שאלות אחרי ניתוח מעקפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות אחרי ניתוח מעקפים
    יוליה
    30/07/2008

    אבי היום 9 ימים אחרי ניתוח מעקפים (שבוצע בלי לקיחת כלי דם מרגל אלא מחזה). 1. האם יש צורך בחבישת רגליים? ולאיזה פרק זמן? 2. האם יש הגיון לקחת משככי כאבים כדי לאפשר טווח תנועה מלא ולכן הפעלה יותר טובה של שרירי חזה ? בלי משככים הוא מרגיש בסדר אך כואב לו להפעיל שרירי חזה ולכן הוא פחות מפעיל אותם? 3. האם ליטול ליפיטור בבוקר או בערב ומדוע? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות אחרי ניתוח מעקפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות אחרי ניתוח מעקפים

    ד''ר עובד כהן
    04/08/2008

    1. יש צורך בחבישת הרגליים לפרק זמן של חודש ימים לאחר הניתוח גם אם לא נלקח וריד. למניעה של יצירת טרומבואמבוליות ברגליים וסכנה מוגברת לתסחיפים ריאתיים.
    2. משככי כאבים בהחלט מומלצים במידה ויש כאבים ובמיוחד אם הם מגבילים בתנועה. חזרה לפעילות משפרת את ההחלמה בצורה ניכרת.
    3. לא משנה אם לוקחים את הסטטינים בבוקר או בערב העיקר לשמור על נטילה של התרופה בזמן קבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו