מכונת לב ריאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכונת לב ריאה
    מורן כהן
    13/03/2008

    שלום,
    בני בן 10 חודשים לאחר הלידה אובחן כסובל מקוארקטציה, בגיל 6 ימים עבר ניתוח בהרדמה כללית, כריתת הסגמנט האחורי המוצר, והשקה חדשה קדמית. כיומיים לאחר הניתוח הופיעו פרכוסים כללים ובהמשך פוקלי ביד שמאל, מאז מטופל בלומינל ומצבו יציב לעניין הפירכוסים.
    מאז הניתוח ועד היום עבר עוד 3 צינתורים להרחבת ההיצרות כאשר הצינתור האחרון נערך לפני שבוע. בייעוץ עם הקרדיולוגים נאמר כי אם המצב יחמיר שוב נאלץ ללכת לניתוח. שאלתי היא מה היתרונות והחסרונות של ניתוח לב פתוח כאשר מחובר למכונת לב ריאה בגיל כה צעיר ולאור הבעיה הנוירולוגית הקיימת. (אציין כי עבר בדיקת סיטי וM.R.Y ויצאה תקינה ואנו נמצאים במעקבנוירולוגי).
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכונת לב ריאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש במכונת לב ריאה

    ד''ר עובד כהן
    18/03/2008

    אני מסייג את תשובתי כיון שלא ראיתי את תוצאות בדיקות המעקב ואין ביידי את הפרטים המדוייקים והחשובים מאוד בהחלטה בעניין בנך ולכן התשובה הינה כללית ולא ספציפית למקרה שלכם.
    באופן עקרוני שימוש במכונת לב ריאה כרוך בסיכון לסיבוך נוירולוגי...
    כאשר קיים נזק נוירולוגי כלשהו הסיכון הנוירולוגי כתוצאה מחיבור למכונת לב ריאה אף גדול יותר מהרגיל.
    מצד שני במידה והקוארקטציה קיימת וכבר אין אפשרות להרחיבה בצנתור או שנסיונות קודמים כשלו ויש צורך בניתוח הרי שהשימוש במכונה הכרחי ואין מנוס ממנו במקרים מסויימים.
    השארת ההיצרות באבי העורקים ללא טיפול עלולה לגרום לנזק בילתי הפיך להתפתחותו וגדילתו של הילד דבר המסוכן לו הרבה יותר מהשמוש במכונת לב ריאה.

    מקווה שעזרתי בתשובה זו ומאחל לבנך החלמה מלאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו