ניתוח לב.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח לב.
    דניאך
    07/04/2012

    שלום, אחי בן 29 והוא לוקה בתסמונת מארפן, ולפני יומיים בערך הוא הופנה לניתוח חירום בלב אחרי שהתגלה שיש לו קרע בעורק הראשי באורך של 13 סנטימטר, הניתוח עבר בשלום והושתל לו סטנט, אבל הוא לא מצליח להזיז את הגפיים התחתונות, הרופא הסביר שיש בעיה עם האאורטה ושלא מגיע דם לרגליים ויש סיכוי שהוא יהיה משותק, כבר יותר מ24 שעות אחרי הניתוח הוא לא מצליח להזיז את הרגליים והרופאים לא מרבים לדבר איתנו, מישהו יודע ויכול להסביר על הנושא בשפה פשוטה, ומה הוא חושב הסיכויים שיכול להיות שיתוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח לב.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח לב. - תגובה

    פרופ` גיל בולוטין
    07/04/2012

    דניאל

    קרע באבי העורקים הוא סיבוך מסוכן של תסמונת מרפן.
    חלק מהטיפול היה עם סטנט,לכן אני משער שהקרע היה בחלק היורד של אבי העורקים.
    אחת הסכנות היא שיתוק של הרגליים, בגלל פגיעה בעורקים היוצאים מאבי העורקים ומספקים דם לעמוד השדרה.
    אבל, צריך להמתין בסבלנות ובתקווה. בחלק מהמקרים תתכן התאוששות.

    תחזיקו מעמד

    גיל בולוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ""

    דניאל
    07/04/2012

    היום ביקרנו אצלו, ולשמחתינו הוא מצליח בקושי רב להזיז את הרגל! אך הרופא שדיבר עם אימי אמר לה שכנראה הוא לא יוכל ללכת, איך זה הגיוני?! אולי התנוחה שהוא נמצא בא ולא יכול לזוז מקשה עליו? אולי פיזיוטרפיה תעזור? מישהו יכול לשפוך קצת אור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "" - תגובה

    ד''ר דני פינק
    08/04/2012

    דניאל שלום איחולי החלמה ורפואה שלמה לאחיך
    במצבים כאלה החולים שסובלים מבעיה דומה נמצאים ביחידת טיפול נמרץ. דברים שאולי יכולים לעזור הוא לשמור שלחצי הדם יהיו דווקא על הצד הגבוה לשפר את אספקת הדם ודבר שני הוא קטטר אפידורל לניטור הלחץ של נוזל השדרה. במידה והלחץ גבוה מדי אפשר לנקז חלק מהנוזל להוריד את הלחץ על חוט השדרה. בכל מקרה יש להמתין בסבלנות ולהתפלל ולקוות לטוב
    אשמח לענות על שאלותיך במידת הצורך
    דר דני פינק- מנתח לב וחזה-יחידת אבי העורקים
    מרכז רפואי שערי צדק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו