מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התמכרות למשכך כאביםאורית08/02/2010
איך יודעים אם התמכרתי או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנסות להפסיק ולבדוק
פרופ` פנחס דנון08/02/2010התמכרות לחומרים והתנהגויות נמדדת במספר ניקודות:
1. השפעה של החומר על החיים שלהמשתמש וסביבתו (עבודה, משפחה, חברים ולידים)
2. עלייה בצריכת החומר או המחרה במצב. למשל להפוך משותה אלכוהול במסיבות לכל יום שותה אלכוהול
3. קושי בלהפסיק או לסיים את התנהגות.
4. כשיש הפסקה להרגיש סמני גמילה כמו עצבנות, עייפות, חרדות ודיכאון
5. ואחר שנגמלים עדיין ישנה תחושה וחשק לפעמים הגדרה של "רעב" לחומר או להתנהגות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
אורית09/02/2010רציתי לענות על הסימנים :
1.ההשפעה במקרה שלי על סביבת החיים שלי היתה טובה יותר מלפני.
2.אין עלייה בצריכה
3.יש לי קושי להפסיק לקחת את הכדורים אבל עשיתי הפסקה הדרגתית והייתי נקייה מהתרופה תקופה.
4.אני מרגישה את סימני הגמילה כמו שציינת.אבלך זה גם הדברים שהרגשתי לפני שהתחלתי בטיפול קבוע של התרופה.
5.עוד לא יודעת.כמו שרשמתי ,הפסקתי לתקופה אבל בגלל שלא יכולתי לתפקד כול כך אז העדפתי לחזור לקחת ולא לסבול כאבים.
שלום.תודה קודם כול על התשובה המפורטת.רציתי לפרט ולספר את סיפורי.
אני בחורה צעירה שעברה תאונת דרכים וגם סובלת מפיברומילגיה(וממחלות רבות נוספות כרוניות).במשך שנים כמעט ולא יצאתי מהמיטה מכאבים וכו'..וכאשר התחילו לתת לי את התרופה טרמדקס זה עזר לי מאוד.שמתי לב שזה עוזר לי גם לדכאון,למתח וגם לשינוים באישיות (טובים ).אני יודעת שזה נשמע כמו התמכרות ולכן רציתי להתיעץ איתכם.רופאת הכאב אומרת שאולי פתחתי תלות.אני רק אציין שכול הטיפולים שניסיתי לפני כן לא עזרו לי(גם טבעים,התעמלות ,תרופות-גם נגד דכאון).בגדול-אני מרגישה שאני כאילו חזרתי קצת לימים שעוד הייתי בריאה.וזה גורם לי להרגיש טוה.
מה דעתך?(וסליחה על האורך)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה לטיפול
פרופ` פנחס דנון10/02/2010לפי תגובתך הייתי ממליץ על פגישת יעוץ אצל פסיכיאטר מומחה בנושא התמכרויות כדי לעזור לך עם הבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

