חשיש, סרוקסט וכתיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשיש, סרוקסט וכתיבה
    רות
    16/11/2007

    שלום רב. אני בת 31, מעשנת חשיש כבר שנים רבות, ארבע שנים יום יום כל היום. אני מתפקדת בחיי היום יום- עבודה, לימודים וכו' אבל בדכאון כרוני (שלדעתי, החל עוד לפני העישונים). לפני חמישה ימים הפסקתי לעשן בפעם הראשונה בחיי (חשוב לציין שכבר ארבע שנים לא עשיתי הפסקה אפילו של 24 שעות) ולפני ארבעה ימים התחלתי בטיפול בסרוקסט בעקבות פניה לפסיכאטר. יש לי מס' שאלות שאשמח אם תוכל לענות עליהן:
    1. לאחר מחשבה נוספת בעניין, האם לא כדאי לבדוק כיצד משפיעה הפסקת העישון בנפרד מהטיפול בסוקטסט? ואם כן, האם כדאי להפסיק את הטיפול בסרוקסט (לקחתי עד עכשיו חצי כדור, כלומר בסה"כ שני כדורים)?
    2. אני תסריטאית במקצועי, אך אינני מסוגלת לכתוב מילה ללא העישון... אני בטוחה שלא תמליץ לי לעשן יום יום, אך האם אפשרי להפחית בכמות, ועדיין ליטול את הסרוקסט? האם יש סיכון בעישון ג'וינט בשילוב עם הסרוקסט?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשיש, סרוקסט וכתיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתיבה

    פרופ` פנחס דנון
    18/11/2007

    בוקר טוב,

    ישנם אנשים שמאמינים שלא יכולים להשאר ערים בלי קפאין וישנם כאלה שמספרים שלא יכולים להתרכז בלי סיגיות. לכן כתיבה וחשיש בא מצורך התמכרות נפשית שלך להסבר הגינוני כדי לחזור להשתמש בו...

    כעת עברת את השלבשל התמכרות פיזית ומה שנשאר רק התמכרות נפשית תמשכי עם זה

    לגבי תרופה ומשמעותיה אני לא יכול לייעץ כלא המלצתי על כך (לא מכיר אותך מבחינה רפואית) אנא תשאלי את המטפל שלך

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו