שלום, אשמח לתגובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, אשמח לתגובה
    שירן
    30/01/2011

    אני לא יודעת אם מישהו דיבר על זה פה פעם ברצינות, אבל אני באמת סובלת מכך- התמכרות לאוכל. אני בת 21 בעודף משקל, אומנם לא גדול אבל כן בעודף משקל. יש לי בעיה מאוד קשה, אני בן אדם מאוד לחוץ ברמות מאוד גבוהות (טופלתי בכדורים נגד חרדה) ואני יודעת שאחד הדברים שמרגיעים וששומרים על הבריאות זה ספורט ותזונה. חוץ מזה אני גם די פגיעה למחלות משום שכל המשפחה שלי סובלת מבעיות רפואיות כאלה ואחרות.
    כל אלה לא עוזרים לי כדי לרדת במשקל ולחיות עם הגוף שלי בשלום, אני אוכלת ואוכלת ואוכלת. אני רק חושבת על דיאטה ואני נהיית רעבה. אני שמחה-אני אוכלת, בדיכאון-אוכלת, וכל פעם שדבר כזה קורה מתעוררת אצלי שנאה קשה ומרמור שאני לא שולטת בעצמי! אני פשוט לא מצליחה! אומרים לי שהכל בידיים שלי ואני מרגישה אחרת, משהו פשוט נדפק בראש.אני יורדת במשקל ומעלה הכל בחזרה והביטחון העצמי יורד והשנאה העצמית גוברת... והעניין, שבאף תחום אחר בחיים אני לא מרגישה ככה, אני עובדת, לומדת דואגת לעצמי וחיה לבד מגיל צעיר, ואני פשוט לא מצליחה להתמודד. אני מרגישה שאני מתפוצצת.... מה אני עושה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, אשמח לתגובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, אשמח לתגובה - תגובה

    דפנה הלמן
    31/01/2011

    שירן שלום,
    אני מתרשמת שהאוכל הוא סימפטום להצפה ריגשית.
    את אומרת שאת מצליחה ל"החזיק את עצמך",למעט תחום האכילה. נדמה כי יש משהו תוקפני באכילה שלך,שמופנה כלפי עצמך. .אולי גם צורך לפצות או להסוות משהו.ממליצה לפנות לטיפול דינמי על מנת להעמיק את ההבנה לגבי הצורך באכילה.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו