מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התמכרות חריפה לשוקולדjo10/01/2010
שלום,
אני מכורה לשוקולד בכמויות רציניות, חפיסה עד חפיסה וחצי ליום, שלא להזכיר את המתוקים שאני אוכלת חופשי.
המתוק לא משפיע על המשקל שלי אך זה בהחלט לא בריא!
אני מאוד רוצה להגמל מההרגל הרע הזה.
מה עושים? שום דבר פשוט לא עובד עלי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
jo10/01/2010קראתי את הקריטריונים להתמכרות ונראה לי שאני עומדת ברובם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לJO
דפנה הלמן11/01/2010שלום לך,
אם הבנתי נכון,את מכורה לממתקים.נשאלת השאלה אם זה על "חשבון" תזונה רגילה.מה ההשלכות של ההתנהגות הזו ביומיום.
אם את מבינה שאת "מגזימה",כדאי להבין מדוע את זקוקה להתנהגות הזו.סביר להניח שיש פשר כלשהו.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדפנה שלום,
jo13/01/2010אני מניחה שזה באמת בא על חשבון תזונה רגילה ולא תמיד, אני גם יודעת שזה ממש צורך ולא סתם חשק, לפעמים אני אוכלת עוד קוביה ועוד אחת באוטומט, ואנחנו מדברות על לפחות חבילה ליום..
אני מנסה להבין למה הגיעה ההתמכרות הזו שנמשכת כבר שנים והכי חשוב על מה היא מחפה? נראה שאם אני אדע זאת אולי יהיה אפשר לטפל בבעיה לעומק. אני לא רואה את עצמי אוכלת משהו כתחליף.. לאורך זמן זה מזיק לבריאות והרגל לא טוב שאני גם עלולה להקנות לילדיי שרואים אותי מנשנשת שוקולד בלי הפסקה. מה אפשר לעשות כדי להבין את שורש הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לJO
דפנה הלמן13/01/2010שלום לך,
זה לא נורא..לנשנש שוקולד.
כשאת אומרת להבין את הצורך,זה אומר להבין את הסימפטום והמשמעות שלו.ניתן לעשות זאת באמצעות טיפול פסיכותרפי דינמי.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה למשיבים :)
jo14/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

