מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כולי תקוה לשינוי ( חלק א )נ13/11/2009
קצת על עצמי
אני בן 37 מתגורר עם הכלב שלי במרכז הארץ
אני אלמן ללא ילדים
אני רוצה להקדים ולומר שאין לי כעס ואכזבה על אף אחד מלבד עצמי
מאז שאני זוכר את עצמי בגיל צעיר
הייתי שאפתן ונורא רוצה להצליח בגדול בחיים
תמיד חלמתי להיות איש עסקים
אחד שיש לו אישה ילדים וכסף בלי סוף
אחד שנחשב
סיפור חיים !
למעשה הכל התחיל בתיכון בכיתה יא
ההסתבכות שלי עם החוק (משטרה)
"מטומטם עם רשיון"
חופש גדול שנת 88
יצאתי מביתי לכיוון מרכז העיר שם כל החברים היו נפגשים יושבים על הברזלים
וצוחקים על כל העולם ואחותו
(אני אחד כזה שכולם אוהבים ואם נשארים איתי עוד קצת זמן אז מתאהבים בי נורא ממש)
באותו קיץ אני זוכר שכתבו בעיתונים ובחדשות על רצח קבלן ע"י ערבי
הארץ הייתה רוגשת ונסערת דיברו על הרצח בלי סוף
במקרה או לא במקרה פגשתי "כמה חברים"
(האמת שהם לא היו חברים שלי אלא נערים שהכרתי מהעיר)
בכל זאת כולם מכירים את כולם בעיר קטנה
אחד מהנערים הציע שניתן מכות לערבי באופן אקראי על מה שערבי ההוא עשה לקבלן
וכך היה
חיכינו לקורבן הערבי שיגיע
לא כבר 10 דק' והופיע ערבי שעבד במסעדה בעיר
איך שהערבי צועד לעברנו ניגש אליו אחד הנערים
ספרתי עד שלוש בלב ובוםםםםםםםםםםםם
הערבי חטף אגרוף לפנים ונפל מיד רצנו אליו כולם (6 במספר) נתנו לו עוד כמה בעיטות
גנבנו לו את התיק שהכיל 240 ש"ח וברחנו
הגענו למקום מרוחק התחלקנו בכסף כל אחד קיבל 40 ש"ח
ומיד ברחנו כל אחד לביתו
תוך יומיים הגיע משטרה לחפש אותי
(אגב לקח להם יומיים כי אני נחשב לילד טוב שאין לו עיניניים עם החוק)
לתקוף אדם בחברותה ולגנוב לו את הכסף נחשב בעיני החוק שוד בצוותא
על זה נאשמנו בהתחלה
60 יום ישבתי באבו כביר ובבית סוהר תל מונד עד למשפט
מי לא היה בהלם ממני
ההורים שלי
החברים שלי
המורה שלי
החברים מתנועת הנוער מכבי צעיר
הייתי מדריך בקייטנות מטעם המתנ"ס אז גם כל המתנ"ס הה בשוק ממני
אני המעיט בתיאורים מה רואה נער בן 16.5 באבו כביר או בבית סוהר תל מונד ומה עובר לו בראש
נשבעתי לעצמי שאני לכלא בחיים לא חוזר
ואני כן ישתמש במשפט
אין מחיר לחופש
המשטרה הבינה שאני "ילד טוב"
ההורים שלי לא ויתרו
מיד שכרו לי עו"דשיעזור לילד שלהם שעשה שטות
למזלי הורידו את האישום משוד בצוותא ל תקיפה לשם גניבה
וחזרתי לבית הספר לכיתה יב לסיים את למודיי
התגייסתי לצבא ואחרי שלוש שנים השתחררתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולי תקוה לשינוי ( חלק ב )
נ13/11/2009מהפח אל הפחת"
אחרי הצבא הגיע תור הגראס והחשיש
שמלווה אותי עד עכשיו
(חלילה שלא תחשבו חזרתי לחברים ההם)
רוב חבריי היו ונשארו חבריי ילדות
אחרי הצבא התחיל מסע ההיכרות שלי עם הגראס והחשיש
ההתנסות הייתה מדהימה
הרגשה של צחוק מרוח על כל הפנים
הנאה מרובה של טעמים בתוך הפה חמוץ מתוק מלוח מר
צחקנו וצחקנו בלי סוף
לאט לאט התחלנו לעשן יותר ויותר
בגיל 23 רצינו לחסוך כסף ולנסוע להודו וכך היה
הודו הודו אוח איזה ארץ
הודו הפכה למסע של סקרנות והתנסות של סמים וחוויות בלתי נשכחות
מסוג של גראס וחשיש מקומי טריפ ואקסטזי
לא באופן קיצוני אבל בהחלט התנסות לא קטנה בכל הטיול שלנו ובכל מדינה שהיינו
"מותר" היינו אומרים לעצמנו מותר להנות
ככה טיילנו במשך שנתיים הודו,תיאלנד, יפן , אוסטרליה
אוסטרליה אוסטרליה אוח איזה ארץ
חצי שנה היינו באוסטרליה עבדנו טיילנו והרבה עישונים ומעט כימיקלים
פעמיים או שלוש לקחנו גם אקסטזי במשך החצי שנה ששהינו שם
בסידני הייתה ההכרות הראשונה שלי עם קזינו
מאות של שולחנות מקום ענקי מדהים ונוצץ רק תבואו להמר
למזלנו זה היה היעד האחרון
לפני החזרה ארצה
היינו שם חשבנו שגילנו את הכסף המהיר והזריז
מיד המציאות טפחה לנו בפרצוף
הפסדנו את כל הכסף נראה לי משהו בסביבות 2000 $
בגיל 25 חזרנו ארצה
החזרה ארצה
מיד החלטתי שאני משכיר דירה בת"א ומיד מצטלם לערוץ החיים הטובים חח
שכרתי דירה בירקון מול הנמל תענוג חח
וכמובן שאני ממשיך לעשן בסבבי באבי גראס חשיש
וכל חג מחכים למסיבת טבע כדי להתענג על אקסטזי טוב
כמובן שאיך שהגעתי לארץ התחלתי לעבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולי תקוה לשינוי ( חלק ג )
נ13/11/2009לאחר שנה בגיל 26 הכרתי את אישתי נקראה לה ש (הו אישתי היקרה הו אישתי היקרה )
היא הייתה אישה מדהימה מקסימה הנפש התאומה שלי אהבת חיי
גננת במיקצועה חחח מזה גננת ?
היא הייתה הופכת את גן הילדים ברמת אביב לאוניברסיטה של קטנים
מי לא אהב אותה
היו נדבקים אלינו כמו זבובים לחרא
כמובן שסמים והימורים היו רחוקים ממנה אלפי שנות אור
הבנתי עוד בהתחלה שאם אני רוצה אותה אני חייב לוותר על עניין הכימיקל
ולהסתפק רק בעישון של גראס או חשיש
(אני טוב בלשכנע אנשים)
הסברתי לה שאני מעשן , אבל בואי תגידי לי את אם את רואה משהו משונה בי אם אני מעשן
ואם כן יש על מה לדבר תמיד אמרתי לה
אני רואה, אני מרגיש
אני רוצה, אני אדיש
אני חכם, אני יכול
אני גיבור כל כך גדול
הכל אני, אני הכל
אני חזק,
וכך החל מרתון של 7 שנים של זוגיות
הפכתי להיות עצמאי בתחומי הרווחתי המון כסף
מעבודה קשה מבוקר 06:00 עד 18:00
היינו מבלים יוצאים לחו"ל פעמיים בשנה
רכב לי ורכב לה
אפילו הספקנו לקנות דירה ללא משכנתא בסכום של 150000 $
שלא תבינו לא נכון
היא גם עבדה וגם חסכה לא מעט
אשת חיל אבל ממש
אוהבת מחבקת דואגת מלכה ממש
יש לציין תקופת החברות והנישואים המשכתי לעשן גם לידה זוכרים מה אמרתי לה כל הזמן
אני רואה, אני מרגיש
אני רוצה, אני אדיש
אני חכם, אני יכול
אני גיבור כל כך גדול
הכל אני, אני הכל
אני חזק,
(בעניין ההימורים רק שאני והיא היינו יוצאים לחו"ל הייתי גם הולך לקזינו
וכמובן מפסיד כל פעם מחדש בערך בין 2000 $ - 3000 $
היא מאד לא אהבה את ההימורים
במהלך הנישואים לקחתי אותה מיוזמתי כדי להיבדק לראות אם יש לי מחלת הימורים
אצל מומחית שאני לא הזכיר את שמה בת"א
המומחית קראה לי מהמר מזדמן
לפי הסכום שהפסדתי לא נראה לה שיש בעיה גדולה מאד
להפסיד בטיול לא עשה אותי לחולה כרוני
היא הייתה גאה בי
לגבי העישון זה לא פגע בי ( כמובן שלא עישנתי בעבודה רק שחזרתי )
עובד מתפקד אוהב עוזר הכל הייתי עושה
בכל מקרה רגע לפני שאנחנו מביאים ילדים וכובשים את העולם
ואז הגיעה המחלה הארורה מכל הסרטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולי תקוה ( חלק ד )
נ13/11/2009הסרטן
בגיל 32 אחרי חברות של 6 שנים וחיי נישואים של 3 שנים
זה הזמן להביא ילדים
אחרי חודש שאנחנו עושים סקס כמו שפנים ונהנים
אמרה לי (ש)
שהיא מרגישה כאבים בחזה
לאחר בדיקה הגיע הבשורה הארורה מכל
לא רק שיש לה סרטן שד הוא גם גרורתי ואלים
8 חודשים של "שיכרון חושים"
כימוטרפיה
הקרנות
איבוד שיער
מחטים זריקות ניתוחים מה לא
וכולי כמו מלך ניצב ליד אישתו
עזבתי את העבודה ( מי מעניין אותו עבודה או בכלל משהו אחר )
יום יום 8 חודשים עד לרגע
שאני מחזיק את ידיה ושומע את נשימותיה האחרונות
ואומר בליבי סבלת מספיק
לכי לשלום ותפסיקי לסבול
ניצב ליד החברים
ניצב ליד ההורים
ומרגיע את כל העולם ואחותו
האבל וחיי האלמן
משום מה אחרי שאישתי נפטרה
לא היה לי חשק לעבוד בכלל
פשוט הודעתי לכולם שאני כבר לא במקצוע
הייתי בדיעה יש לי מספיק כסף כרגע לנוח לפחות שנה כדי להתאושש
ואז הגיע חבר לשיבעה
שהתחיל לדבר איתי על הבורסה
ומיד כמו זבוב לחרא
נדלקתי על הרעיון והתחלתי להתעניין
( כאשר אישתי נפטרה נשארתי עם בית שתי מכוניות וסכום של 500000 ש"ח בחשבון )
לקח לי שנתיים לאבד הכל כולל הכל
לא רק זה אלא גם חוב לבנקים ולחברים בסכום של 150000 ש"ח
ועדיין מאמין כמו טמבל שאני יכול להחזיר מהבורסה את מה שלקחו לי
במשך 3 שנים אני דבוק למסך ורק מפסיד
לא מקשיב לאף אחד
ומעשן נון סטופ גראס וחשיש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולי תקוה לשינוי ( חלק ה )
נ13/11/2009לפני 4 חודשים כמו שאני חסר כל הולך לאבדון
נכנסתי לאתר היכרויות ושם נפגשתי עם (א)
פעם ראשונה שיצאתי עם מישהי ויש מערכת יחסים מאז מותה של אישתי
בחורה מדהימה עם ילדה בת 4
בקיצור הרבה זמן לא הרגשתי ככה
מישהי מחבקת אותי אוהבת אותי
רוצה אותי פשששש חלום
שכחתם אני מעושן אני נרקומן של הבורסה
הצגתי את עצמי כאחד שרוצה להתחיל חיים חדשים
לא סיפרתי לה על מצבי הכלכלי
הייתי מרוויח מעט מעבודות שהייתי עושה ( לא קשור לבורסה )
ועם הכסף הזה הייתי יוצא לבלות היתה וכל עניין החיזורים
כסף לחשמל אין לי בכל רגע נתון עלולים לנתק אותי מהחשמל
ואף פעם היא לא ראתה אותי משתמש בכרטיס אשראי
החשיד אותה אבל שתקה
ניסתי להעלים את כל המצב הכלכלי שלי
לגבי העישונים היא בכלל לא מודעת שאני מעושן רוב היום
היא עזרה לי להכין קורות חיים
לשלוח להתעניין בשבילי כדי שאוכל למצוא עבודה מהר ואני בשלי
אין לי ספק שהיא אוהבת אותי
ואני אותה
אולי עזרתי לה לחשוב שיש לי עוד קצת כסף בצד
ושהיא ראתה שאני יושן בעמידה
ולא מתכוון לעבור לגור איתה בחודשיים הקרובים ( היא והילדה ישנים אצל ההורים שלה )
היא נעלמה לי ליומיים
וחזרה אליי וטענה שהיא חייבת לחשוב עליה ועל הבת שלה
והיא לא רוצה לשנות אותי בכח
הרגשתי אתמול בום
4 חודשים נפגשנו כל יום
עשינו סקס כל יום ממש התאהבות
כל הלילה לא ישנתי איזה טפש אני
ולא נראה לי שהיא תחזור אליי
והיא פועלת וחושבת עם הראש ורק קצת עם הלב
היום שאחרי
קמתי הבוקר נסעתי לבית עלמין לקבר של (ש)
שם לא ביקרתי לפחות שנה וחצי
בכיתי שהפכתי לאדם שאני מתבייש להסתכל על עצמי במראה
ביקשתי סליחה מ (ש)
ובאיזה שהוא מקום אמרתי לעצמי תודה ש (א) ראתה רק חצי מהחרא שיש בי
חסר היה לי להיות מנותק מחשמל שהיא פה לידי
אני אוהב את (א)
וכנראה אני אוכל את מה שאני מבשל
אני מאד הייתי רוצה להפסיק עם העישונים ועם ההימורים
כולי תקוה שאני יכול לשנות זאת
לא פשוט להיות חולה בורסה ולהיות מעושן רוב היום
היום זה יום שישי אין לי שום גראס עליי ואין לי שום רצון כרגע להתעסק בבורסה
ואני הולך כמו סהרורי בבית
בתקוה שיגיע שינוי
אין לי עוד את הפתרונות
סליחה במי שפגעתי בו
סליחה במי ששיקרתי לו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסיים בשיר
נ13/11/2009מנגינות מדומות, משטות, מזייפות
מטשטשות לי את שביל הזהב
מתנגנות בי, משקרות לי, מציקות.
רציתי להביא קצת, להרגיש איזה ערך
וסמכתי עלייך שאת תגלי לי את הדרך.
ונשמתי אוויר מזוהם והלכתי בערך
התהלכתי שולל עד לכאן.
אני רואה, אני מרגיש
אני רוצה, אני אדיש
אני חכם, אני יכול
אני גיבור כל כך גדול
הכל אני, אני הכל
אני חזק, אני בתוך בועה
סתם מנופח בלי שום ערך
וידעתי בסופו של דבר, היא תתפוצץ לי בדרך
התביישתי, כמו מצורע הרגשתי בערך
ואולי זה הכל עד לכאן
והלוואי שזה הכל עד לכאן
אנשים ישנים, משתגעים, מתנשאים
רוקדים ונשרפים לאורו של ירח,
להשתגע, להתבדח,
סתם כי מישהו רצה כל כך
להרגיש כמו איזה מלך
וסמך רק עלייך, שאת תגלי לו את הדרך
ואמרת לו שהוא מיוחד
הוא אוהב שאת משקרת
הזיות, הזיות עד לכאן.
אני רואה, אני מרגיש
אני רוצה, אני אדיש
אני חכם, אני יכול
אני גיבור כל כך גדול
הכל אני, אני הכל
אני חזק, אני בתוך בועה
סתם מנופח בלי שום ערך
וידעתי בסופו של דבר, היא תתפוצץ לי בדרך
התביישתי, כמו מצורע הרגשתי בערך
ואולי זה הכל עד לכאן
והלוואי שזה הכל עד לכאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לנ'
דפנה הלמן14/11/2009שלום לך,
הכברת במילים והתרשמתי שרבה המצוקה.
על מנת ליישם את הכותרת-כולי תקווה לשינוי,אני ממליצה לפנות לטיפול נפשי.
בברכה,
דפ-נה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

