מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה-כאבים לאחר ניתוח מעקפיםגלעד23/07/2010
שלום רב,
ב- 6.6.10 עברתי בהצלחה ניתוח מעקפים (3 מעקפים).
לאחר מספר ימים החלה אצלי תופעה של "הירדמות" יד שמאל (בעיקר הזרת והחלק החיצוני של כף היד ובעיקר בלילה במיטה). מאז התופעה נשארה בעוצמות שונות אך כעת היא מלווה בכאבים שנמשכים כל היום ובתחושה של רגישות גבוהה לכל מגע באזור הכואב.
בתנוחה מסויימת של היד (מכופפת, מורמת וצמודה לגוף) הכאבים פוחתים במעט אך עדיין קיימים.
מעת לעת ניסיתי להשתמש במכשיר לחיצה לאצבעות (מעין קפיץ פתוח שמחזיקים ולוחצים) אך ללא הועיל.
האם מדובר בתופעה שכיחה לאחר ניתוח מעקפים ?
האם יש צורך לפנות לבדיקות עקב התופעה או להמתין שתחלוף מאליה ?
תוך כמה זמן בממוצע חולפת תופעה כזו (במידה ומדובר בתופעה שכיחה כמובן) ?
בברכה
גלעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר ניתוח לב
פרופ` גיל בולוטין23/07/2010גלעד שלום
התופעה שאתה מתאר באמת די שכיחה.
לפי התיאור המדוייק שלך מדובר בכאב במסלול העצב האולנרי.
הכאב ותחושת ההרדמות נגרמים בדר"כ עקב לחץ על העצב בבית החזה עקב פתיחתו במהלך הניתוח. בדר"כ זה מופיע מייד לאחר הניתוח וחולף לאחר מספר ימים או שבועות.
במקרה שלך עברו כבר 6 שבועות מהניתוח שלך.
אני ממליץ להמשיך בפעילות רגילה כולל הפעלת היד ואם לא יהיה שיפור בתוך כשבועיים לפנות שוב למחלקה המנתחת.
בברכה
דר' גיל בולוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התרחבות פצע לאחר החלפת מסתם אורטלי
התפתחות מחלת לב לפני ניתוח צנתור
פענוח תוצאות בדיקה מצורפת מה זה אומר?
סטנט למפרצת ביטנית 3.4
ניתוח אורטה עולה גם ב-CT
מועקות וכאבים חמורים בחזה
דליפה מטרלית בינונית וקושי בכניסת אוויר
קפיצות בחזה וצרבת קשה
שמיעת תקתוק במסתם מכני
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



