בוקר טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב
    שקד
    24/10/2010

    כן מעגל קסמים. אתמול בעלי שבר חפצים.היום הוא כמובן מתבייש על התנהגותו. הבהרתי לו שאני לא ממשיכה ככה. הוא רוצה בשינוי. היה מכור לסמים קשים ונקי כבר 10 שנים בערך.לא הכרתי אותו אז ולא ידעתי על כך שהתחתנו. כי התחליף שלו זה אלכוהול וכשרצה להוריד בהדרגה את האלכוהול פנה לחשיש. בהתחלה אפילו לא הודה ולא הכיר בהתמכרות. הוא אדם מאוד חכם.מכיר את שיטת 12 הצעדים וכו'.לא רוצה ללכת למוסד גמילה. מעוניין לטפל בזה. אני לא יודעת לאן לפנות כי לא לכל מקום נוכל לפנות מסיבה שלא יכולה לפרט כאן, חברתית וכלכלית. האם יש לך אפשרות לתת ליי כיוון ? האם יש פתרון ? מרגישה חסרת אונים.מצד אחד רוצה להפסיק ומצד שני יש לו תנאים שלא מוכן כל דבר. ואין ספק שאי אפשר לבד.קראתי שהתופעות גמילה מאלכוהול ממש מסוכנות. מה לעשות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב - תגובה

    דפנה הלמן
    25/10/2010

    שלום שקד,
    אני מתרשמת שאת מאוד סובלת..אך מוכנה בשם האהבה לספוג...
    הפתרון הינו גמילה במסגרת מקצועית.ניתן לפנות לעמותת "אפש"ר שם ניתן יהיה לקבל סיוע מקצועי.תסמיני הגמילה מצריכים השגחה מקצועית.לפיכך עלייך להתנות את המשך הביחד בגמילה וכפי שצינתי קודם לכן ייתכן ואת זקוקה לתמיכה וחיזוק על מנת להתמודד עם השינוי הפוטנציאלי.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא בשם האהבה

    שקד
    31/10/2010

    פניתי לרווחה , לעצמי בנתיים. אמרו שיש להם בחיפה יחידה. שאבוא איתו
    העניין שכשהוא שותה הוא הופך להיות מגעיל. שהוא לא אז זה בסדר. האם זה
    סוג שונה של התמכרות? ולמה הוא נהיה מגעיל כשהוא שותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד-קומי תאספי את עצמך ותצילי ...

    שני
    06/11/2010

    עצה לי אליך בלי להכיר אישית. כתבת וכיאלו אני שם. תברחי אין לכם עדיין ילדים אין פה שאלה...עם כל הקושי יהיה קשה הרבה יותר אחכ.. תתחילי לבד מחדש יהיה לך הרבה יותר טוב או שתשלימי עם כך שזהו בעלך ואל תנסי להילחם או לשנות אותו ויהיו לכך השלכות חמורות בעתיד. מנסיון מלב אל לב - תברחי. תעזר לעצמך ולא לו.הוא כבר בחר לגמור ולהרוס את חייו.תציל את שלך ותעשי ילדים מכבר ראוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו