מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלושה חודשים לאחר החלפת מסתם אורטליעדי03/07/2009
האם ידועה לכם התופעה של שיכחה אחרי ניתוח לב? כי מאז הניתוח אני ממש בקושי זוכרת דברים
והכוונה לזכרון הקצר.
האם זה חולף? ומתי? הבנתי שזה מהמכונת לב ריאה
כמו כן עוד שאלה לי
קבלתי בירושה מהניתוח LBBB
ואני חייה איתו בשלום לבנתיים
השבוע הייתי בביקורת אצל הקרדיולוג שלא אמר לי על שינוי כלשהוא מלבד שיש לי איוושה חזקה
וכתב CLBBB
האם יש הבדל ביןLBBB לבין CLBBB?
והאם זה שכיח שאחרי ניתוח החלפת מסתם יש איוושה בלב?
תודה ושבת שלום:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדי
ד''ר סאמר דיאב03/07/2009שלום לך עדי
הפרעות קצב לאחר ניתוח החלפת מסתם אורטאלי ידוע כולל ה- LBBB ו CLBBB. בינתיים להיות במעקב.
ממה שכתבת לא כתוב איזה סוג של מסתם הושתל, ואם כרגע את סובלת ממשהו כמו חום קוצר נשימה כאבים בחזה. על פניו בגלל האוושה את צריכה לעבור בדיקת אקו לב, אם יש לך חום את צריכה לפנות לבית חולים ולעבור בירור. בכל אופן אקו לב את חייבת לעשות.
בריאות שלימה ובהצלחה
דר סאמר דיאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההושתל מסתם ביולוגי
עדי04/07/2009אין לי חום וקוצר נשימה
והקרדיולוג אמר לי שתמיד אחרי השתלת מסתם יש איוושה רק אצלי היא חזקה יותר
עשיתי לפני חודש וחצי אקו והוא הייה תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי
ד''ר סאמר דיאב04/07/2009שלום עדי .
קודם כל השכיחה לאחר ניתוח לב דבר שיכול להיות וזה כמו שאמרת בגלל שימוש במכונת לב ריאה, בד"כ זה חולף ככל שמתרחקים מהניתוח. הרי בעיות נוירולוגיות לאחר ניתוח לב ידועות בד"כ רובם חולף עם הזמן, לדעתי אין מה לדאוג. בכל זאת במידה וזה נשאר לתקופה ארוכה יש להיות במעקב אצל נוירולוג. בינתיים מציע לחזור לשגרת החיים שלך. לגבי האוושה קשה לדעת מה זה אוושה חזקה ומה חלשה בגרגון הרפואי יש לחוזק של האוושה מספרים ולפי זה נוכל לדבר באותה שפה. אמרת שהיה לך אקו תקין לפני חודש וחצי אטך לא אמרת אם החה לך אז גם אוושה חזקה. מאחר ואין לך כרגע חום גבוה מולא קוצר נשימה לא לכנס ללחץ בכל זאת כנראה אוושה חלשה אך בכל זאת יש לעבור בדיקת אקו 3 בשביל השקט הנפשי.
שיהיה לך יום טוב
דר סאמר דיאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפרט לך בדיוק מה כתב הקרדיולוג
עדי05/07/2009על האיוושה:
לב: קולות לב סדירים
אוושה סיסטולית 6/2 גסה בנקודה האורטלית.
מה זה אומר?????
האם יכול להיות מצב אחרי החלפת מסתם אורטלי שיש איוושה
המסתם הוחלף למסתם ביולוגי MAGNA 19 PERICARDIAL
המון תודה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם בשפה הרפואית זו נקראת איוושה
עדי12/07/2009קלה או חזקה? בפירוט שפירטתי לגבי האקו??????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי
ד''ר סאמר דיאב14/07/2009ראה תשובה קודמת
דר דיאב סאמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי
ד''ר סאמר דיאב14/07/2009שלום עדי.
אוושה זה מה שהו סובייקטיבי מאשר אובייקטיבי, הדבר הכי טוב ומהיימן לבדיקת תפקוד ומבנה המסתם הינו אקו לב. ההצעה היא להיות במעקב קרדיולוגי. הרוטינה הינה אקו לב 3 חודשים אחרי הניתוח, חצי שנה אחרי היתוח ובהמשך פעם אחת בשנה.
לסיכום בדיקת האקו היא זו שקובעת. אוושה יכולה להיות אחרי ניתוח.
בריאות שלימה.
דר דיאב סאמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עדי16/07/2009אני ביום א באקו אדווח:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התרחבות פצע לאחר החלפת מסתם אורטלי
התפתחות מחלת לב לפני ניתוח צנתור
פענוח תוצאות בדיקה מצורפת מה זה אומר?
סטנט למפרצת ביטנית 3.4
ניתוח אורטה עולה גם ב-CT
מועקות וכאבים חמורים בחזה
דליפה מטרלית בינונית וקושי בכניסת אוויר
קפיצות בחזה וצרבת קשה
שמיעת תקתוק במסתם מכני
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



