ארנבת........

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארנבת........
    מיטל הארנבת
    09/12/2010

    היי, אני חדשה בפורום הזה, אני בת 29 נשואה, חוזרת בתשובה, אני לסירוגין מעשנת ושותה אלכוהול, כמעט כל פעם שאני שותה זה נגמר בפיצוץ עם בעלי, אני מוציאה את כל הגי'פה שלי עליו והוא כמו שק אגרוף, ב4 שנים האחרונות אני עם באנג מחובר מעשנת חשיש וגראס לסירוגין קצת ירוק ועוד כאלה, סמים קלים... בוקר וערב צמודה למוצץ! לפני יומיים החלטתי סופית שנמאס לי להיות תלויה בכך וזה גועלי , מעבר לעובדה שאני רוצה להיכנס להריון ואין מצב שאני נכנסת לגוף המטונף שלי עובר, אני ובעלי כל הזמן רבים אחרי השפעת האלכוהול שמשולב עם הסמים, ורק כשאני מעשנת בלי לשתות המצב עוד סביר... זרקתי את הבאנג ומאז אני בקריז! אני לא נשברת ולא מחזירה אותו הביתה, אין בבית סמים בכלל ואין גם אף בקבוק של אלכוהול על מנת שאני לא אתפתה.... אני כבר יומיים בקטע ואני לא רואה את עצמי מצליחה.... יש למישהו עצה???????? אבודה לחלוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארנבת........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנבת........ - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    10/12/2010

    מיטל שלום,

    אני ממליץ לפנות לטיפול בהקדם האפשרי

    ניתן לקבל טיפול במסגרת קופת חולים, מרפאות לבריאות הנפש או באופן פרטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו