מדוע ליקוי במטרלי+שכיבה פרקדן=בעיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מדוע ליקוי במטרלי+שכיבה פרקדן=בעיה
    אבניר
    24/09/2011

    אני סובל מקוצר נשימה ומאמץ דווקא בשכיבה פרקדן , ועוד יותר לאחר מנוחה של 5 שעות שינה פרקדן- יש לי בעיה במסתם המיטרלי .
    אבקש פירוט עד כמה שיותר מדוע זה קורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע ליקוי במטרלי+שכיבה פרקדן=בעיה - תגובה

    ד''ר דני פינק
    25/09/2011

    שלום אבנר
    קרוב לוודאי שאתה סובל מדליפה של המסתם המיטרלי בדרגה משמעותית. אי לכך בזמן שכיבה פרקדן ההחזר הוורידי ללב עולה ונפח הדם שנכנס לחדר השמאלי עולה . עקב כך בזמן ההתכווצות החדר הרי שנפח גדול יותר זורם אחורנית לתוך העלייה השמאלית ולחץ הדם בתוך העלייה עולה משמעותית ה"מושלך" אחורה לתוך הריאות ועקב כך יש עלייה בלחץ הדם הריאתי הוורידי שגורם לגודש ריאתי שביטויה הקליני הינו קוצר נשימה.
    חשוב שתיבדק אצל קרדיולוג ולבצע אקו של הלב שיאפיין את הבעיה המסתמית שלך תפקוד הלב. ניתן לטפל בסימפטומים אלו בתרופות שונות, לדוגמא במשתנים המקטינים את נפח הפעימה של הלב על ידי הקטנת מילוי הלב ושנית עם תרופות המורידות לחץ דם ומורידות את התנגודת ההקפית של כלי הדם היכול להקטין את מידת הדליפה דרך המסתם. בכל מקרה עלייך להיבדק אצל קרדיולוג שימליץ על טיפול פרטני ומעקב
    בהצלחה
    דר דני פינק
    מנתח לב מרכז רפואי שערי צדק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו