מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מהי המלצת לגבי סוגי המסתמים בהצרותעדי04/10/2008
אני בת 38 וחצי עם הצרות קשה במסתם אורטלי ומפל לחצים מקסימלי של 105 אמורה לעבור ניתוח אבל מושכת עוד קצת זמן:-) רציתי לדעת מהי המלצתך: אני לא מעונינת לקחת כל חיי קומדין בגללל ההגבלה על חייה יומיום כולל אפשרות לדימומים וסמנים כחולים ותקתוק המסתם המכני בגוף ששומעים אותו במיוחד בעליו. אני רוצה להחליף למסתם ביולוגי ובטוח שהטכנולוגיה תתקדם ועוד 10 שנים לדוגמא יהיה אפשר להחליפו בצנתור מהי דעתך על סוגי המסתמים בגילי ומה מומלץ? תודה וגמר חתימה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת מסתמ
ד''ר דני פינק05/10/2008שלום לך עדי
ראשית כל מומלץ לך לעבור את הניתוח בהקדם- לא מומלץ להסתובב עם מפל לחצים כזה ומעבר לכך את מגבירה את הסיכון לעבור אירוע של מוות פתאומי במיוחד בעת מאמציםץ
לגבי בחירת סוג התותב- אני מבין מאד ללבך ומערכת השיקולים שלך- הם במקום וענייניים- ניתן להשתיל מסתם ביולוגי מתוך ידיעה שאורך חייו הוא בין 10-15 שנהץ הסיכון הניתוחי לחזור ולנתח אותך בעתיד בעוד 10-15 שנה בהנחה שאין מחלות אחרות עדיין הוא קטן וניתוחים כאלה מבוצעים ברמת הצלחה טובה מאדץ אוסיף ואומר שכבר היום יש בידינו טכנולוגיות להשתלת מסתם תותב אאורטלי ביולוגי בצנתורץ אין לי ספק כי הסבירות שבעוד 10-15 שנה יוכלו להשתיל מסתם כביולוגי דרך צינתור בתוך מסתם תותב ביולוגי- כך שכדאי לקחת שיקול זה בחשבוןץ לסיכומו של דבר אני יכול להמליץ לך לעבור את הניתוח כעת ולהשתיל מסתם ביולוגיץ אשמח לייעץ לך יותר פרטים אם תהיי מעוניינת
תודה
דני פינק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם תוכל להסביר לי בבקשה למה יש סכון
עדי05/10/2008לארוע מוות פתאומי עם מפל לחצים של 100 בהצרות אורטלי קשה? והאם רק במאמץ קשה או בכלל? תודה כי זה מלחץ אותי ורציתי למשוך עוד כמה חודשים עד הניתוח כי אני מרגישה טוב:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיצרות המסתם
ד''ר דני פינק05/10/2008עדי בהמשך לשאלותיך ברצוני להבהיר מספר נקודות- אם מפל הלחצים הוא 100 הרי שמדובר בהיצרות קשה של המסתם האאורטלי. אשר לשאלה האם יש לך סימפטומים רק את יכולה לומר. הגישה היא כאשר יש עדות באקו להיצרות קשה של המסתם והמטופל אסימפטומטי הרי שאפשר לעשות אקו במאמץ לראות האם המפל לחצים עולה ואם מופיעים סימפטומיםץ יש קשר בין מוות פתאומי והיצרות קשה של המסתם בעיקר בעת מאמצים- קשה להגיד באחוזים אךלרוב ההמלצות לאנשים כמוך הינו להימנע ממאמצים במצב של היצרות המסתם. אין אני רוצה להלחיץ אותך ולגרום לך לסטרס מיותר -אך אני ממליץ לך לקחת פסק זמן ולעשות שיעורי בית ולהתייעץ עם רופא המשפחה שלך והקרדיולוג וכן אצל מנתח לב. אם תרצי לקבוע פגישה איתי אשמח לייעץ לך בזמנך החופשי
תודה
ד"ר דני פינק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי אקו לב במאמץ לפני 8 חודשים
עדי05/10/2008ללא סמפטומים וללא עלית מפל הלחצים במאמץ אני יודעת שאני צריכה נתוח אני צריכה להתכונן לזה נפשית מה שמלחיץ אותי הוא שאני עושה קצת התעמלות את ההתעמלות הקשה בחדר כושר הורדתי כי הבנתי שאסור לי, אני צועדת כ3 פעמים בשבוע בערך כשעה לא מהר מידיי ועושה פעם בשבוע שיעור עיצוב עם משקולות של קילו בכל יד האם זה מאמץ מסוכן לי? או מותר לי? כמו כן אני מאזור תא" האם אתה מקבל ליעוץ פרטי בירושליים? באמת תודה אתה הרופא היחיד מכל הפורומים שנותן הסבר מפורט ואני מאד מעריכה ומודה לך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסתם
עדי06/10/2008ללא סמפטומים וללא עלית מפל הלחצים במאמץ אני יודעת שאני צריכה נתוח אני צריכה להתכונן לזה נפשית מה שמלחיץ אותי הוא שאני עושה קצת התעמלות את ההתעמלות הקשה בחדר כושר הורדתי כי הבנתי שאסור לי, אני צועדת כ3 פעמים בשבוע בערך כשעה לא מהר מידיי ועושה פעם בשבוע שיעור עיצוב עם משקולות של קילו בכל יד האם זה מאמץ מסוכן לי? או מותר לי? כמו כן אני מאזור תא" האם אתה מקבל ליעוץ פרטי בירושליים? באמת תודה אתה הרופא היחיד מכל הפורומים שנותן הסבר מפורט ואני מאד מעריכה ומודה לך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאמצים
ד''ר דני פינק07/10/2008נראה לי שדרגת מאמצים כזו מקובלת- לא הייתי עושה שום מאמץ שיש בו איתגור של סיבולת לב-ריאה כי זה מסוכן ובאמת קשה לדרג את רמת הסיכון עדיף להימנע ולהיות על "קרקע בטוחה"
אני מקבל באופן פרטי בירושלים- אני מיש מבחינת השעות כך שאת יכולה להיות שקטה אני יכול להתאים את עצמי - תיצרי קשר עימי ל-0508685071 ונקבע פגישה ואז נוכל לעבור על הדברים בניחותא גמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה שמלחיצה אותי לאור תשובתך
עדי05/10/2008מה הסכונים באחוזים שמנסיונך למוות פתאומי עם מפל כשלי מבלי שיהיו לי סמפטומים? והאם רק באמץ רציני או גם בלי מאמץ? כי אני עושה קצת כושר, לגבי המסתם הביולוגי אכן חיזקת את דעתי! תודה על תשובתך וגמר חתימה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התרחבות פצע לאחר החלפת מסתם אורטלי
התפתחות מחלת לב לפני ניתוח צנתור
פענוח תוצאות בדיקה מצורפת מה זה אומר?
סטנט למפרצת ביטנית 3.4
ניתוח אורטה עולה גם ב-CT
מועקות וכאבים חמורים בחזה
דליפה מטרלית בינונית וקושי בכניסת אוויר
קפיצות בחזה וצרבת קשה
שמיעת תקתוק במסתם מכני
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



