מעקפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעקפים
    חלי
    13/07/2008

    בעלי עבר לפני כ- שלושה שבועות ניתוח מעקפים , בוצעו 4 מעקפים. בעלי סובל מכאבים עזים ביד ימין ( לא נלקח עורק מיד זו, אלא מהרגל ומבית החזה) בשיחות עם הרופאים, נאמר שזה דבר זניח ויעבור, אבל הכאבים הם כאבים חזקים מאוד וכל התרופות משככות הכאבים לא עוזרות. מה אפשר לעשות? יש תרופה מתאימה? מתי זה אמור לעבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעקפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבית החזה לאחר ניתוח מעקפים

    ד''ר עובד כהן
    13/07/2008

    במידה והכאבים משתנים בעוצמתם עם שינוי תנוחה או שיעול או הרמת ידיים מקורם בעיקר מבית החזה עצמו כלומר כאבי שרירים ועצמות ולא כאבים מהלב ואלה כאבים אופיניים למצב של אחרי ניתוח מעקפים והם בד"כ חולפים עצמונית עד מס' שבועות לאחר הניתוח. ניתן לקחת מס' תרופות משכחות כאבים ונוגדות דלקת על מנת לשכך את הכאבים הללו ובד"כ יש פיתרון לבעייה.
    קיים קושי להמליץ על תרופות ספציפיות בפורומים מסוג מסיבות מובנות אך אשמח לסייע במידה ותצרו עימי קשר
    בברכת החלמה
    עובד כהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו