מסתם מיטרלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מסתם מיטרלי
    ד.
    10/10/2008

    אני סובלת מאי ספיקת לב,לאחר אוטם נרחב,חדר שמאל מעובה ומורחב,עליה שמאלית מוגדלת,מסתם אורטלי מסויד וכן מסויד המסתם המיטרלי והאנולוס המיטרלי מסויד.המסתם דולף בחומרה בינונית.כמו כן יש לי לחץ דם ריאתי מוגבר. שאלתי:עד מתי אפשר לדחות תיקון או החלפת מסתם מיטרלי? עלי לציין שאני סובלת מסכרת מטופלת באינסולין וכן APLA. תודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסתם מיטרלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסתם מיטרלי

    ד''ר דני פינק
    12/10/2008

    שלום לך
    ראשית כל- מה גילך- זהו פרט מאד חשוב כי הוא מהווה גורם לשקלול הערכת סיכון ניתוחי. בנוסף האם עברת צינתור לב והאם יש מחלה של העורקים הכליליים ומה דרגתם?
    לפי האינפורמציה המוגבלת שנתת הרי שאין ספק כי מגיע לך ניתוח ולא מומלץ לדחות אותו. עצם העובדה שיש לך אי ספיקת הלב ותפקוד הלב שלך פגוע כבר מעמידים אותך בסיכון ניתוחי יותר גבוה מהאוכלוסיה הרגילה. כמוכן העובדה שיש לך ילד ריאתי גם הוא גורם סיכון. כדי להשיב לך מה בדיוק עליך לעשות- ניתוח והאם לתקן או להחליף את המסתם המיטרלי - אוכל לייעץ לך לאחר שאראה את האקו שלך וגם ציתור לב - במידה ועשית. לאחר סקירת חומר זה אוכל להשיב מה הערכתי המדויקת וכן מה הסיכון הניתוחי. אשמח אם תיצור עימי קשר
    תודה ובכבוד רב
    ד"ר פינק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסתם מיטרלי-המשך

    ד.
    12/10/2008

    אני בת 72. עברתי 8 צינתורים,3 סטנטים,צינתור גמא.אקו אחרון לפני 3 חודשים. חדר שמאלי מעובה מורחב עם התכווצות גלובלית מופחתת במידה בינונית,דיסקינזיה אינפריוריתו אקינזיה ספטלית היפוקינזיה אחורית,מסתם אורטלי מסויד והסתיידות של האנולוס המיטרלי,אי ספיקה מיטרלית בינונית,אורטלית וטריקוספידלית קלה עם יתר לחץ דם ריאתי בחומרה בינונית +,עליה שמאלית מורחבת במידה בינונית. האם יש מקום לחכות להחמרה נוספת במסתם המיטרלי? עלי לציין שעברתי הקרנות בעקבות כריתת שד דו צדדית. תוה על התיחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסמם מיטרלי

    ד''ר דני פינק
    15/10/2008

    שלום לך ותודה על השלמת התמונה
    אין ספק כי לאור האינפורמציה הייתי שוקל ביצוע ניתוח בהקדם ולא להמתין שדרגת האי ספיקה המיטרלית תעלה לחמורהץ
    עלי לומר לך כי הסיכון הניתוחי שלך הוא מוגבר יותר לאור רמת התפקוד של החדר השמאלי וכן לאור העובדה שעברת הקרנות לבית החזה היכול להקשות על הניתוח מבחינה טכנית. אך עדיין רמת ההצלחה הינה גבוהה ואניחושב שנצליח לשפר הן את איכות החיים שלך וגם ההישרדות לאורך השנים. לפניכן עלייך לעבור צינתור חוזר- אלא אם כן עברת צינתור בשנה האחרונה כדי לקבוע אם צריך גם לעשות גם מעקפים. הייתי חוזר על האקו להתעדכן וכן ביצוע סיטי של החזה כדי לראות האם האאורטה העולה והקשת מסוידים וכן לבצע דופלקס של עורקי הצוואר כדי לדעת האם יש הצרויות של עורקי הצוואר. אם תחליטי לבצע בדיקות אלו אשמח לעבור עליהם איתך כדי לאמוד מקרוב על בעיות הלב וכדי להעריך מדויק יותר איזה ניתוח להציע לך ומה רמת הסיכון
    חג שמח
    דני פינק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו