התמכרות לאינטרנט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התמכרות לאינטרנט
    אלמוני
    03/05/2010

    שלום פרופ' דנון
    אני בן 38 לצערי עקב חוסר מימוש בחיים,זוגיות ועבודה אני מנסה למלא את העולם שלי בריגושים חדשים,הדרך הכי קלה היא דרך גלישה בצאטים,אתרי סקס וכו", אני יודע שזה דפוס התנהגות שפוגע בי,אבל לא מצליח להפסיק,זה הכייף שלי והפיצוי על הסבל,תסכול,סוג מסויים של בריחה מהדכאון.
    סבלתי בעבר מהפרעות מצבי רוח וקבלתי ליתיום,הליתיום מיתן במידה מסויימת את ההתמכרויות אבל גם בתקופת הליתיום עדיין הייתי מכור לאינטרנט,זה מתבטא גם בלקיחת סיכונים בבורסה
    אני מודע לזה שיש לי אישיות מתמכרת,השאלה אם יש מזור להתמכרויות שלי או שלקבל את זה כחלק מהחיים.
    אני מרגיש לעיתים כמו נרקומן,בת הזוג שלי במיטה ואני גולש להנאתי ברשת.
    אני יודע שההתמכרות היא סימפטום לבעיה וכל עוד הבעיה קיימת אמשיך בדפוס זה, ניסיתי בעבר ללכת לטיפול פסיכולוגי ,גם התנהגותי קוגנטיבי אבל לצערי לא הצלחתי בהן,נמאס לי כבר לשמועאת המישפט הנדוש "קבל את עצמך כמו שאתה ותזרום עם החיים ללא שיפוטיות",איך יכול להרגיש שאני בסדר שמכור לאינטרנט שהפסיכולוגים אומרים תזרום עם זה וקבל את עצמך.
    מה אתה ממליץ ? אני במצב לא פשוט,אפילו מתלבט אם לחזור לקחת תרופות.
    אשמח לתגובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לאינטרנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי להתמכרויות

    פרופ` פנחס דנון
    04/05/2010

    שלום,

    ניתן ואפשר לטפל בהתמכרות גם עם טיפול תרופתי
    לכן ממליץ לקבוע פגישה אצל פסיכיאטר שמומחה בתחום כדי לקבל יעוץ ממנו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם טיפול התנהגותי קוגניטיבי ללא

    אלמוני
    04/05/2010

    תרופות גם יכול לעזורר, או שאין מנוס מזה.
    שקבלתי ליתיום גם הייתי מכור לרשת,אבל במידה פחותה יותר,
    ככל שרמת התסכול שלי גבוה יותר אני נסחף להתמכרות.
    אני חושב שהתרופה מטפלת אולי בסימפטום על ידי העלאת סרוטונין במוח,אבל לצערי לא פותרת את הבעיה.
    אני כבר שנים בסיפור הזה, ניסיתי גם טיפול תרופתי עם ציפרלקס/פבוקסיל בשילוב ליתיום
    אבל לצערי לא הועיל.
    ישבתי אפילו על הטיפול במגנטים, מה דעתך בעיניין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאלמוני

    דפנה הלמן
    04/05/2010

    שלום לך,
    ללא התנסות טיפולית,לא ניתן לפתור את הבעייה.
    אני ממליצה לך לחזור לטיפול כלשהו,או אז המטפל יתאים לך את שיטת הטיפול המתאימה ביותר עבורך.
    בברכה,
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו