מעקפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעקפים
    סיגל
    27/01/2008

    אבי עבר לפני 5 ימים ניתוח מעקפים מס' 3 בחייו. תהליך ההתאוששות קשה - אין התייצבות מדדים.
    מדי פעם ישנן הפרעות בקצב הלב וירידת לחץ דם המצריכים שימוש בשוק חשמלי (קרה 4 פעמים עד כה).
    כרגע ישנו מיעוט שתן. כמובן שהכל תחת הרדמה מלאה והנשמה.
    ב-30 שעות האחרונות לא חל אירוע של הפרעת קצב לב, אך עלתה בעית מיעוט השתן.
    עד כמה התופעות האלו סטנדרטיות/חריגות אחרי ניתוח כזה? האם ניתן לצאת מהתהליך הלא נעים הזה בשלום?
    האם כל יום שעובר רק מרחיק אותנו מהסיכוי שנראה אותו מתעורר או שניתן להיות אופטימיים גם לאור
    התופעות המוזכרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעקפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח מעקפים

    ד''ר גיל בולוטין
    27/01/2008

    סיגל שלום

    ניתוח מעקפים בפעם השלישית הוא ניתוח מורכב עם סיכון יותר גדול לכל הסיבוכים האפשריים.
    באופן כללי ביותר, אין ספק שהוא מדגים מהלך לאחר הניתוח מורכב ומסובך.
    לעתים נדרשים יותר מחמישה ימים לאחר הניתוח לצורך התאוששות ותחילת ההחלמה.
    מעבר לכך אין לי מספיק נתונים להעריך את מצבו ולתת לך הערכה אמיתית של הסיכויים שלו להחלים.
    אני ממליץ לסמוך על הצוות המטפל ולשמור על התקווה.

    בברכה

    דר' גיל בולוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו