פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העברת חתולים לדירה חדשה
    רונית
    23/07/2010

    שלום רב,
    אני מגדלת שני חתולים זה מס' שנים והם קשורים מאוד לסביבה, שניהם מסורסים אחד מהם ביתי מאוד ושוהה במהלך היום הרבה זמן בבית והשני מעדיף יותר להיות בחצר, חצר משותפת של שכנים.
    בקרוב אני עוברת דירה והבעייה שבמעבר יש שלב ביניים בה נתגורר אצל הוריי מס' חודשים, הם
    גרים סמוך למקום בו אני גרה היום, שאלתי היא האם בשלב הביניים בו המעבר לא יהיה למקום הסופי רצוי להשאיר את החתולים בסביבה בחצר בה הם רגילים ולדאוג לצרכיהם ולבקר אותם מידי יום ורק כשאעבור לביתי שלי אקח אותם איתי, ואיך מעבירים חתול דירה?
    תודה,
    רונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העברת חתולים לדירה חדשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר דירה

    ד''ר סמדר טל
    25/07/2010

    קשה לי להחליט בשבילך מה הכי טוב בשביל החתולים.
    אכן, מעבר דירה עשוי להיות טראומטי לחתולים. בשלב ראשון יש להעביר אותם לדירה החדשה ולא לתת להם לצאת החוצה בימים הראשונים, כך שיתרגלו לבית החדש. כדאי להעביר לבית החדש חפצים שהחתולים רגילים לריחם כמו ארגז החול, צעצועים וכו'. רק בהמשך אפשר לאפשר להם לצאת החוצה, ואם הדירה הקודמת קרובה יש לקחת בחשבון שיתכן שיחזרו אליה...
    להשאיר אותם באזור של הדירה הישנה בלי אפשרות להיכנס הביתה נשמע לי קצת בעייתי בחתולים שרגילים לישון בלילה בתוך הבית.

    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ברור מה קרה לכלב
    שואלת
    23/07/2010

    שלום,
    לצערי לפני כיומיים כלבי היקר נפטר... לא ברור ממה, הוא פשוט ישב לידנו בסלון והסתכל עלינו, ואז לפתע כשקראנו לו הוא לא הגיב, רצנו אליו ועוד עדיין היה חם.. העיניים שלו לא זזו, ופתאום הוא נשם נשימה עמוקה ואז נפל על הצד ומת.. אני אומנם לא רופא או וטרינרית, אבל זה נראה לי כמו דום לב.
    אני יודעת שדום לב זה דבר לא צפוי ברוב המקרים , אבל אני לא יכולה שלא להיות אכולת רגשות אשם שאולי היה משהו שלא ייחסנו לו חשיבות .... ועכשיו כשאני חושבת על זה ייתכן והכלב אולי סבל מ- SVT.. דבר שאני סבלתי ממנו בעצמי לפני כמה שנים טובות... הכלב הוא בן 6 מסוג דוג דה בורדו, לא סבל מהשמנת יתר או משהו כזה... בכל פעם שהוא היה חוזר מטיול הוא מתנשף בצורה מאוד מוגזמת... ממש נשכב על הצד ומתנשף וכמובן שליבו פעם מהר בגלל המאמץ... וזה היה נמשך הרבה זמן, עד שהוא היה נרגע והכל היה בסדר.... תמיד חשבנו שהוא בסף הכל מקרר את עצמו ככה, אבל עכשיו אחרי שהאסון הזה קרה אני מתחילה לחשוב שאולי הייתה לו בעיה לבבית כלשהי. מה דעתכם, האם ייתכן וזה מה שהרג אותו? כי אני יודעת שמקרים רבים של SVT עלולים לגרום לדום לב בסופו של דבר... מה הסימפטומים לבעיה לבבית של הולכה חשמלית בלב אצל כלבים?
    כמובן שמיד לקחנו אותו לוטרינר, אך כבר הוא נפטר והוטרינר שבדק אותו אמר שלא נראית כל סיבה לעין מדוע הכלב נפטר...
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא ברור מה קרה לכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום א'

    ד''ר עדי בן ישר
    23/07/2010

    ראשית כל, אני משתתפת בצערך הכבד ומקווה שכעת את זוכרת את הרגעים הטובים שחלקתם יחד.

    לא תמיד ניתן לדעת אם כלב חולה. לפעמים הסימנים הם קטנים או לא קיימים, לעתים הסימנים מצטרברים כה לאט שאין אנו מבחינים בהרעה.
    לא אוכל בוודאות לדעת מה קרה לכלבך. הדרך היחידה לדעת זו היא לבצע נתיחת גופה לאחר המוות. בעיות רבות הקשורות למערכת הנשימה או ללב יכלו לגרום למוות פתאומי שכזה, החל ממומי לב מולדים או נרכשים שונים וכלה בוירוסים או זיהומים אלימים שחדרו למערכות אלו. גם הרעלה יכולה לגרום למוות פתאומי.

    צר לי על אובדנך, בייחוד שאובדן זה קרה באופן כל כך פתאומי

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש לבעיית אגן אצל גורת כלבים
    עמית
    22/07/2010

    שלום רב,
    לפני מספר ימים הצטרפה למשפחתינו גורת כלבים בת 3 חודשים מזן המוגדר כענק.
    לאחר זמן קצר שמנו לב לכך שהכלבה מעין "מענטזת בהליכתה" כלומר מניעה את ישבנה ימינה ושמאלה עם נטיה לימין, ולעיתים במגע באזור אגנה מביעה סימני חוסר נוחות ולעיתים בוכה. מבדיקה ראשונית עושה רושם שרגליה באורך שווה.
    ממחקר קצר באנטרנט עלה אצלנו החשש שיתכן ומדובר במחלת האגן היפדיספלזיה, וזאת למרות שהוריה נבדקו וציוני האגן שלהם היו טובים מאוד (מקורה בבריטניה). עפ"י הבנתנו בעיה שכזו הינה מורכבת למדי הן מבחינת המטפל וכמובן מבחינת הכלב, ביחוד כאשר תכננו להרביע את הכלבה בעתיד.
    אודה מאוד אם תכלו לתת את דעתכם בין הקשר של הסימפטומים שבהם נתקלנו למחלה המדוברת, לספק הסבר לגבי מה עלינו לעשות ע"מ לאבחן או לשלול את המחלה, ו/או לספק סיבות אפשריות אחרות לסימפטומים הנ"ל והטיפול בהם.

    תודה רבה,
    עמית 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לבעיית אגן

    ד''ר עדי בן ישר
    23/07/2010

    הסימנים אותם אתם מתארים יכולים להעיד על בעיית אגן, אך כמו כן יכולים להעיד על מחלות עצמות ומפרקים שונות המתרחשות בעיקר בגורי גזעי ענק הגדלים מהר. בעיות אלו יכולות לכלול דלקת של העצם, שברי מאמץ בעצמות, דלקות במפרקים, אי תיאום בין גדילת עמות במפרק, ועוד.
    על מנת לאבחן בין האבחנות השונות יש לבצע בדיקה פיזיקאלית ואורטופדית מקיפה, ולאחר מכן לבצע צילום רנטגן לרגליים האחוריות ולאגן.
    בנוגע לאגן, ישנו צילום מיוחד הנעשה בהרדמה מלאה אשר קובע את מידת הפגיעה באגן ופוטנציאל התדרדרות עתידית.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוי בסנטר של גורה בת 11 חודשים.
    מופתעת
    22/07/2010

    היום אחרי ליטוף מקיף, להפתעתי גיליתי אזור לא נעים ומעט מגורה בסנטרה של כלבתי.
    אני מתכוונת לאזור בו צומחות כמה שערות בודדות וקשות כמו בשפם.

    נראה שהיא גרדה שם כשלא הייתי איתה היום (אני איתה הרבה ולא ראיתי כי היא מתעסקת באזור בימים האחרונים)

    האם זה יכול לחלוף מעצמו או מצריך בדיקה דחופה של וטרינר?

    אין אף אזור אחר בגוף שמגורה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוי בסנטר

    ד''ר עדי בן ישר
    23/07/2010

    אינו דורש בדיקה דחופה של ווטרינר, אך בהחלט רצוי בימים הקרובים לגשת לווטרינר על מנת שיבדוק את המקום. יתכן ומדובר בטפילי עור במקום, בגוף זר שחדר לאיזור, בשפשוף, בדלקת זיהומית של העוד, ועוד. ויתכן גם שזוהי גם תופעה שתחלוף מעצמה.
    על מנת לא להגיע למצב בו הלקות מחמירה עקב אי אבחון וטיפול בזמן, רצוי לאבחנה בקרוב.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים במי השתייה
    גל
    22/07/2010

    לוטרינר\ית שלום,
    היום ראיתי במי השתיה של כלבתי שושה, כלבה פינצ'רית קטנה, תולעים קטנטנות.
    חשוב להדגיש שהן אינן נראות כמו התולעים בצואה, אלא קטנות יותר.
    האם מצב בו היא שתתה מהמים עם התולעים הללו מסוכן? או אולי הם בכלל באו ממנה כאשר היא שתתה מהם?
    מה אפשר לעשות ליתר בטחון במקרה כזה, האם חיסון או זריקה יעזרו?
    אגב, לפני יומיים חיסנו את שושה בחיסון נגד "תולעת הפארק", אולי זה קשור בצורה כלשהיא לכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים במי השתייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים במים

    ד''ר עדי בן ישר
    22/07/2010

    יכולות להגיע ממי השתיה עצמם, או ממערכת העיכול של כלבתך במקרה ויש נדיעות גבוהה מאד בתולעים (נדיר). יתכן שהתולעים נדדו לכלי המים ממקום אחר אליו סמוך כלי המים.
    אני ממליצה לך לעקוב אחר כלבך - תיאבון, צרכים, הקאות, מצב רוח. במידה וראית סימנים מחשידים, פני מיד לווטרינר על מנת שיוכל לעשות בדיקת מקיפות הכוללות בדיקות דם, צואה, רנטגן ועוד.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים בבית
    אלון
    22/07/2010

    היי
    אשמח אם תוכלו לעזור לנו , או לפחות לתת לנו כיוון
    יש לנו כלבה מעורבת קטנטונת בת שנה ומספר חודשים
    עד כה את כל צרכיה הייתה עושה כנהוג בחוץ, מזה 3 ימים אנחנו מוציאים אותה החוצה והיא לא עושה את צרכיה , אבל היא עושה בבית כשאנחנו לא נמצאים.
    היא גם לא אוכלת כפי שהייתה אוכלת (לבשלושת הימים האחרונים אוכלת את האוכל הייבש שלה במנות קטנות).

    נשמח לקבל את הצעתכם

    בברכה אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרכים בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים בבית

    ד''ר עדי בן ישר
    22/07/2010

    שלום אלון,
    נשמע שהבעיה היא התנהגותית. האם הצואה תקינה? האם משהו השתנה בהרגלי הבית?
    אני ממליצה לכם ראשית לשלול גורמים בריאותיים כגון תולעים במעי, דלקת מעי, וכו'. ובמידה ולא נמצאו בעיות ספציפיות, לפנות למומחה בהתנהגות בעלי חיים שינתח את המצב ויוכל לתת לכם פתרונות מעשיים.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צב
    אילן
    21/07/2010

    שלום לכולם,
    יש לי שאלה לגבי צבים
    אני מעוניין להביא צב מחול לארץ.
    הצב נקנה בחול (אחת ממדינות מרכז אירופה) והוא בעל כל התעודות ומטופל כהלכה כבר שנתיים
    עכשיו אני מגיע לישראל ואני רוצה לקחת אותו איתי.....
    האם יש משהו ספציפי שאני צריך לבצע לטובות העלתו ארצה!?
    אשמח לתשובה בענייין וכמו כן לכל אינפורמציה אחרת שנראת לכם רלוונטית בנוגע לצבים וגידולם בישראל.

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יבוא צב

    ד''ר עדי בן ישר
    21/07/2010

    עליך להיוועץ עם משרד החקלאות ועם רשות שמורות הטבע לגבי האישורים והתנאים ליבוא צב

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכוי יצר מיני באמצעות זריקה?
    מקסים
    20/07/2010

    שלום,

    יש לנו חתול זכר בן כשנה שאנחנו לא מעוניינים לסרס באופן תמידי.
    האם קיימת זריקה / גלולות / סירוס הפיך שניתן לבצע כך שהיצר המיני שלו ידוכא והוא יפסיק לסמן בבית?



    תודה,
    מקסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סירוס זמני

    ד''ר עדי בן ישר
    22/07/2010

    קיים מוצר בשם "סופרלורין" המבצע סירוס זמני ללא ניתוח. מדובר בשבב חדיש שגורם לניוון זמני של מערכת המין. השבב ניתן בזריקה פשוטה כמו כל חיסון, רצוי להזריקו ליד הטבור על מנת שניתן יהיה להוציאו במידת הצורך. בכל מקרה, ניתן להיעזר במוצר לביצוע עיקור או סירוס ללא ניתוח אך מדובר באפקט זמני של חצי שנה עד שנה בלבד.
    ניתן גם לתת תרופות הורמונליות לפה (פרוגסטרון), אך להם יש אפקט מסרטן.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה! - חור בעין של הכלב
    מוריה אברהם
    20/07/2010

    שלום,
    כבר יומיים שלכלב שלי בן ה- 12 מגזע טרייר יש הפרשות וקושי לפתוח את העין השמאלית שלו ,
    אתמול בלילה שמתי לו משחה בתוך העין , "סינטומיציאן" - כמו של בני אדם .
    היום בבוקר כשבאתי לשים לו את המשחה אני רואה שבעין יש חור קטן , לא בתוך העין ממש אלא בקרום שעוטף את העין , אין לי מושג כיצד נוצר החור הזה , אולי כשעשיתי לו סיבוב נכנס לו משו לעין , אני מאוד מודאגת .... הוא כמעט ולא יכול לפתוח את העין , מסכן , מה לעשות ? שמתי לא את המשחה סינטומיצין גם היום , חשבתי שאולי זה יעזור לו לסגור את החור, האומנם?

    אם תוכלו בבקשה לעזור לי , אודה לכם מאוד !!!!!!!!

    תודה רבה
    מוריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "חור" בעין

    ד''ר תמר נרקיס
    20/07/2010

    גשי בדחיפות (עוד היום!!!) לוטרינר. יתכן שמדובר בכיב קרנית- מצב מסוכן מאד שדורש טיפול דחוף, אחרת הכלב עלול לאבד את העין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין עכשיו ויטרינר רק מחר בבוקר !

    מוריה אברהם
    20/07/2010

    להמשיך למרוח לו את הסינטומיצין?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד'ר תמר נרקיס תודה רבה !!!!

    מוריה אברהם
    29/07/2010

    ד'ר תמר נרקיס שלום,
    רציתי להודות לך !! על הייעוץ ,
    עזרת לי להציל את העין של הכלב שלי .
    נסעתי לויטרינר באותו יום בערב והוא עשה לו ניתוח בעין ,

    אני מאוד מאוד מודה לך !!!! (וגם ספייקי הכלב שלי מודה לך :) )

    ישר כוח!

    יום טוב !
    מוריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול עושה צרכים בכל הבית - HELP
    שלומי
    20/07/2010

    שלום רב
    אימצתי חתול בן שנתיים מהרחוב.
    רחצתי אותו, לקחתי לוטרינר, קניתי אוכל מעולה, קיבלתי ארגז חול מידידה ושטפתי אותו היטב ושמתי חול חדש...
    החתול עושה מדי יום צרכים בכל הבית ורק לפעמים בארגז חול.
    הידידה שלי חושבת שזה בגלל שהוא לא מסורס וזה קטע של לסמן טריטוריה.

    האם סירוס אכן יפתור את הבעיה הזו או שמדובר בסוגיה של חינוך של החתול?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול עושה צרכים בבית

    ד''ר תמר נרקיס
    20/07/2010

    בהחלט יתכן שסרוס יפתור לחלוטין את בעית ההשתנה בבית, אבל לא בטוח.


    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל לשרקנים
    קרנית
    20/07/2010

    שלום, רציתי לדעת האם פרט לירקות וכופתיות שמוכרים בחנויות עלי לתת עוד אוכל לשרקנים שלי? כרגע יש לי אמא עם 3 גורים והם אוכלים בכמות אדירה אז השאלה אם האוכל מספק.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל לשרקנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרקנים

    ד''ר עדי בן ישר
    21/07/2010

    כיוון שאיני מומחית בשרקנים, אני ממליצה לך להיוועץ בווטרינר מומחה לחיות אקזוטיות או במומחי הזנה לחיות אלו.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בית ספר לוטרינריה אוניברסיטה עברית
    דנה
    19/07/2010

    יש לי ממוצע של 86 בביולוגיה מורחבת תואר ראשון
    האם מישהו יודע איזה ממוצע צריך בשנים האחרונות כדי להתקבל
    לבית ספר לוטרינריה של האוניברסיטה העברית?
    איו לי שום דרך אחרת לדעת ואני רוצה לשפר ציונים כי השנה לא התקבלתי
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בית ספר לוטרינריה אוניברסיטה עברית

    ד''ר תמר נרקיס
    20/07/2010

    פני למזכירות בית הספר לוטרינריה- יתכן שהם יוכלו לעזור לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול מראה סימני מצוקה
    הילה
    19/07/2010

    היי,
    לאחרונה עברתי דירה והחתול שלי בן השנה לא הראה סימניי קושי (לא הייתה לו בעיה להתרגל לבית החדש והוא לא המשיך ללכת לבית הישן) אבל לאחר תקופה קצרה הוא התחיל להראות סימנים מוזרים:
    -ישן כמעט כל לילה בחוץ אחרי שבדירה הקודמת היה ישן כל לילה בבית.
    -התחיל לסרוט את הספה כדי למשוך תשומת לב כדי שאני יוציא אותו.
    -נהיה תוקפני בלי שום התרעה מוקדמת (כאילו מרגיש מצוקה מסויימת)

    השאלה שלי היא איך להתמודד עם החתול והאם כדאי להכריח אותו להשאר בלילה בדירה למרות שהוא רוצה לצאת החוצה?
    בנוסף האם כדאי להעניש אותו על כך שהוא סורט את הספה או תוקף אותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול מראה סימני מצוקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול עם סימני מצוקה

    ד''ר תמר נרקיס
    20/07/2010

    אין שום טעם להעניש את החתול. הוא אינו מבין שמדובר בעונש ולא יודע לקשר בין העונש לבין ההתנהגות שלו.
    יתכן שההתנהגות החדשה קשורה למעבר הדירה אך יתכן גם שהיא קשורה לדברים אחרים שהשתנו בבית או אפילו למצב מחלה שגורם לו להיות תוקפני.
    לגבי שריטת הספות: מומלץ לרכוש משטח גירוד מיוחד לחתולים- לעיתים הם עוברים לגרד את המשטח המיוחד במקום את הספות (אך לא תמיד...)
    אם החתול מסתובב באופן רגיל בחוץ אין מניעה לתת לו לישון בחוץ. כמובן שצריך לזכור שבחוץ יש יותר סיכונים כגון קרבות עם חתולים אחרים, פגיעה מרכבים וכו'.
    יתכן שהתוקפנות קשורה למחלה או כאב שגורמים לו לאי נוחות ולתוקפנות, או שמדובר בבעיה התנהגותית. אם מדובר בבעיה התנהגותית, מומלץ לתת לו הרבה תשומת לב, ללטף אותו ולשחק איתו, ולספר לו משחקים וכו'.
    אם הבעיה לא חולפת, מומלץ לפנות לוטרינר שמתמחה בבעיות התנהגות.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רועה גרמני
    משה
    19/07/2010

    יש לי כלב רועה גרמני כבן שנה ו7 חודשים [זכר]
    כשהכלב עושה את צרכיו הקטנים הוא לא מרים את רגלו.
    לעומת זו יש לי חבר עם רועה גרמני כבו שנה ו4 חודשים
    וכלבו כבר מרים את רגלו.
    רציתי לדעת אם זה בעיתי או לא ואיך לטפל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רועה גרמני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רועה גרמני

    ד''ר תמר נרקיס
    20/07/2010

    ישנם כלבים זכרים שלא מרימים רגל בזמן ההשתנה. יתכן שעם ההתבגרות הוא יתחיל להרים רגל ויתכן שלא.
    עם זאת, מכיוון שמדובר בכלב מגזע רועה גרמני, יתכן שהוא סובל מבעיית אגן מסוג hip dysplasia שהינה נפוצה בגזע זה. זוהי בעיה במפרק האגן שגורמת לפגיעה בתנועת המפרק ולכאבים. אני ממליצה לך לגשת לוטרינר שיבדוק את מפרק האגן ויחליט אם יש צורך בצילומים לאגן כדי לקבוע אם הוא סובל מהבעיה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולים מקיאים
    יפעת
    18/07/2010

    יש לנו 2 חתולי רחוב כ- 4 שנים. לפני כשבועיים החתולים החלו להקיא. לא ניתן להם אוכל חדש. הכל כרגיל. כל כמה ימים הם מקיאים. הקיא בצבע בהיר ונראה כצואה של חתול, קצת יותר עבה.
    מצטערת על התיאורים...
    אבקש את עזרתך
    ממה זה נובע? מה הסיבה ואיך אפשר לטפל?
    תודה מראש
    יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולים מקיאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולים מקיאים

    ד''ר תמר נרקיס
    18/07/2010

    הקאות בחתולים יכולות להופיע מסיבות רבות, כולל דלקות במערכת העיכול, טפילים ותולעים במעיים, בעיות כבד, בעיות כליות ועוד.
    האם החתולים אוכלים?
    אני ממליצה לך לגשת לוטרינר שיבדוק את החתולים ויחליט לגבי טיפול מתאים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום