מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעל מכור לסמים קלים...אמא19/09/2007
אני נשואה מזה 7 שנים ויש לנו ילד קטן .
בעלי מכור לגראס/חשיש כבר 15 שנה, בתוך תוכו הוא יודע שהוא מכור אך איננו מודה כי איננו מעוניין להפסיק.
הוא טוען שהוא מתפקד בסדר גמור וקם כל בוקר לעבודה.
יש לציין שהוא מעשן בבקבוק כל בוקר וכל ערב כשהוא חוזר מהעבודה.
האמת היא שכשהכרנו זה לא הכי הפריע לי אך כאשר נולד לנו ילד זה מוציא אותי מדעתי ולא מקובל עלי בשום פנים ואופן שבני יראה או יריח את זה ולכן זה נעשה באמבטיה סגורה והילד איננו חשוף.
הבעיה היא שאני רואה אותו מהצד ויודעת שזה משפיע עליו. מטבעו הוא אדם היפראקטיבי מאוד לפי סיפורים של משפחתו כי אני הכרתי אותו מעשן והוא אומר שזה עוזר לו להירגע והוא אוהב את זה, זה כבר לא "משפיע" עליו הוא לא נראה מסטול כל היום כי הגוף כבר רגיל.
שאלתי היא כיצד אוכל לשכנע אותו להפסיק עם זה? זה פוגע ביחסינו ואנו רבים על זה כמעט כל יום. האם גמילה מסמים מסוג זה לוקח הרבה זמן , האם יש תרופות שיכולות לעזור להיגמל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין סמים קלים
פרופ` פנחס דנון19/09/2007שלום לך,
אין סמים קלים הגדרה זו השליה בלבד..
משאת מספרת שבעלך צורך חשיש וגראס כבר הרבה שנים שאלה בסיסית האם הוא רוצה להפסיק ?
או את רוצה שהוא יפסיק ?
ואם זו בקשה/דרישה שלך בלבד הוא לא יוכל להצליח...
לכן דברי איתו תבדקי איתו את רצונותיו האם כן ישנן תרופות שאפשר להעזר בהן וצריך לפנות למומחה כדי לטפל בבעלך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מכירה את זה
אלמונית13/05/2011זו התמכרות..כשבן אדם מעשן כמו בעלך הוא כאילו מטאטא את כל הבעיות שלו מתחת לשטיח ..
ושמפסיק לעשן כאילו הרים את השטיח ועכשיו כל הליכלוך עף לו על הפרצוף..
זו בעיה רצינית מאוד..
תתחילי לעבוד איתו שלב שלב לאט לאט...הוא מכור..תלוי ובטוח בנפשו היה מעדיף להשיג את השלווה הפנימית בלי להיות תלוי כך במשהו.
תנסי לסכם איתו דבר ראשון שהוא יורד מהמכשיר ועובר לג'וינטים..זה שלב לא קל אצל המעשן אבל את חייבת ללכת איתו צעד תעד כי זו הדרך היחידה..בגלל שאת לאמעשנת את לא מבינה אבל לעבור ממכשיר(בקבוק) לג'וינט זה צעד צעד!
מכשיר מביא תסטלה לראש הכי מהר..מעשני הבקבוקים שרגילים לעשן במכשיר לא כ"כ מרגישים את הסטלה כשמעשנים את הג'וינט..זהלוקח זמן להתרגל לג'וינט..אל תאיימי עליו ואל תתני לו אולטימטום ..תאמרי לו באהבה ממי שלי אם אתה אוהב אותי תעשה בשבילי את הצעד הזה ותעבור לג'וינטים..-
אחרי שהוא עובר לג'וינטים בלי לשים לב ההתמכרות כבר יותר עדינה.. אם הוא יפסיק פתאום ה"דודא " לא תבוא לו רע כמו למי שמעשן מכשיר כל היום..
ואז את מתחילה לעבוד איתו על עישון בסוף היום בלבד..שוב בסבלנות ושוב באהבה ובלי אולטימטומים כי את רק תריבי איתו ..
יותרמזה לצערי לא תשיגי ..ממי בעלך סטלן וכנראה שחברים שלו גם סטלנים..אני מקווה שהוא לא עושה עוד דברים..ובגלל שאת כ"כ תמימה..את לא שמה לב ..לא משנה לא אכניס אותך לסרטים אני פשוט בסרט הזה בעצמי..אני מחפשת כאן עצות בפורומים ובסוף מוצאת את עצמי נותנת עצות..חחח
שיהיה בהצלחה חמודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני עונה
קובי16/05/2011ואם היתה לו בעיה רפואית והוא היה מקבל מרשמים לגראס רפואי שהיה עוזר לו להתמודד זה היה בסדר?
דעי לך שמסתובבים סביבך עשרות אנשים, שנדמה לך שהם נורמטיבים לחלוטין, אך למעשה הם מעשנים בסתר, משום שהנורמות החברצתיות היום בישראל לא מקבלות עישון מריחואנה (אבל אלכוהול וסיגריות שמזיקים הרבה יותר כן).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני עונה - תגובה
פרופ` פנחס דנון16/05/2011קובי אתה צודק גם אלכוהול וסיגריות מזיקות אבל די עם הספורי "סמים קלים".
אין סם שלא חודר למח וגורם לנזק מוקדם או מאוחר
מריחואנה לא גורמת לשום דבר פיזי חיובי אלה הרגשה של "סטלה" והורגת תאים אפורים בשימוש ממושך. . .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

