פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בריחת שתן
    עדי
    10/07/2010

    זקוקה לעצה!!!
    שלום רב!
    יש לנו כלבת לברדור, בת 4 שנים, היא אצלנו כבר יותר משנתיים והיא הכל בשבילנו... ממש!
    בשנה האחרונה יש לה בריחת שתן, לא ברורה לנו הסיבה אבל זה פשוט קורה, זה מתחיל מטיפות קטנות וממשיך לשלוליות ענקיות (לפעמים של יותר משעה). השתן הוא ללא צבע וללא ריח.
    התופעה מתרחשת בעיקר כשאנחנו אצל ההורים, שם היא ממש ממש ממש אוהבת להיות!! ומקבלת אוכל שהוא שונה מהאוכל אותו היא אוכלת ביומיום.
    היינו אצל הוטרינר והיא מקבלת סירופ proralin מזרק פעם ביום (אנחנו ממש משתדלים לזכור)
    גם כשאנחנו ממש מקפידים לתת לה את הסירופ זה קורה.
    אנחנו מתוסכלים מהמצב, נראה שגם היא לא מצוברחת בימים שזה קורה לה. (בערך אחת לשבוע)
    האם יש פתרון אחר? נוסף? משהו?.... אשמח גם לדעת תקציב של פיתרון כזה. בבקשה!
    נשמח לתשובה מקצועית נוספת, עדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בריחת שתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בריחת שתן

    ד''ר תמר נרקיס
    11/07/2010

    בריחת שתן בכלבות יכולה להיגרם ממספר סיבות אפשריות. יתכן שמדובר בדלקת בדרכי השתן ולכן חשוב לבצע בדיקת שתן כדי לשלול מצב זה. פעמים רבות מדובר בבעיות אנטומיות שגורמות לבריחת שתן, ולפעמים מדובר בבעיות התנהגותיות.
    מכיוון שאת מתארת שהמצב קורה בעיקר כשהכלבה נמצאת בבית מסוים, יתכן שמדובר בכל זאת בבעיה התנהגותית. חשוב גם להבחין בין אי שליטה במתן שתן לבית שתיה והשתנה בכמות מרובה, שגורמת לכלבה לא להיות מסוגלת להתאפק. האם בריחת השתן מתרחשת בעיקר כשהכלבה מתרגשת?
    בימים בהם אתם אצל ההורים, אני ממליצה לכם להוציא את הכלבה לטיולים תכופים. לא מומלץ לשנות בפתאומיות את ההזנה וכדאי שהכלבה תאכל את אותו אוכל שהיא אוכלת בבית.
    לצערנו טיפול תרופתי לא עוזר בכל המצבים, ובוודאי לא יעזור אם מדובר בבעיה התנהגותית.
    אם עדיין לא ביצעתם בדיקת שתן, אני ממליצה לכם לחזור לוטרינר ולבצעה.
    אם תגיעו למסקנה שאכן מדובר בבעיה התנהגותית- מומלץ להתייעץ עם מאלף או עם וטרינר המתמחה בבעיות התנהגות.

    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים ועשיית צרכים בבית
    רויטל
    08/07/2010

    שלום רב,
    כלבי האהוב ,הוא כבן 11 כלב מעורב (גזע בינוני)
    לאחרונה יש לו בעיית גזים די רצינית כלומר הם רבים ומסריחים ברמה קשה...
    לפני כשבוע במשך יומיים התחיל להקיא ואף השתין פעמיים בבית
    כיוון שהיה חיוני ולא נראה סובל קישרתי את מצבו לביקור אצל הספרית מכיוון שהוא מאוד חרדתי
    וגם נתתי טיפול נגד תולעים,נתתי לא VERMIS-EX כדור וחצי במשך שלושה ימים ונאמר לי לתת עוד מנה שבוע מאוחר יותר...במשך שבוע נראה היה שהכל בסדר(חוץ מהגזים)
    היום בבוקר בטיול הוא נתן צואה רכה מאוד בכמות קטנה,
    בערב כשחזרתי מצאתי שתי הקאות צהובות ושלולית צואה רכה גדולה בטיול לא נתן צואה כלל
    עדיין לא נראה שינוי בהתנהגות הכלב הוא חיוני לא נראה סובל או כואב הוא אוכל ושותה כרגיל
    (הוא אוכל אקאנה סניור במשך כמה שבועות,לפני היה אוכל נוטרו צ'ויס כבש)
    כמובן שאם אראה שינוי חריג או כל דבר אקח אותו לוטרינר ,מכיוון שאין באפשרותי לעשות זאת כעת אני פונה כאן לשאול ,האם המצב נשמע מדאיג? האם ניתן להציע מה זה יכול להיות?האם אסור להתמהמהה ולרוץ לוטרינר?
    אודה על כל מענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים ועשיית צרכים בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות

    ד''ר עדי בן ישר
    10/07/2010

    ראשית יש לבצע הבדלה האם הכלב מקיא או פולט. בהקאות יהיה תנועת כיווץ של כל הבטן לעומת פליטה שפחות מערבת את כל הגוף. הסיבות להקאות ופליטות שונות ולכן חשוב לדעת על מה מדובר.
    הקאות יכולות לנבוע מהרבה מאוד סיבות כגון- אכילה של מזון שונה מהרגיל, אכילה של גופים זרים העלולים לגרום לחסימות מעיים, מחלות מדבקות למיניהן כגון פרוו, כלבלבת, בעיות באיברים פנימיים כגון כבד כליות, טפילי מעיים וכו'. הסיבות להקאות הן מרובות ועל מנת לאבחן את הבעיה יש בשלב ראשון לבצע בדיקה גופנית של הכלב, ובהתאם לממצאי הבדיקה וההסטוריה הרפואית יש להחליט האם יש צורך בבדיקות נוספות כגון צילום רנטגן או בדיקות דם.
    כלב המקיא מעבר לפעם אחת, רצוי לקחתו לווטרינר בהקדם האפשרי. כל עוד הכלב נראה טוב, אוכל ושותה, ניתן לדאוג קצת פחות, אך בהחלט הכלב צריך לראות ווטרינר.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות יתר של בלוטת התריס? כן/לא?
    שקדיה
    08/07/2010

    שלום,
    יש לי חתול בן 14 וחודשיים.
    לאחרונה הוא מראה ווקליזציה רבה ותאבון רב. הוא חתול שמנמן ששוקל 6.3 קילו ולאחרונה גם ירד קצת במשקל (לא באופן משמעותי)


    נערכה התייעצות אצל וטרינר שאינו הוטרינר הקבוע (כחוות דעת שניה):
    עלה חשש כי מדובר ביתר פעילות של בלוטת התריס. תוצאות הבדיקה של הורמון T4 הן 3.48 (נבדק במעבדה בה הטווחים הם 0-3.2) והומלץ לתת טיפול במטימזול 2.5 מ"ג.

    הוטרינר הקבוע לא ממליץ וטוען שהערכים (3.48) הם גבוליים ולא מעידים בהכרח על Hyperthyroidism ומתן התרופה יכול להיות אף מסוכן לחתול.

    מה דעתכן? כיצד לפעול?
    תודה.




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפרתאירואידיזם בחתול

    ד''ר עדי בן ישר
    11/07/2010

    לפי בסימנים הקליניים אותם את מתארת, יש חשד סביר להיפרתירואידזם. לעיתים, היפרתירואידזם מופיע אפילו עם ערכים תקינים של T4, ועדיין מאובחן עפ"י סימנים קלינים ותגובה לטיפול תרופתי.
    אכן, טיפול במטמיזול הוא מסוכן ודורש ניטור צמוד. יש להתחיל במינונים נמוכים של התרופה תוך כדי מעקב אחר רמות T4, ולהעלות מינון לפי הצורך.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל ביתי
    ל.
    08/07/2010

    הכלב שלי התרגל לאוכל ביתי ולא מוכן לאכול מהיבש.
    אני נותנת לו אורז ועוף והוא אוכל.
    בנוסף אוכל מדי פעם ביצה, וגבינה.

    מה צריך להוסיף כדי שתזונתו לא תפגע ולא יחסר לו ויטמין?

    תודה רבה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל ביתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל ביתי

    ד''ר עדי בן ישר
    09/07/2010

    יתרון משמעותי במזון היבש לכלבים הוא האיזון. כלומר הוטרינר של יצרן המזון פועל לפי מתכון ידוע ומדויק המבטיח איזון במרכיבים. בנוסף, קיבתם של חיות המחמד רגישות לסוגי מזון רבים ולתבלינים בעיקר.
    בנתינת מזון ביתי קשה ואף בלתי אפשרי להגיע לרמת דיוק שכזו בין המרכיבים, ולכן אני ממליצה לך בחום למצוא סוג מזון אותו מוכן כלבך לאכול, או להרגיל אותו בהדרגה ע"י ערבוב של מזון ביתי עם המזון המסחרי.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח איום ונורא מהפה של הכלב
    פומיקית
    08/07/2010

    שלום לפורום
    יש לנו קוקר ספניאל אמריקאי גזעי בן 6. בין שלל הבעיות שקיימות אצלו (פגמנטציה בעיניים, דלקות אזניים) הוא מאוד רגיש בעור ולעיתים מתגרד ואוכל את עצמו. בהמלצת הווטרינרית, מלפני כ- 4 חודשים החלפנו לו את האוכל לאוכל וטרינרי. (לא זכור לי השם המדוייק, אבל משהו לעור רגיש)
    ומאז שהוא התחיל לאכול את האוכל הזה - הוא פשוט מסריח. זה לא ריח גוף, זה ריח שבא מהפה, מבפנים - כלומר מהקיבה. מספיק שהוא עובר לידינו וכבר מריחים את הריח. זה ריח מזעזע כמו של נבלה. אחרי חודשיים החלפנו לו את האוכל חזרה לאוכל רגיל (עם עוף) חשבנו שזה יעביר את הריח אבל הריח לא עובר.
    אנחנו מצחצחים לו שיניים באופן קבוע ויש לנו גם ספריי מיוחד לפה שגם איתו אנחנו מצחצחים לו את השיניים. הוטרינרית בדקה אותו כמה פעמים ולא מצאה משהו חריג באזור הפה.
    אנחנו פשוט אובדי עיצות
    מה זה כבר יכול להיות? פשוט אי אפשר להתקרב אליו מרוב שהוא מסריח וזה ממש לא נעים.
    אנחנו מאוד אוהבים אותו ורוצים לפתור את הבעיה.
    יש רעיון?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת להודעה הקודמת

    פומיקית
    08/07/2010

    רציתי לחדד כמה דברים:
    1. הכלב אוכל אך ורק אוכל יבש. לא אוכל שטויות (חוץ מפרורים שנופלים לילדים על הרצפה)
    2.הריח יוצא לו גם שהוא נושם רק מהאף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבל פה מסריח

    ד''ר עדי בן ישר
    09/07/2010

    יכול להיגרם כתוצאה מבעיות שיניים וחניכיים, אך יכול בין היתר להגרם גם כתוצאה ממחלות כלליות כגון בעיית כליות הגורמת להצטברות אוראה בעלת ריח חזק, בעיות ריפלקס מהקיבה לתוך הוושט (בעיה בשסתום בין הקיבה לוושט שבאופן טבעי מונע מעבר מזון אחורה), פעילות חיידקית בחלל האף, חוסר איזון הורמונלי, ועוד.
    על מנת לאתר את מקור הריח, מומלץ להתחיל את האבחון בבדיקות דם כלליות ובמידה ולא מוצאים את הסיבה להמשיך ולחפש בעזרת צילום רנטגן, צילום חללי האף, לקיחת דגימות מאיזורים שונים ועוד

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב
    חסוי
    07/07/2010

    הכלב שלי היה מקיא ויושן כול היום הלכנו לרופא והוא בדק אותו בכול מקום
    והוא ראה שהכבד שלו מוגדל
    הדוקטור נתן לו כדורים דלקתיים
    אחרי כמה חודשים
    היתגלה שהבלוטות הלימפה שלו מוגדלות אני רוצה לישאול האים כבד מוגדל זה סימן לסרטן הלימפה
    ועכשיו אין מה לעשות כי כברהבלוטות גדולות צריך שימות
    האים יש דרך לטפל בו אים סיכויי הצלחה
    תודה עופר פרימט
    תיצרי איתי קשר מס הטלפון שלי הוא 0528654421

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד מוגדל

    ד''ר עדי בן ישר
    08/07/2010

    יכול להגרם מסיבות שונות שאינן דווקא סרטן הלימפה. כבד הופף מוגדל עם התבגרות הכלב, כבד יכול להיות מוגדל כתוצאה מטראומה, דלקת, זיהום, יצרת שאנטים, ועוד.
    ניתן לבדוק את הסיבה לקשרי לימפה מוגדלים בפרוצדורה פשוטה יחסית בה לוקחים דגימה במחט מתוך קשר הלימפה והסתכלות תחת מיקרוסקופ. בדיקה זו יכולה לתת אבחנה די טובה האם מדובר בקשרי לימפה דלקתיים או סרטניים

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע ברצועה לחתול
    שולה
    07/07/2010

    היי, החתול שלי בן 10 ואינו מזיז את רגלו מספר ימים, הרגלהאחורית מתוחה לאחור בקו ישר והוא לא מסוגל לדרוך עליה וגם לא לקפל אותה, הלכתי לוטרינר שעשה מלא צילומים ועדיין לא ברור מה הבעיה, הוא אומר שרוב הסיכויים שמדובר בקרע ברצועה וביקש שאלך לאורתופד, חשוב לי לציין כי החתול שלי הוא חתול שישן בבית אבל כל היום הוא בחוץ ואי אפשר למנוע זאת ממנו - מה שרציתי לדעת זה מהן העלויות של ניתוח קרע ברצועה וכן האם מדובר בתקופת שיקום לאחר הניתוח - כי אין מצב שאצליח לשמור עליו בבית, גם עכשיו הוא מתעקש להיות בחוץ ואני לא יכולה לסגור אותו כי הוא בורח, או מיילל, או מנסה לצאת בכוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע ברצועה לחתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע ברצועה

    ד''ר עדי בן ישר
    08/07/2010

    אין אני יודעת לגבי עלויות, לכל ווטרינר עלויות שונות ועליך להיוועץ עם אורטופד לגבי מחיר ניתוח שכזה. ראשית רצוי לקבוע תור לאורטופד מומחה על מנת שיוכל לבדוק את חתולך ולקבוע האם מדובר בקרע רצועה והאם יש צורך בניתוח.
    במידה וחתולך יזדקק לניתוח, הוא אכן יצטרך תקופת שיקום בבית לאחר מכן. יהיה עליך לסגור את כל היציאות, ולדאוג לשעשעו במסגרת הבית. הדבר אכן קשה אך לא בלתי אפשרי

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות אוכל אצל חתולים
    הורים מודאגים
    07/07/2010

    שלום רב,
    יש לנו חתול וחתולה בני כשנתיים, מסורסים/מעוקרים.
    לאחרונה (חודש-חודש וחצי) החמירה תופעה של הקאות - לא ברור מטעם מי, רוב היום אנחנו בעבודה וכשחוזרים רואים בכל מיני מקומות מעט הקאות של אוכל יבש שכמעט לא עוכל. עד אז הקאות היו תופעה של פעם בשבוע-שבועיים.
    הם אוכלים מזה כחצי שנה אוכל של PET TIME ופעם בשבוע בערך אוכל רטוב מקופסת שימורים או עוף לא מבושל.
    האם ידוע לכם על בעיה עם האוכל? (ההקאות החלו אחרי שהם אוכלים אותו מזה מספר חודשים)
    האם תופעה כזו מסוכנת? שניהם שמנמנים ונראה שמרגישים טוב.
    האם יש רעיון איך לבדוק מי מהם מקיא?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאות אוכל אצל חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות

    ד''ר סמדר טל
    07/07/2010

    ראשית- על מנת לדעת מי מהם מקיא יש להפריד אותם בחדרים שונים בזמן שאינכם נמצאים ואם ההקאות תכופות במהרה תוכלו לדעת מי המקיא.
    הקאות יכולות להיות תוצאה של תזונה - מזון לא טרי, סוג המזון, שק ספציפי או התקלקלות - במיוחד בקיץ. הן יכולות להיות צוצאה של כדורי שיער שמצטברים במעיים ונסיון לא מוצלח להקיא אותם. הן יכולות להיות תוצאה של טפילים וכן האכלת מזון לא מבושל- כמו עוף למשל שאתם מאכילים. הן יכולות להיות תוצאה של דלקת או גוף זר.
    אני ממליצה בחום ללכת לאבחן את הבעיה לפני שהיא מחמירה או מסתבכת - בעיקר עבור החתול שסובל מהבעיה וגם עבורכם.


    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך..

    הורים מודאגים
    07/07/2010

    תודה על התשובה המהירה!
    עם זאת הרעיון של להפריד אותם הוא בלתי ישים - הם נכנסים להיסטריה כאשר הם מופרדים (גם אם לשעה קלה, בטח ובטח אם ליום שלם עד שיתחילו ההקאות).
    האם בדיקת וטרינר יכולה לגלות בדרך אחרת מי מהם מקיא, או שאין יותר מידי ברירות?

    שוב תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות

    ד''ר עדי בן ישר
    08/07/2010

    על מנת לדעת אילו מהחתולים מקיא, יצטרך הווטרינר לבדוק את שני החתולים לעומק, ואף לעתים להריץ לשניהם בדיקות דם או לצלמם צילום רנטגן. עדיף בשביל כל הנוגעים בדבר (ובראשם החתולים) שהבדיקה תערך בבית ע"י הפרדה ולו לכמה שעות, על מנת לקבוע מיהו החולה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבב
    דפי
    06/07/2010

    שלום,

    עשיתי לכלב שלי חיסון + שבב.
    מה שקורה שמתי לב שהשבב הוחדר בגבו של הכלב .עכשיו כשאני מסתכלת השבב ממש על גבו האם זה אמור להיות כך?

    יש לי עוד שאלה אחרי החיסון והשבב הכלב שלי נעשה חלש ומפגין אדישות . האם זה נורמלי ?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ"ב

    דפי
    06/07/2010

    האם חוץ מהשבב צריך לשים לכלב על הצוואר קולר עם המספר? כי שמעתי שזה מגיע יחד עם השבב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבב

    ד''ר עדי בן ישר
    08/07/2010

    רצוי לקנות תגית עם שם ומספר טלפון שלך שיהיה תלוי על קולר הכלב, כך במידה ויאבד יהיה קל ונח למצוא את הבית האובד שלו. אין זה מגיע אוטמטית עם חיסון הכלבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבב

    ד''ר עדי בן ישר
    08/07/2010

    שבב מוחדר במחט עבה לשכבה התת עורית. ברוב המוחלט של המקרים, לא נוצרת שום תופעת לוואי כתוצאה מכך. לעיתים נדירות ישנה פגיעה בכלי דם, תגובה כנגד השבב, או זיהום המוחדר יחד עם השבב. במידה ולדעתך השבב אינו מונח במקום בו היה אמור להיות, חזרי לווטרינר ובדקי את העניין.
    חיסון כלבת יכול להחליש את הכלב לכיממה. במידה וכלבך אינו מתאושש או חס וחלילה מפגין סימנים חמורים כגון התנפחויות, אפטיות, נשימה מהירה, ועוד - גשי במהרה לווטרינר המטפל

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר לתת לכלב אופטלגין נגד כאב?
    מאיה
    06/07/2010

    יש לי כלב האסקי מעורב ברועה גרמני מדהים בן 13. לאחרונה יש לו קושי לקום עקב כאבים באגן. נתתי לו פעמיים כמוסה של אופטלגין (רגיל) והוא הצליח להרים את עצמו מהרצפה וללכת לאורך זמן (כמה שעות טובות). הייתי בטיפול אצל וטרינר שנתן לו אנטיביוטיקה, כדורים נגד תולעים וכמוסות רימדיל לשיכוך כאבים. שום דבר לא עוזר, הכלב פשוט שרוע על הרצפה ולא מסוגל לקום. האם אופטלגין (2 ביום) מזיק לבריאותו? לא יכולה לראות אותו סובל


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופטלגין כלב

    ד''ר תמר נרקיס
    06/07/2010

    אינני ממליצה לתת לכלב שום טיפול תרופתי שלא הומלץ על ידי הוטרינר שבדק אותו. התייעצי עם הוטרינר שלך לגבי הטיפול המתאים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול חולה
    דבורה
    06/07/2010

    שלום רב,
    אני מאוד מודאגת, לפני בערך חודשיים אימצתי גור מהרחוב ועד עכשיו הוא היה בריא בלי אף בעיה.
    החתול יחסית קטן אולי בן שלושה חודשים וכבר כמה ימים שהוא מנסה כל רגע להקיא ולא מצליח הוא לא שותה ולא אוכל אני מנסה להאכיל אותו בכוח אבל הוא יורק הוא מאוד חלש ומתקשה לנשום הוא ישן הרבה ונורא סובל ומשמיע קולות חלש מאוד .
    אני לא יודעת מה לעשות הוא לא מטופל אצל ווטרינר ולכן אני לא יכולה להביא אותו פתאום ואין לי למי לפנות אני מאמצת הרבה חתולים שחיים בגינה שלי(החתול החולה בבית בגלל מצבו).
    בבקשה תעזרו לי .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול חולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול חולה

    ד''ר תמר נרקיס
    06/07/2010

    נשמע שהחתול שלך חולה מאד. גורים צעירים שאינם אוכלים ואינם שותים עלולים להתייבש במהירות ולהחלש מאד. אני מאד ממליצה לך לגשת לוטרינר בהקדם. גם אם זהו הביקור הראשון אצל הוטרינר- הוטרינר יבדוק את החתול ויתן לו טיפול מתאים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב עם קריסת כליות
    רעות
    05/07/2010

    שלום,
    יש לי פינצר מעורב ומקסים בן 14 ובשבוע האחרון התבשרנו שהוא סובל מקריסת כליות. לפני כמה חודשים הגענו למרפאה עקב השתנקויות, שהתבררו קקריסת קנה וטופלו באופן מושלם על ידי סטיאורידים וביקור אחת לשבוע אצל הוטרינרית. בכל הביקורים האחרונים נוכחנו לגלות שהכלב יורד 200 גרם בשבוע (משמעותי עבור כלב שמשקלו המקסימלי הגיע ל7 קילו). בדיקת דם מהירה בישרה לנו על קריסת הכליות שנמצאת בשלב מאוד מתקדם. חוסר התיאבון ירד משמעותית בימים האחרונים. אני מנסה לתת לו לאכול כל מה שהוא רק מוכן אבל אני יודעת שיום יגיע, בקרוב מאוד, והוא יסרב למאכלים שתמיד השתוקק להם, ואז איאלץ לגאול אותו מייסוריו.. הוא שותה המון בשל הסטרואים כך שכרגע בעיית הנוזלים לא חלה ואנחנו מעדיפים לשמור על איכות חייו של סנופי ולא לתת לו עירוי יומי.
    שאלתי היא כזו- אף על פי שיש לנו וטרינרית מקסימה ואמינה ביותר, שדיברה איתי ישר ולעניין וגרמה לי להבין שבקרוב אאלץ להרדים אותו מפאת חוסר אכילה, אולי בכל זאת יש תרופות או מאכלים מסויימים שמעוררים תיאבון? אולי אצליח למשוך עוד כמה חודשים בחיו בצורה ראוייה בה הוא לא יסבול מבלי להיפרד ממנו כל כך מהר? סנופי אומנם מבוגר אבל כל כך פעיל, חברותי, נובח, רץ... כל כך קשה להרדים כלב במצבו וחשבתי שאולי קיימות דרכים לטיפול הומני?
    תודה רבה, רעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב עם קריסת כליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשל כליות

    ד''ר תמר נרקיס
    06/07/2010

    מומלץ לטפל בכשל כליות בעירוי נוזלים (שיכול להיות יומי או שבועי, תלוי בחומרת המחלה ובמצב הכלב), וכן במזון מיוחד שמתאים לכליות.
    קיימות תרופות מעוררות תאבון כגון מיטרזפין (רמרון) שיכולות לעזור לזמן מסויים- התייעצי עם הוטרינרית שלך לגבי אפשרות זו.
    עירוי נוזלים תת עורי הוא טיפול שאתם יכולים, עם הדרכה מצד הוטרינרית, לתת בבית ועשוי מאד לשפר את איכות חייו של הכלב.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך! :)

    רעות
    06/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה לא אוכלת
    מורן
    05/07/2010

    שלום
    יש לי 2 שאלות
    האם יכול להיות שהכלבה לא אוכלת בגלל החום הרב?
    היא כל היום בחוץ והיא אוכלת חצי מהכמות של האוכל רק בערב
    האם יתכן השפעה שלה חום על הכלבה?

    ועוד שאלה... יש לה כל הזמן קקי בעיניים כמו נזלת ירוקה
    אני מנגבת לה את זה עם צמר גמפן ואחכ שוב מופיע לה
    מה זה?


    תודה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה לא אוכלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה לא אוכלת

    ד''ר תמר נרקיס
    05/07/2010

    בימי שרב כבדים, יתכן שהכלב יאכל פחות מהרגיל. אם הכלבה אוכלת באופן קבוע מעט מזון, פחות סביר שמדובר במזג האויר ויש לבדוק מדוע אינה אוכלת
    לגבי הפרשות מהעיניים: מעט הפרשות מימיות מהעיניים יכולות להיות נורמאליות, אולם הפרשות סמיכות ובעלות צבע צהוב/ירוק הן אינן נורמאליות ועשויות להעיד על דלקת. פני לוטרינר שיבדוק את העיניים ויתאים טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים

    מורן
    09/07/2010

    יש לכלבה דלקת.....אין באפשרותי כרגע יכולת ללכת לוטרינר
    יש אפשרות לטיפול ביתי?
    טיפות סנטומיצין? או למרוח לה משחתת עיניים ..??

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים בארגז החול
    גל
    05/07/2010

    שלום,
    יש לי חתולה בת 3 וחצי חודשים שאספתי לדירה ממש גדולה עם שתי קומות ומרפסת ענקית. ארגז החול של החתולה נמצא במרפסת בקומה השנייה שהיציאה אליה היא דרך חדר השינה שלי. כשאני נמצאת בקומה התחתונה היא באה אחרי ולפעמים עולה למעלה לעשות את צרכיה בארגז, לפעמים עושה אותם ליד הדלת של החדר, לפעמים ליד הדלת של המרפסת ולפעמים מייללת נורא ועושה אותם בסלון על הספה או על הריצפה (רק צואה, שתן עושה תמיד בארגז).
    רצית לדעת איך אפשר לחנך אותה לעשות בארגז בלבד? האם אפשר לשים לה ארגז נוסף בקומה למטה או שזה רק יבלבל אותה יותר?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרכים בארגז החול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים בארגז החול

    ד''ר תמר נרקיס
    05/07/2010

    מומלץ בהחלט שלחתולה יהיה ארגז בכל קומה. עדיף שהארגזים יהיו במקומות שקטים ופרטיים שבו החתולה תרגש נוח לעשות צרכים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה
    ליטל
    05/07/2010

    שלום (:
    יש ברשותי שני כלבים מסוג מעורב אחד בן 11 והשני בן שנתיים
    אבל הכלב הקטן יותר הבחנתי לא ממזמן בדם בצואה בצורה רירית וממש טיפה מעבר להכול
    הכלב אנרגטי כרגיל, אוכל ושותה .
    יש לציין כי התופעה הייתה קיימת נעלמה לשבוע וקצת ואז חזרה שוב היום.
    ברור שאני אקח אותו מחר לוטרינר אבל רק רציתי לדעת עם המקרה לא אבוד כי משיטוט באינטרנט הבנתי שזה מצביע על סרטן ושבשלב זה כבר אין מה לעשות וזה ממש הכניס אותי לפאניקה.
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה

    ד''ר תמר נרקיס
    05/07/2010

    דם בצואה אינו מעיד בהכרח על גידול. דם בצואה יכול לנבוע מדלקת במערכת העיכול, טפילי מעיים, כיבים, מסות שפירות או ממאירות, או בעיות קרישה.
    גשי לוטרינר שיבדוק את הכלב ואולי יבצע בדיקת צואה ובדיקות דם כדי להבין את מקור הדימום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום