוא יצא איתי ועם עוד בחורה באותו הזמן, תק' מסויימת.
זה גבר שבזכות המטפלת שלי הבנתי שמדובר בגבר שלא יכול להיות עם אישה אחת שהוא מכור לעבודה שלו, משתמש בסמים, שקרן פתלוגי, יש לו נטייה לכעוס לזלזל להאשים, אומר שמרגיש אבל לא מרגיש דבר...
אני כבר מנותקת ממנו כבר 3 חודשים עכשיו. אין יום שעובר שאני לא חושבת עליו, ולא יוצרת קשר כי אני יודעת שהוא לא בריא לי.
תמיד עולה בי התקווה שהוא ירצה לחזור וילך לטיפול אבל אני לא יכולה לחיות באשלייה הזו.
היום יותר מתמיד, בגלל שאני לא עובדת שבועיים, אני חושבת עליו הרבה וזה ממש משפיע עליי בחוסר שינה, באכילה מופרזת ובדיכאון...
חשוב לציין אני הולכת למטופלת שלי פעם בשבועיים והולכת לקב' תמיכה פעם בשבוע אבל המחשבות לא מפסיקות... הרצון הזה להיות איתו חזק.
אני עוד שבוע נכנסת לעבודה חדשה ומתחילה ללמוד באוק' כך שאני יהיה עסוקה יותר, אבל אני לא יודעת מה אני יעשה עד אוק'... אני מפחדת ליפול וליצור עימו קשר
אני אשמח לתגובה כבר כואב לי הראש ממחשבות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לנעמה
דפנה הלמן11/08/2009נעמה שלום,
ראשית,העובדה שאת מחוברת רציונלית לפרידה,זה חלקו של התהליך וזה מסר אופטימי.חסר החיבור הרגשי וזהו תהליך שניתן לעבדו בטיפול. בנוסף, בשלב הזה פעם בשבועיים בטיפול זה לא מספיק ואת זקוקה למסגרת של לפחות פעם בשבוע.על כן יש להוועץ עם המטפלת בדחיפות המירבית.אם מדובר בדפוס של מחשבות טורדניות בנוסף לסימפטומים הדכאוניים,יש לשקול טיפול תרופתי בהתייעצות עם פסיכיאטר.
בהצלחה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

