מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תסמונת מיכהאוזןארי15/10/2009
ערב טוב ,
- איך אפשר להעיז ולהגיד שאני סובלת מתסמונת מינכהאוזן ?!!!
- איך אוכל לגלות שאני שקרנית וכזובה ?!!!
- איך יסלחו לי ?!!!
איך אפשר להגמל מתסמונת זו ?!!
- בקיצור , מה לעשות ?!!!
אוקי , התחלתי בשאולות האלה כי כבר נמאס לי , "הגוף והנפש" לי ולמשפחתי לא יוכלים לסבול עוד ! כנראה שהגיע הזמן להפסיק ... לא יכולה עוד , אין לי כוח , נמאס לי מהאישפוזים , מבה"ח , ומהרופאים , כל גופי ונפשי מלאים בצלקות ... לא נשאר לי עוד תירוצים , ...
תודה , בת 25
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לCH694
דפנה הלמן15/10/2009שלום לך,
אני לא מצליחה להבין את הקשר בין המילים.
נדמה לי שאני מרשמת שיש מצוקה כלשהי!
אשמח לענות על שאלות נוספות.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ארי15/10/2009נראה לי שהשאלות דווקה מובנות וקשורות אחת לשניה .
אבל לא נורא !!!
הבעיה שלי שאני ממש מכורה להזיק לעצמי ( גוף ונפש ) . אין שבועיים או שלושה שלא מאושפזת בבה"ח במחלקות שונות בגלל איזשהי בעיה רופאית "שגורמתי לעצמי" .
לכן כתבתי , ולא יודעת איך העזתי !!! ... זה ממש קשה ... והבעיה הגדולה איך אפשר להעיז לדבר על כך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCH694
דפנה הלמן15/10/2009שלום לך,
על מנת לסייע לך,יש צורך במידע יותר מפורט,זאת ניתן לעשות במסגרת טיפול נפשי
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אפשר ... ?
ארי15/10/2009איך אפשר לאחז את הכוח (שאין לי ) וללכת לטיפול ? !!!
האם נראה לך שאקום בבוקר ואלך לטיפול ?
מה האם זה כל כך קל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

