פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה נכונה לכלבים
    רחל כהן
    02/08/2010

    ערב טוב
    ברשותי 2 כלבי בוקסר בוגרים. עד היום האכלתי אותם ברויאל קנין.

    המליצו לי על 2 סוגי אוכל אחרים:

    SUMMIT
    CIBAU

    איזה משניהם הוא הטוב ביותר. והאם הם תחליף טוב לרויאל קנין?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה נכונה לכלבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    אינני מכירה את המזונות הללו ולכן איני יכולה להמליץ לגביהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית התנהגות. או נורמלי?.......
    כרמל
    02/08/2010

    תודה רבה לכן מכל הלב שאתן נמצאות פה לענות על שאלות שלנו אתן מקסימות,

    יש לי שאלת התנהגות , לפני כשבוע שמרתי על כלב של חברה והכלב רגיל לעשות צרכים בבית שלו איפה שהוא נמצא הוא פשוט עושה צרכים גם עם הוא אחריי טיול.
    וכלבה שלי בשום פנים ואופן לא הייתה עושה בבית ובאותה שבת שהכלב היה אצלי הוא היה עושה בלילה וחגיגה גם הכלבה שלי הייתה עושה (היא הייתה בהריון) וגם עכשיו לאחר ההמלטה היא בלילה עושה לי צרכים בבית.
    השאלה לי היא האם בעקבות ההריון והלידה קשה לה להתאפק או שהיא למדה מהכלב הקודם טפוס התנהגות? וזה כמובן שבלילה לפני השינה אני מוציאה אותה בכוח (היא לא רוצה בגלל הגורים) היא עושה צרכים פיפי ארוך וקיבה רכה. ורק לאחר מכן אני הולכת לישון ובבוקר "מוקשים".

    היא ישנה בחדר שהדלת פתוחה לגינה קטנה מרוצפת כך שיש לה במשך היום גישה חופשית לעשיית צרכים והיא עושה. וגם בלילה.

    אשמח אם לא תשלחו אותו למומחה לבעיות התנהגות ותתנו לי טיפ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    אני לא חושבת שיש קשר בין הביקור אצל החברה לבין העובדה שהכלבה שלך עושה צרכים בבית. הכלבה המליטה לפני מספר ימים, ומן הסתם עברה חוויה ששינתה אותה מבחינה הורמונלית ומבחינה התנהגותית. אני מניחה שהיא לא רוצה לעזוב את הגורים שלה, ואולי בטיולים היא לחוצה לחזור אליהם. אני מניחה שהכלבה עושה צרכים בבית בגלל הסמיכות להמלטה, ושהבעיה תחלוף בקרוב. עם זאת, ובמיוחד לאור העובדה שסיפרת שיש דימומים- חשוב לגשת איתה לוטרינר שיבצע בדיקה יסודית.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות
    מרטה
    01/08/2010

    שלום. יש לי גור דוברמן בן 5 חודשים. הגור עבר את כל החיסונים שעליו לעבור, כולל תולעת הפארק לפני כשבוע. הכלב בריא לחלוטין, מבחינה גנטית אין שום בעיות אנו בקשר עם ההורים וכל האחים מאותה ההמלטה. התחלנו אילוף לכלב בגיל 4 חודשים תוך כדי שאנו משתמשים ברצועת חנק , לצורך תיקונים במהלך האימונים. לאחרונה החלו אצלו תופעות של רעידות בפנים. התופעה מדי פעם מופיעה כ 3 פעמים ביום שכל התקף הוא בין 10 שניות ועד לדקה. חשוב לציין כי במהלך ההתקף הוא בהכרה מלאה , מקשיב לנו ואף עוקב אחרי תנועות ידיים עם העייניים ואף קם לתיפקוד רגיל תוך כדי שההתקף מפסיק. מבחינת אכילה ושתיה הוא אוכל ושותה, אך עם האוכל יש לנו בעיה - עדיין לא מצאנו את האוכל המתאים לו שהוא אוהב. חשוב לציין שניסינו את כל סוגי האוכל היבש לגורים מהיקר ליקר ביותר. כיום אנו מערבבים לו את האוכל שלו עם בשר טרי ביןאם זה עוף לבקר ואף כבד עוף. אשמח לקבל תשובה בהקדם ואף אם ניתן לציין על מקרים קודמים ששמעת אשר דומים לתופעות אלה ומה הייתה הבעיה, אנו נורא דואגים לבריאות הכלב ולהמשך חייו התקינים והבריאים.
    שכחתי לציין כי הוטרינר המטפל טוען כי הוא כמעט בטוח שנוצרהלו דלקת עצבית באיזור הצוואר כתוצאה מהאילוף והתיקונים שהוא מקבל במהלך האימונים, הוא קיבל ביום חמישי האחרון זריקת סטירואידים אך לא חל שינויי במצבו, רק היום שהוא חווה התקף אחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רעידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    אם יש חשש שמדובר בבעיה שנוצרה עקב השימוש ברצועת חנק אני ממליצה לכם להפסיק להשתמש בה בתקופה הקרובה.
    מומלץ לצלם בוידאו את הרעידות ולהראות לוטרינר. יתכן שמדובר בבעיה עצבית. אם היא אינה נפתרת או מחמירה אפשר לגשת לוטרינר מומחה לנוירולוגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב וחתול מאומצים
    קרן
    01/08/2010

    שלום רב,
    לפני שבוע אימצנו כלבה מעורבת בת שנה וחצי. כלבה מדהימה וחכמה, מחונכת, עדינה, לא עושה צרכים בבית, מבינה מה שאומרים לה, החיבור בינינו מדהים והיא כבר התרגלה אלינו.
    הבעיה - לפני יומיים מצאנו גורת חתולים נטושה וכמובן שהבאנו אותה לביתינו. הווטרינר אומר שהיא בת 3 שבועות. ההתעסקות איתה היא רבה.
    מאז הכלבה לא עשתה פיפי וכבר פעמיים עשתה קקי בבית.
    מה אפשא לעשות? איך ניתן להחזיר את המצב לקדמותו.

    שאלה נוספת - לחתולה פשפשים, אני מסרקת אותה כל יום במסרק צפוף נגד כינים - האם ניתן להשתמש בפרונטליין? הכלבה עם חומר הגד פשפשים - האם היא עלולה להידבק?

    אודה לכם על התשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב וחתול מאומצים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה וגורת חתולים

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    אני ממליצה לכם להפריד בין הגורה לבין הכלבה- הכניסו את גורת החתולים לחדר נפרד שהכלבה לא תוכל להיכנס אליו. אני מאמינה שעם הזמן הכלבה תתרגל לנוכחות הגורה.
    טיפול נגד פרעושים בגורה כל כך צעירה עלול להיות מסוכן. אם יש עליה פרעושים- יש לרסס כמות קטנה של ספריי פרונטליין על צמר גפן ולמרוח בעדינות עם הצמר גפן על גופה של החתולה, ולהימנע ממריחה באזור הפנים. אין לרסס בגיל כזה ישירות על גופה של הגורה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות חוזרות ונשנות
    מורן
    01/08/2010

    שלום , הכלבה שלי לאחרונה החלה להקיא . בשבת שעברה היא קמה בבוקר , יצאה לטיול בוקר וכשחזרה הביתה הקיאה נוזל צהוב- כמו מיצי קיבה בצבע צהוב . במשך השבוע האחרון היא הייתה בסדר ולא הקיאה והבוקר גיליתי שהיא הקיאה 3 פעמים בבית . ואחרי חצי שעה מרגע שגיליתי את ההקאות והבאתי לה מים , היא הקיאה פעם נוספת . אני לא יודעת מה הבעיה עם הכלבה ואני רוצה לדעת כיצד ממשיכים טיפול והאם יש לי ממה לדאוג . תודה רבה , מורן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאות חוזרות ונשנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    הקאות מספר פעמים ביום הן אכן מדאיגות ביותר. הכלבה עלולה להתייבש ולאבד מלחים חיוניים בהקאות. ההקאות יכולות להיגרם מגורמים במערכת העיכול כגון גוף זר, דלקת ועוד, או עקב בעיות אחרות כמו פגיעה בכליות, בלבלב ובכבד.
    אני ממליצה לך לגשת עוד היום לוטרינר שיבדוק את הכלבה. יתכן שיהיה צורך בבדיקות דם, צילומים לבטן ואפילו אולטראסאונד כדי לאבחן את מקור הבעיה ולהתאים טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים אדומים ומגרדים ברגלים
    מוריה אברהם
    31/07/2010

    שלום ,
    בשבוע שעבר עזרתם לי ולכלבי עם החור בעין .
    יש לי כלב בן 12 מגזע טרייר הוא אחרי ניתוח בעין שנעשה בתאריך 21/7/10 ביום רביעי.
    הוטרינר נתן לו אנטיביוטיקה כדורים "ציפרודקס 250" וטיפות עיניים "פנימיקסין " "וולטרן אופטה" למשך 10 ימים . אתמול(יום שישי) סיימנו את הטיפול האנטיביוטי והוטרינר אמר להמשיך עם הטיפות עיניים . ואז שמתי לב שביום יומיים האחרונים אני רואה שיש לכלב שלי ביד ליד הציפורן הנותרת שיש לכלבים , פצע אדום אדום כאילו גדל לו עוד חתיכה קטנה כזו של בשר או שזה חלק מגופו אינני יודעת , הוא נורא נורא מגרד את זה ושמתי לב שיש לו את זה בשתי ידיו וברגל אחת יש לו .
    ובנוסף ראיתי שיש לו אדום אדום לאורך כל הזנב (ניראה לי שהוא מגרד גם שם )
    אינני יודעת ממה זה נוצר או אם זה קשור לטיפול האנטיביוטי .

    בבקשה את עזרתכם

    שיהיה שבוע טוב
    תודה
    מוריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרוד

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    תגובה אלרגית לצפורל או לטיפות עיניים הינה נדירה ביותר. גשי לוטרינר שיבדוק את הכלב. האם הוא מטופל באמפולות נגד פרעושים? גירוד עשוי להגרם עקב אלרגיה לפרעושים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד

    מוריה אברהם
    02/08/2010

    לפני כחודש הבאתי לו את הטיפות בשם : advantdx טיפות נגד קרציות ופרעושים . אלו טיפות שמטפטפים לכלב לאורך כל עמוד השדרה .
    למרות שביקשתי מהמוכר בקניון לחיות שאני רוצה את התרסיס "פרונטליין" שלפני כשנה השתמשתי בו והוא היה מעולה לכלב שלי אך המוכר אמר שאלו הטיפות הכי טובות אבל אני לא חושבת מכיוון שלכלב שלי יש קרציות באיזור למטה ליד איבר המין שלו והטיפות האלו לא הורידו את הקרציות
    מה עליי לעשות ? איך מורידים משם את הקרציות ? ואיזה חומר ממולץ ?

    אשמח לעצתכם
    תודה
    מוריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמפולות נגד פרעושים

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    אמפולות נגד פרעושים יש לשים כל שלושה שבועות!!!
    אכן תרסיס פחות יעיל ולרוב פועל למשך זמן קצר יותר מהאמפולות.
    אם גם לאחר ששמת אמפולה נגד פרעושים וקרציות יש לכלב קרציות, מומלץ לשים לו קולר נגד קרציות, שהוא יעיל יותר ופועל למספר חודשים.
    לאחר ששמים אמפולה נגד קרציות אין לשטוף את הכלב למשך יומיים. לאחר מכן אפשר לשטוף אותו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יורקשייר מקיא דם
    שלי
    30/07/2010

    יש לי יורקשייר גיזעי בן 7 שנים.
    היה תמיד היה בריא, אוכל אוכל יבש לכלבים(פרופלן) ולא יוצא לרחוב (פוחד).
    הוא מחוסן כמובן כל החיסונים.
    הוא גרגרן, הוא אוהב לאכול כל מה שנופל לילדים.
    אנחנו מקפידים שלא יפול.
    לרוב כל מה שהוא אוכל שלא האוכל היבש הוא מקיא מיד.
    לפני 4 ימים הוא התחיל להקיא ברציפות, קיא שהתחלף בקיא עם המון המון קרישי דם.
    הוא התנהג כרגיל, היה רעב כרגיל, גרגרן כרגיל - אבל מקיא דם כל הלילה.
    למחרת לקחנו אותו לרופא.
    מהר מידי (לטעמי) הוא איבחן דלקת בקיבה על ידי מישוש ונתן לו 2 זריקות של אנטיביוטיקה וצפורל פעמיים ביום במשך שבוע.
    הכלב המשיך להקיא עוד כיממה ואז הפסיק.(היה בצום-אוכל על פי עצת הרופא כיום וחצי).
    אתמול התחלתי לתת לו מזון כלבים משימורים.
    הוא אוכל מעט אך נראה שיש לו כאב בליעה.
    הוא לא הקיא.
    הבוקר (4ימים אחרי הביקור אצל הרופא) נתתי לו מזון יבש והוא הקיא אותו מיד (ללא דם), אחר כך נתתי לו מזון משימורים שהוא אכל ולא הקיא.
    ניכר בעיני שהבעיה היא באיזור דרכי העיכול העליונים-ושת ולא בקיבה!
    מחזקת אותי העובדה שהוא לא משלשל/שילשל ואין לו דם בצואה (יש לו צואה רגילה לחלוטין!)
    למרות שהוא לא משתעל או נחנק או מכחכך בגרון, יש לו מן עיווית כאב כשהוא בולע מזון יבש.
    השאלה שלי האם אנטיביוטיקה צפורל טובה גם במקרים כאלו?
    והאם צריך לעשות עוד משהו במיידי או לסיים את האנטיביוטיקה ולפנות לחוות דעת נוספת?
    לתשובתכם אודה מאש
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יורקשייר מקיא דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאה לעומת פליטה

    ד''ר עדי בן ישר
    31/07/2010

    מבחינים בין הקאה (הוצאת מזון מאיזור הקיבה) לבין פליטה (הוצאת מזון לא מעוכל, מהוושט) קודם כל ע"י תיאור של צורת ההקאה/הפליטה. במידה והמקרה כלל תנועות בטן מקדימות, קולות רשרוש של נוזלים, קיא עם מזון חצי מעוכל או ללא מזון כלל, בדרך כלל מדובר בהקאה והבעיה היא בקיבה או בדרכי העיכול הממשיכות אותה. במידה והמקרה קורה סמוך לאכילה, ללא תנועות בטן מקדימות אלא רק פתיחת פה והוצאת מזון לא מעוכל, בדרך כלל מדובר בפליטה.
    אינני יודעת מהי הבעיה ולכן לא אדע האם האנטיביוטיקה צפורל יכולה להועיל או לא. בכל מקרה, אין להפסיק את מתן האנטיביוטיקה באמצע, אלא יש לסיימה עד סופה!
    אני ממליצה לך לחזור לווטרינר המטפל ולספר לו את התגלגלות העיניינים מהביקור הקודם. הווטרינר יערוך סדרה של בדיקות הכוללת בדיקות דם, צילום בית חזה ובטן, ועוד (לפי הבדיקה הפיזיקאלית וממצאי הבדיקות הקודמות).
    יש לספר לווטרינר את היסטוריית החיסונים המלאה שכן פליטה יכולה להיגרם, בין השאר, מתולעת פארק שהתיישבה בוושט. סיבות אחרות לפליטה יכולות להיות גוף זר, גידול, ועוד.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוי פודל
    דניאלה
    30/07/2010

    שלום
    אני מחפשת סוג של כלב עם אופי נוח, שמתאים לדירה ולאנשים אלרגיים לפרוות כלב. אצל הורי יש פודל מעורב עם טרייר והוא לא גורם לי לאלרגיה.
    הבנתי שטוי פודל הינו כלב מעין זה.
    איך האופי של טוי פודל?
    מתאים לילדים?
    באמת אינו מנשיר הרבה שיער ומתאים לאלרגיים?

    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טוי פודל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שלי
    30/07/2010

    טוי פודל הוא כלב מצויין, לא משיר שיער , אין לו ריח גוף ויש לו אוםי נהדר.
    יש בעיה אחת- קני דרך העמותה של הפודלים כי יש מחלה תורשתית קשה לפודלים שפוגעת בראיה.
    בנוסף גם יורקשייר הוא כלב נוח, לא משיר שיער ובעל אופי נהדר (יש לי).
    אין לו מחלות תורשתיות ספציפיות אבל יש חשיבות לקניה דרך ההתאחדות של הזעירים כדי שלא תקני כלב עם בעיות בריאותיות.
    בנוסף יש כלב בינוני שלא משיר שיער ובעל אופי מדהים קאירן טרייר אבל יש לו פרווה זיפית שלא כל אחד אוהב.
    בכל מקרה חשוב שתקני את הגור בגיל 3 חודשים ומעלה, כך תוכלי להתרשם גם מהאופי וגם מהבריאות שלו בצורה טובה ונכונה.
    מגדל אחראי לא ימכור גור מתחת לגיל הזה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמירה בחוץ של כלב
    אלי
    30/07/2010

    ניסיתי להרביעה את כלבתי מספר פעמים אך לא היתה התחברות.
    האם עם גמירה בחוץ יתכן שבכל זאת יש שגר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמירה בחוץ של כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתכן

    ד''ר עדי בן ישר
    31/07/2010

    אך הסיכוי הוא קטן. במידה ואתה רוצה צאצאים מכלבתך, אני מציעה לך לפנות לוטרינר מומחה לפוריות אשר יבדוק את כלבתך ויאבחן בעיות כלליות ובעיות פוריות , ויוכל להציע לך הזרעה של כלבתך ע"י זרע שנשמר בהקפאה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צירי לידה......
    כרמל
    30/07/2010

    ערב טוב הכלבה שלי כבר שבע שעות לוחצת ומתנשפת בחוזקה עם הפסקות של 5, 6 דקות וראיתי גוש קטן בגודל ענב שיושב ממש בפתח ועכשיו הוא לא נמצא ויש ריח נורא יש לה בחילות היא מנסה לעשות קיבה מתנשפת ובוכה מה לעשות ? היא כלבה גדולה שהוטרינר שלי אומר שאין מה לדאוג היא כבר יודעת מה לעשות . אני איתה פה בחדר היא הולכת אחריי לכל מקום אז אנחנו בחדר של הילד שהדלת נפתחת לחצר מרוצפת . האם יש משהו שאני יכולה לעזור לה חוץ מללטף .
    ממני הנלחצת ודואגת תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צירי לידה......

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה בהמלטה

    ד''ר עדי בן ישר
    30/07/2010

    הזמיני בדחיפות וטרינר לביתך או גשי עם הכלבה למרכז הווטרינרי הקרוב.אכן בדרך כלל רוב הכלבות יודעות להמליט לבד ללא כל עזרה מאיתנו. אבל כלבתך מראה סימני מצוקה ברורים.
    הגורים אמורים להתחיל להגיע כ- 5-10 דקות לאחר שירדו המים ונפתח שק ההיריון הראשון. כמה זמן עבר ? אין לחכות מעבר לשעה לאחר שירדו המים- במקרה כזה, קראי לוטרינר בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון, הכלבה הייתה במצוקה...

    כרמל
    31/07/2010

    גור ראשון היה עם הידיים אחורה ולא יכול היה לצאת הוטרינר הוציא אותו מת, לאחר 10 דקות יצא הגור הראשון חי וכך עם הפסקות של שעתיים וגם 6 שעות בין המלטה להמלטה, מאתמול בשעה 9 בערב הגור הרביעי יצא. האם יש סיכוי שיהיה עוד גור או שפה זה מסתיים?

    או כמו שאומרים המלטה יכולה להמשל 36 שעות?

    תודה לכן אתן נהדרות. הגורה השלישית היתה במצוקה בלי אויר נורא חלשה מחרחרת אז נהגתי בה בדיוק כמו שד'ר טל אמרה לי החזרתי לה את האויר ניקיתי אותה הצמדתי אותה לפיטמה שלה וסחטתי לה חלב, לבד היא לא יכלה לשתות כך נהגתי לסירוגין והיום בבוקר היא כבר מוצאת לבד וגם נלחמת על פיטמה הנקבה היחידה 3 זכרים ונקבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום לאחר לידה?

    כרמל
    02/08/2010

    הכלבה המליטה בשעה טובה יום שישי גור אחרון וכשהוא יצא הוא היה מאוד מלכלך ניקיתי אותו ורציתי לנקות גם את הדם שלה אז משכתי החוצה את השיליה . כך שאני יודעת שלא נשאר לה השיליה בתוך הרחם והיא לא מפסיקה לדמם, זה בסדר? כמה זמן היא צריכה לדמם?
    זה דימום בכמות של מחזור רגיל כשהיא הייתה לפני הזיווג.

    כמה זמן זה ימשך?

    תודה מקרב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום לאחר המלטה

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    אם ההפרשות דמיות ולא נפסקות- גשי לוטרינר בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה באוזן של כלבה
    אור
    28/07/2010

    שלום רב,

    הכלבה בת שנה ו5 חודשים, מעורבת Padenco וריצ'בק.

    בעבר היתה לה המטומה באוזן מה שגרם להתנפחות בחלק יחסית חיצוני של האוזן ולאחר מריחת משחה ונטילת כדורים (לא זוכר בדיוק איזה) הנפיחות ירדה לחלוטין אך נשארה צלקת קשיחה.

    לאחרונה שמתי לב שהכלבה מגדרת את אוזנה המון וראיתי שיש לה המון לכלוך באוזן (בתחילה חשבתי שהלכלוך מצטבר ממשחק בחול, אך לאחר שבוע ללא משחק בחול עדיין היתה הצטברות של לכלוך). פניתי לוטרינר שלי שראה כי עור התוף של הכלבה לא קיים ע"פ דבריו ונתן לי חומר לניקוי + הסבר מפורט על איך לנקות את אוזניה וגם טיפות עיניים לשים לכלבה באוזן (?).

    הבעיה לא נפתרה ואף החמירה לצערי. כעת, לא רק שהאוזן מייצרת הרבה יותר לכלוך אלא גם מפרישה נוזל שקוף. ההפרשות הן ברמה שהאוזן מלאה בנוזל ואני צריך לנקות אותה פעמיים ביום.

    אני אקח אותה לוטרינר, אבל אני לא בטוח שהוא יודע כל כך מה קורה ורציתי לקבל חו"ד שניה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה באוזן של כלבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזן חריפה

    ד''ר עדי בן ישר
    29/07/2010

    לפי תיאורך מדובר בדלקת אוזן שהחריפה מאד. הגורמים לדלקות אוזניים הם רבים: אלרגיה (למזון למשל), טפילים, חיידקים/פטריות, גוף זר (לדוגמא מלען של שיבולת או חרק שחדר לאוזן), טראומה, שינוי הורמונלי (תת-פעילות של בלוטת התריס למשל), הורשה, מבנה האוזן בשילוב תנאי מגורים גידולים שונים, מערכת חיסונית לקויה ועוד. יש לבדוק היטב שוב את האוזן, כנראה שהפעם תחת טשטוש עמוק או הרדמה.
    במקרים רבים שמסתבכים, תעלת האוזן מכילה גוף זר, גידול או משקע רב של הפרשות שיש להרחיקן, לפעמים תחת טשטוש או הרדמה. אם מזניחים את הבעיה, הדלקת הכרונית יכולה לגרום להצטלקות וסגירה של תעלת האוזן. במקרים קיצוניים החיה תזדקק לפתרון כירורגי. כמו כן, אם החיה תתגרד ותנער את הראש ללא הרף, כלי דם באוזן יכולים להתפוצץ וגם אז יהיה צורך בתיקון בניתוח.
    אני ממליצה לך בחום לדשת בדחיפות לווטרינר על מנת למצוא את הגורם לכל זה ולסלקו.

    רק בריאות


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גולה ברגל של חתולתי
    אליסה
    28/07/2010

    שלום...
    אני ליטפתי את החתולה שלי ופתאום באזור הירך הרגשתי מן גולה/כדור בתוך הרגל וברגל השנייה אין כלום... מה זה יכול להיות... האם זה יכול להיות גידול?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גולה ברגל של חתולתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסה חשודה

    ד''ר עדי בן ישר
    28/07/2010

    יכולה לנבוע ממספר גורמים כגון זיהום במקום ואבצס, נוזלים כלואים (היגרומה), פצע שהגליד, בעיית עור ימוקה, גידול שפיר, גידול ממאיר ועוד. לא ציינת את גיל החתולה, מיקום מדוייק של המסה, מראה, האם כואבת במגע וכו'.
    על מנת לאבחן באיזו מן האבחנות מדובר, עליך לגשת לווטרינר אשר ראשית ימשש את המסה ויעריך אותה, ובמידת הצורך גם ידגום תאים מהמסה ויסתכל עליהם תחת עיני המיקרוסקופ. במידה וקיים חשד למסה גידולית, יש להסיר את המסה בשלמותה ולשלוח לביופסיה על מנת לקבל אבחנה וודאית, טיפול אפשרי ותחזית לגבי המשך הגידוליות.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקירת איברים פנימיים
    שרה
    28/07/2010

    שלום. החתול נדקר מספר פעמים בטחול במזרק לצורך לקיחת דגימה לביצוע ציטולוגיה (תחת אולטראסאונד). בעת ביצוע הדקירות הוטרינר לא ידע שמדובר בטחול, אלא חשד בממצא פתולוגי כלשהו, ולכן בוצעה הבדיקה. בדיעבד התברר שמדובר בטחול, והשאלה היא האם דקירה באיברים הפניימים בכלל ובטחול בפרט כרוכה בסיכונים כלשהם ועלולה לעודד התפתחות גידולים ממאירים באיברים אלו? מה לגבי דקירות ברקמות אחרות - האם עצם הדקירה הנה מסוכנת ויכולה לעודד התפתחות גידולים ממאירים? אודה מאוד לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דקירת איברים פנימיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגימת איברים פנימיים לביופסיה

    ד''ר עדי בן ישר
    28/07/2010

    כורכת בתוכה סכנות של ההרדמה, דימום מאיברים פנימיים, זריעת גידול ועוד. למרות כל סכנות אלו, ביופסיה הינה תהליך שגרתי, יעיל, ובטוח יחסית.
    טחול הוא איבר המועד לדימום וזו הסכנה הגדולה בדגימתו. הדקירה עצמה אינה מעודדת גידולים ממאירים אלא יכולה לגרום למעבר תאים סרטניים מאיזור סרטני שנדגם, לאורך האזור בו מחט הדגימה עוברת.
    במידה והביופסיה היתה מבוקרת ונעשתה כראוי, סכנות אלו מצטמצמות.
    במידה ואתה רואה סימנים מחשידים על חתולך כגון חיוורון, נשימה מהירה ושטחית, אפטיה ועוד - גש בדחיפות לווטרינר שלך על מנת שיבצע ספירת דם לגילוי דימומים פנימיים

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה

    שרה
    29/07/2010

    תוך כמה זמן יכול להתרחש דימום פנימי? עבר כבר למעלה משבוע ואינני רואה סימנים מחשידים.
    מה הכוונה "זריעת גידול"? האת את מתכוונת להתפשטות הגידול הקיים (אם יש) או היווצרות גידול חדש? האם הכוונה לגידול שפיר או ממאיר?
    איך יודעים אם הדקירה נעשתה בצורה מבוקרת וכראוי?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם עבר כבר למעלה משבוע,

    ד''ר עדי בן ישר
    29/07/2010

    וחתולך מתנהג כרגיל הסכנה לדימום פנימי כמעט וחלפה, אך לעיתים יתכן דימום מאד דל, שעדיין יכול לגרום לאנמיה, ועל מנת לשלול אפשרות זו עליך לבצע ספירת דם ולראות את מצב תאי הדם האדומים בדם.
    ב"זריעת גידול" הכוונה היא לזריעת תאים מגידול קיים, שהינם סרטניים, במקום אחר בגוף שהיה תקין, וכל יצירת מוקד גידול חדש. אופי הגידול החדש יהיה כאופיו של הגידול המקורי ממנו הגיעו התאים.
    אין אתה יכול לדעת אם הדיגום נעשה בצורה מבוקרת וראויה, אלא אם תעמיד מבקרים מסביבו או תצלם את הפרוצדורה ותשלח למבקר חיצוני. לעתים פשוט צריך לסמוך על הווטרינר שיעשה הכל כדי לעזור לחתולך, וכי הניסיון וההכשרה שלו גורמים לו לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז זהו ש...

    זאנה
    29/07/2010

    כנראה שסמכתי עליו יותר מדי והוא ביצע פרוצדורה מיותרת ואף מסוכנת שעדיין לא ברור האם יהיו לה השלכות.
    תודה רבה על תשובותייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמעות לחתולה
    גל
    28/07/2010

    שלום, יש לי חתולה בת 4 חודשים בערך שדומעת רק מעין אחת... רציתי לדעת אם משהו לא בסדר באחת העיניים, נראה שהיא רואה בשתיהן..
    בנוסף רציתי לדעת אם זה בסדר לגזור לה קצת את הציפורניים או שזה יכול לפגוע בה בצורה כלשהי? היא בתוך דירה ולא יוצאת לחצר...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמעות לחתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמעות

    ד''ר סמדר טל
    28/07/2010

    חתולה לא אמורה לדמוע בכלל וודאי לא מעין אחת- אלא אם היא מגזע פחוס פנים (בגזעים אלה פעמים רבות יש דימוע קבוע בשל חסימת צינורות הדמע). דימוע מעיד על גירוי בעין - בין אם זה בשל דלקת מסביב לעין - בלחמית- או בעין עצמה ויש לבדוק אצל וטרינר מהו מקור הדימוע ולטפל בו. דלקת יכולה להגרם בשל מחלה כגון וירוס או חיידק אבל- אז סביר להניח שיהיה דימוע בשתי העיניים. כמו כן דלקת יכולה להגרם על ידי גורם פיזי- כגון למשל - ריס שפונה כלפי פנים העין ועוד.

    לגבי גזירת ציפרניים- ניתן בהחלט לקצוץ את קצוות הציפרניים אולם יש ללמוד כיצד לעשות זאת מבלי לגרום לדימום בציפורן - גם את זה ניתן בהחלט ללמוד אצל הוטרינרץ

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים ונפיחות בפי הטבעת
    שיר
    27/07/2010

    לכלבה שלי יש טחורים , כל פי הטבעת שלה נפוח ומופנה כלפי חוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים ונפיחות בפי הטבעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים?

    ד''ר סמדר טל
    28/07/2010

    התיאור אינו מתאים לטחורים- שהינם בעיה נדירה- אם בכלל קימת- בחיות מחמד. אם פי הטבעת נפוח אזי יש לכך גורם- בין אם זה שלשול כרוני, בעיה נוירולוגית וכיוצא באלה.
    במקרים אלה יש לטפל בגורם וגם לדאוג לפתור את בעית הנפיחות על מנת שכלבתך תוכל לעשות את צרכיה כראוי.

    אני ממליצה לגשת לוטרינר לאיבחון וטיפול בבעיה בהקדם משום שאם כלבתך לא תוכל לתת צרכים הבעיה עלולה להחמיר בהרבה מן הקימת

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום