מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אירע לי התקף לב?אמיר02/03/2012
שלום אני בן 18, ולפני שבוע עישנתי גראס.
עישנתי כמות קצת גדולה והתחלתי להרגיש דפיקות לב (משהו שכבר אירע לי בעבר כשעשינתי), אבל הפעם זה הגיע אחרי כמה שניות לדפיקות ממש חזקות וגם הרגשתי כזה כמו גל שמגיע לראש...
עכשיו השבוע כשרצתי בשיעור ספורט וסתם קצת בדרך לבית, הרגשתי אחרי שתי דקות תעוקה באיזור הלב.
יש לציין שאני כמעט ולא בכושר ורק בשבועיים האחרונים התחלתי להכנס לכושר, עכשיו זכור לי תמיד שכשאני לא בכושר ואני רץ אז יש לי קצת תעוקה כזאת בנשימה ואם אני עושה ספרינט ארוך אז גם תעוקה קלה בחזה שנגמרת מהר... (כל זה כשאני לא בכושר כמעט), אבל השבוע כבר כמה פעמים שרצתי אז הרגשתי כאבים באיזור הלב ואני לא יודע אם אני סתם מפחד ולא זוכר שזה תמיד קורה לי כשאני לא בכושר או שבאמת אירע לי איזה התקף לב קטן במהלך העישון...
האם אפשרי שאירע לי התקף? אני יכול לבדוק את זה בבדיקות א.ק.ג. ואקו לב? והאם אני יכול לעשות את הבדיקות על דעת עצמי או שאני חייב הפנייה מרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר והאם זה נזק בלתי הפיך
אמיר02/03/2012והאם זה נזק בלתי הפיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אירע לי התקף לב? - תגובה
ד''ר דני פינק03/03/2012אמיר שלום
קרוב לוודאי שלא עברת אירוע לב חריף. בהחלט התופעה שאתה מתאר יכול להיות משנית לגראס ולכן כדאי לא לחזור עליו!
במידה ותלונותיך יתמידו גש לרופא המשפחה שיבצע בדיקות
בכבוד רב
דר דני פינק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התרחבות פצע לאחר החלפת מסתם אורטלי
התפתחות מחלת לב לפני ניתוח צנתור
פענוח תוצאות בדיקה מצורפת מה זה אומר?
סטנט למפרצת ביטנית 3.4
ניתוח אורטה עולה גם ב-CT
מועקות וכאבים חמורים בחזה
דליפה מטרלית בינונית וקושי בכניסת אוויר
קפיצות בחזה וצרבת קשה
שמיעת תקתוק במסתם מכני
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



