מעבר לצמחונות או טבעונות איך עושים זאת בצורה נכונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר לצמחונות או טבעונות איך עושים זאת בצורה נכונה
    לי
    20/06/2016

    שלום רב,

    בזמן האחרון שמתי לב שמוצרים מהחי משפיעים עליי לא טוב ואני רוצה לנסות להפסיק לאכול אותם. הכוונה היא בעיקר למוצרי חלב ובשר/עוף. בתור התחלה אני חושבת שאמשיך לאכול ביצים ודגים ואראה איך זה משפיע עליי.
    שאלתי היא האם עלולים להיווצר אצלי חוסרים בסידן (עקב הורדת מוצרי חלב) ובחלבון (עקב מיעוט מאכלים מן החי)? אם כן, כיצד אשלים את החוסרים הללו?
    האם תוכלו לתת לי דוגמאות למזונות מן הצומח שמכילים חלבון מלא ואיכותי?
    אשמח אם תוכלו לכתוב לי רשימת מאכלים שעליי לצרוך ושיספקו לי את כל הרכיבים התזונתיים הנחוצים לי.

    תודה רבה מראש על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לצמחונות או טבעונות איך עושים זאת בצורה נכונה - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    20/06/2016

    שלום לי,
    הייתי מציעה לך לגשת לנטורופתית לקבל הדרכה, כי לא כל מה שמתאים לשרה מתאים גם למשה....
    במסגרת הפורום, אוכל לתת לך רק כמה טיפים

    שמת לב שמזונות מסוימים לא טובים לך, תורידי אותם ,בשר וחלב בשלב ראשון, יתכן שזה יספיק, מעט ביצים ודגים דווקא יהיו לך טוב.
    יש המון מקורות לסידן, לא צריך לקבל מחלב :ירקות ירוקים עליים (כגון כרוב, ברוקולי, חסה), אגוזים, שקדים, טחינה משומשום מלא, טופו, גרעיני חמניות (לא קלויים), פירות יבשים (תאנים, גם משמישים וצימוקים), סרדינים עם העצמות...

    בפורום זה דברנו לא מעט לאחרונה על חלבון מלא צמחי
    תופו, הוא חלבון מלא
    לרוב הקטניות יש מחסור בחומצת אמינו אחת: (מתיונין) אפונה שעועית ,מש, עדשים חומוס, אך זו לא בעיה, אוכלים באותו היום דגן מלא (אורז מלא, בורגול, כוסמת,, דוחן, פרוסת לחם מלא), נכון גם להם חסרה חומצת אמינו אחת (ליזין) , הם משלימים אחד את השני, ואין שום בעיה, ביחד מהווים חלבון מלא איכותי
    בקינואה כל חומצות האמינו, הוא דם חלבון מלא

    תאכלי גם הרבה ירקות ועלים ירוקים, נבטים, ולא יחסר לך כלום, אבל להיות קשובה לגוף, ולשים לב מה טוב לך ,ומה לא טוב לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו