מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מסרב לקבל עזרהגלי23/02/2010
שלום
בעלי שותה אלכוהול לעיתים קרובות. למשל, הגיע גם למצב של שתיית בקבוק ודקה שלם על הבוקר. מכיוון שאני לא מכניסה אלכוהול הביתה , שותה לעיתים בעבודה (בערך אחת לשבוע) ונוהג בדרך חזרה תוך סיכון. חוזר כשהוא מתנדנד ומעורפל. תמיד אהב לשתות אך הבעיה החריפה. טוען ששותה כי רע לו בעבודה. אציין כי אהב לשתות גם בתקופות שהיה לו טוב. הוא משקר לי אך יודע שאני רואה ומרגישה. כעת מודה בבעיה אך מסרב לקבל עזרה כלשהי וטוען ש"יתגבר לבד", אך אני לא רואה הצלחה.
אדגיש שוב כי לא מוכן לגשת לכל ייעוץ. לא מוכן להיעזר באף אחד, טוען שלא מאמין בייעוץ. לא מוכן גם לקחת תרופות.
אני מרגישה שהוא בדיכאון, או בדיכאון קל.
כיצד עלי להגיב? לגבות? לעמוד לצידו בכל מצב? בעיני זו התאבדות.
לאיים? לאיים שאספר לבוס שלו? לאיים בעזיבה? לעזוב? איך עושים לזה סוף? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לגלי
דפנה הלמן23/02/2010גלי שלום,
יש מקום לחזור ולהדגיש עבורו שהוא מסכן את עצמו ואת חוששת למצבו.לבדוק איתו אם מוכן ללכת לרופא משפחה,במידה ומסרב ליזום פנייה לרופא משפחה וליידעו.בנוסף,לשתף בני משפחה שלכם שיכולים לסייע לו בקבלת טיפול רפואי.
אשמח לענות על שאלות נוספות
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה וחידוד
גלי24/02/2010למה כוונתך ליצור קשר עם רופא משפחה? שאני אלך לרופא? הוא הרי מסרב ללכת
האם מניסיונך עוזרת גישה סבלנית ואמפטית עד אין קץ
או גישה קשוחה , סנקציות וכו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לגלי
דפנה הלמן24/02/2010גלי שלום,
ראשית,במידה ומסרב אני ממליצה לפנות בעצמך לרופא המשפחה וליידעו על מצבו.לבקש ממנו לזמנו לביקור אצלו.
שנית,אני ממליצה על גישה אסרטיבית.קרי:הבהרה שחייב להעשות שינוי וההתנהגות שלו פוגעת לא רק בו אלא גם בך.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובות
גלי24/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

