פרשת דרכים לא יודעת מה לעשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרשת דרכים לא יודעת מה לעשות
    אלה
    11/10/2010

    אני נשואה לאלכוהליסט מיזה 6 שנים בתחילת הנשואים לא ידעתי שזוהי בעיה חשבתי שותה כי היה יום גרוע בעבודה (כך תירץ לי כל פעם) זה אמר לו זה עשה לו אז ניסיתי כל פעם ליעץ לו כיצד להתמודד עם החיים ושלא יפנה לאלכוהל לאט לאט התחלתי לחקור את העניין באינטרנט דרך אנשים ששתו ונגמלו בעבר והבנתי שזוהי בעיה רצינית וזה לא קשור למישהו שאמר או עשה לו זה פשוט שהוא רוצה לשתות (אביו היה גם אלכוהליסט כך הבנתי בדיעבד) ויש כל הזמן תירוצים זה אמר לי זה עשה לי הרבה אשמים וגם אני בניהים כי אמרתי לו משהו שלא מצא חן בעיניו או היה בנינו ויכוח על משהו מיד רץ לשתות ולאט לאט הפכתי לאשמה עיקרית מצידו עד שהתחלתי להבין שיש לו בעיה רצינית מאוד וזה לא קשור אליי. ניסיתי מספר פעם לקחת אותו לעמותת אפשר היינו שם כמה פעמים באופן פרטי גם ניסינו אפילו שאין לנו גרוש ולא עזר עכשיו יש לנו תינוק בן 8 חודשים (שדרך אגב הוא הבטיח לי שכאשר יוולד יפסיק עם השתייה - טען שהתינוק יציל אותו) ולא כך הוא לא מפסיק לשתות ועובד בעבודה גם שיש בה הרבה יין בקיצור אני לא יודעת מה לעשות כלומר יותר נכחון שאני מבינה שאני צריכה לעזוב אותו אך כואב לי על התינוק כואב לי על הנישואים יש לי רגשות כלפיו הוא אדם טוב מטיבעו תייעצו לי בבקשה אני גם דיי לבד וקשה לי לקום ולעזוב אותו עם התינוק אני קצת מרגישה אבודה אני מקווה שתוכלו להאיר את עיניי ולעזור לי לפתור את זה או לנסות משהו שיעזור לי לקום ולשנות בשביל התינוק שלי ובשבילי תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרשת דרכים לא יודעת מה לעשות - תגובה

    דפנה הלמן
    11/10/2010

    אלה שלום,
    השאלה היא האם בעלך אכן מעוניין להפסיק לשתות. נשאלת השאלה מדוע הטיפול בעמותת אפשר כשל.ייתכן ומדובר אצל בעלך בתופעת שתייה שהיא טיפול עצמי לתופעת דכאון.על כן יש מקום לאבחן את מצבו הנפשי.אני ממליצה לך להבהיר לבעלך שאינך מסוגלת להמשיך את המצב הנוכחי ואת מעוניינת שייבדק אצל רופא משפחה או אצל פסיכיאטר המומחה בהתמכרויות.
    בהצלחה,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדילמה..

    שני
    19/10/2010

    לצערי אני נמצאת במצב דומה לשלך... זה שבעלך מכיר בבעיה זו התקדמות אך לצערי הדרך עוד רבה וארוכה. תחשבי על חייך ועל עתיד התינוק. בכדי להמשיך להישאר ולתמוך בו הוא צריך לקבל טיפול בלעדיו אתם אבודים!!!
    את תמשכי לחיות חיים לא מאושרים ותישארו מוזנחים לנצח...ישנם סיפורי הצלחה אך כדי להצליח העבודה קשה ותלויה ברצון שלו. אל תחכי לאבד את הכל ולהגיע לשפל יותר גרוע...יש לך הרבה מה להפסיד ויותר מכל תחשבי לאיזה עולם ילדך יגדל. גם בעלי אדם טוב- אז מה...זה לא אומר שהוא צריך להיות רשע כדי שלא תהיי מאושרת. אין בשוק יותר מידי מקומות לטיפול...הרווחה פונה רק למכרים קשים ולכאלה שאין להם מה להפסיד... אם תרצי אשמח לדבר ויש לי המון לומר.. בכל מקרה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו