הצלחתי להתגבר על זה לבד אבל זה חזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצלחתי להתגבר על זה לבד אבל זה חזר
    נעמה
    08/11/2009

    בעבר בשעת פרידה מחבר,ומשבר גדול מאוד בחיים הפרטיים, התמכרתי לפורומים בהם יכולתי למצוא אוזן קשבת ,לטפל בעצמי,ו"לטפל" קצת באחרים. לאט לאט הגעתי למצבים חברתיים מעולים אך התרסקתי כלכלית.

    לקח זמן , הבנתי שכשאני בלחץ אטומי מדאגה כלכלית אני הופכת להיות יותר משותקת. הפחד והדאגה משתקת אותי ושולחת אותי להתמכרויות בצורה יותר עמוקה.

    לקחתי את הזמן,שבוע אחרי שבוע, פירקתי משימות לקטנות, נעתי משבוע לשבוע, והצלחתי לעמוד על הרגליים יותר טוב . כמו כן נתמכתי בכדורי ברזל שלא יחסר לי B12

    שיקמתי את חיי בכל החזיתות.התחייבתי לבית ( אם הייתם מספרים לי שכך יהיה לי לא הייתי מאמינה , הבור הכלכלי היה עצום ), התחתנתי עם גבר חלומותיי, והיום אני הרה לו .

    מייד עם הכנסי להריון , וקשיי תחבורה להגיע לעבודה התחלתי לעבוד בבית. כל הסביבה השתנתה לי.
    ושוב מצאתי את עצמי לאט לאט מתמכרת לפורומים שמדברים על הדברים החשובים לי כעת.

    שוב איני מצליחה לעבוד . ושוב הגעתי למצב דחוק כלכלית ומן הסתם אני אחווה פגיעה גם בדמי לידה .

    אני דואגת שוב . הכל מסיח את דעתי . הכל מושך אותי חוץ מלגעת בעבודה. שם אני לא מתמודדת .
    וכנראה בכל זאת חסר לי באופן תהומי B12 /

    איך שוב אני עולה על המסלול ובכל זאת מהר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לנעמה

    דפנה הלמן
    08/11/2009

    פניות לפורומים אינם תחליף לטיפול.אני מתרשמת שאת במצוקה וזקוקה לטיפול פסיכותרפי בהקדם האפשרי.ניתן לפנות למרפאה לבריאות הנפש באזור מגורייך. טיפול במסגרת זו אינו כרוך בתשלום. אופציות נוספות קיימות במסגרת קופת החולים אליה את שייכת.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    נעמה
    09/11/2009

    מרגישה יותר טוב .
    שוב פירקתי משימות לפי שעות . עובדת עם סטופר , להכוונה עצמית .
    וניראה שאעלה על המסלול שוב .

    לא כל דבר צריך לרוץ לטיפולים ארוכי טווח וחיטוט נפשי שלעיתים עושה יותר רע .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחתי להתגבר על זה לבד אבל זה חזר

    גישה לנעמה
    09/11/2009

    נעמה שלום.
    בחודשים האחרונים, החיים שלך השתנו . עליך לחבוש כמה כובעים וחלקם יהיו חדשים. כמו כן, אני מבינה שאת רוצה להסתגל למצב חדש ומשתנה כגון להיות גם אימא, גם בת זוג וגם אישה עודבת ואחראית מבחינה כלכלית. כעת ההסתגלות קצת קשה לך אבל אני שואלת אותך, האם תוכלי להעתיק את האופן שהתמודדת בעבר, על המצב הנוכחי ולעלות על המסלול, לדאוג לבריאות ותוספות ויטמינים ולפרק למשימות קטנות שיוכלו לעלות אותך על המסלול ויסייעו לך למלא את התפקידים השונים ואפילו להינות מהם? במידה ואת יכולה אז, המטרה שלך הושגה. במידה ויהיה קשה קצת, אז אפשר לפנות לעזרה חיצונית ומיקצועית וזה לא חייב להימשך שנים. יש היום טיפולים קצרי מועד, בין שלושה עש שישה חודשים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחתי להתגבר על זה לבד אבל זה חזר

    גישה לנעמה
    09/11/2009

    נעמה שלום.
    בחודשים האחרונים, החיים שלך השתנו . עליך לחבוש כמה כובעים וחלקם יהיו חדשים. כמו כן, אני מבינה שאת רוצה להסתגל למצב חדש ומשתנה כגון להיות גם אימא, גם בת זוג וגם אישה עודבת ואחראית מבחינה כלכלית. כעת ההסתגלות קצת קשה לך אבל אני שואלת אותך, האם תוכלי להעתיק את האופן שהתמודדת בעבר, על המצב הנוכחי ולעלות על המסלול, לדאוג לבריאות ותוספות ויטמינים ולפרק למשימות קטנות שיוכלו לעלות אותך על המסלול ויסייעו לך למלא את התפקידים השונים ואפילו להינות מהם? במידה ואת יכולה אז, המטרה שלך הושגה. במידה ויהיה קשה קצת, אז אפשר לפנות לעזרה חיצונית ומיקצועית וזה לא חייב להימשך שנים. יש היום טיפולים קצרי מועד, בין שלושה עש שישה חודשים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן . זה מה שאני עושה . זה עוזר

    נעמה
    13/11/2009

    אני עושה רשימות .
    מחלקת את היום לטובת המשימות האלה והאלה ( גם אם הזמנים גולשים אני לא מתרגשת )
    ומסיימת את המשימות לאט לאט , והולכת לנוח .
    סוגרת את המחשב בסוף היום . ס ו ג ר ת !!! וזהו .

    המנוחה מאוד חשובה עבורי כיוון שאני בקושי ישנה בלילות , לגמרי כמע חודשים .
    נידמה לי שתינוק לא מתעורר ככה , כמו שאני ערה ומטורטרת , שיעול קשה , צרבות , הקאה מתוך שינה , אף שנסתם תוך שינה . לא פיקניק ההריון הזה .

    ביחד עם הכל עליי לדאוג מאוד לדמי לידה , כיון שאני כנראה פוגעת בהם בהכנסות מועטות .
    עליי לדאוג להכנסות נאותות כדי לקבל משכנתא גבוהה .
    ולכן הכל ביחד , נופל עליי כמו שק גדול שמן של תפואי אדמה מהשדה .

    אבל לאט לאט ... אני כבר מתפקדת . פחות בורחת . ועובדת עפ"י משימות קטנות עד לגעת בגדולות .

    זהו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו