פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צליעה אצל חתול אחרי טשטוש
    אירה.ס
    11/08/2010

    שלום רב ,
    לפני שבוע סיפרנו את החתול שלנו כי היו לו הרבה מאד קשרים הוא חתול חצי פרסי לבן בן 8 שנים.
    בשביל לספר אותו הבנתי שהוטרינר השתמש בטישטוש בשבל שלא יזוז.
    לאחר שהחתולי התעורר הוא ממש צלע ומשך אחריו את רגל שמאל האחורית שלו.
    דיברנו עם הוטרינטר והוא אמר שזאת הרגל שהוא נתן לו את הזריקה ולכן כואב לו ושזה צפוי לעבור בימים הקרובים. הצליעה לא עוברת עבר כבר שבוע החתול אוכל ושותה וזז בדירה הוא מזיז את הרגל ומרים אותה אפילו בשביל ללקק אותה. אבל הצליעה לא עוברת.
    לדעתי האישית הנושא לא נראה לי קשור לזריקה אבל הוטרינטר שטיפל בו מאד אדיש ורק אומר שזה ישתפר בקרוב ושהוא לא דואג.
    אני חושבת שאולי בעת התספורת או בעת הזריקה משכו לו ברגל ושברו/סדקו לו אותה?
    מה אפשר וכדאי לעשות במצב הזה?


    תודה מראש ,
    אירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צליעה אצל חתול אחרי טשטוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה

    ד''ר עדי בן ישר
    11/08/2010

    כתוצאה מזריקה היא תופעה שמתרחשת מדי פעם. לעיתים השריר במקום נתפס, לעיתים המחט מכניסה איתה זיהום ועוד סיבות נוספות.
    במידה ואתם רוצים להיות בטוחים ושקטים, ניתן לגשת אל הווטרינר ולבקש ממנו לעשות בדיקה אורטופדית וצילומי רנטגן לרגל על מנת לבחון אותה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול שנושם דרך הפה
    מורן
    10/08/2010

    שלום.
    יש לי חתול בן שנה, שמדי פעם אחרי שהוא רץ ומתרוצץ בבית הוא מתחיל לנשום דרך הפה. בדרך כלל הוא נושם ככה כמה דקות ואז חוזר לנשום רגיל. לעיתים רחוקות הוא גם משמיע קול מאוד מוזר, מעין שיעול בודד כזה וחזק. (לא בטוחה ששיעול זה ההגדרה הנכונה)
    לפני מספר ימים היה לו התקף נשימה למשך יותר משעה. הוא היה עם פה פתוח אבל המשיך לתפקד. לקחתי אותו לוטרינר, הוא בדק אותו ואמר שהוא לא שומע שום דבר מיוחד בנשימה שלו, אבל המליץ לעשות צילום רנטגן לוודא שאין שום סימנים לאסטמה. גם בצילום דבר לא התגלה.
    בשורה התחתונה הוא שלל אסטמה אבל גם לא יכל להסביר מה קורה לחתול.
    הוא אמר שנעקוב אחרי הנשימה שלו, נרשום מתי בדיוק זה קורה, נצלם את זה ונחזור אליו.


    יתכן שיש צורך לבצע גם בדיקות דם? יתכן וקשיי הנשימה מעידים על משהו שלאו דווקא קשור לריאות? כמו בעיות לב או משהו אחר?
    אשמח לקבל חוות דעת נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול שנושם דרך הפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנשמויות

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    התנשמויות כמו שאת מתארת יכולות להיות מדאיגות. אכן מומלץ להסריט אותו בזמן התקפי קוצר הנשימה ולהראות לוטרינר. כדאי גם לבצע בדיקות דם ואם המצב ימשיך יש לשקול צילום חוזר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב לא אוכל ולא שותה
    עינת
    10/08/2010

    אני ממש מודאגת וצריכה את עזרתכם

    לפני יומיים הכלב חזר מהדוגסיטר שלו. לאחר שהות של יומיים. לא פעם שמתי לב שהבית של הדוגסיטר מטונף והזבל נגיש (והכלב מחפש תמיד מה שאפשר לאכול משם).
    מאז שהכלב חזר מהדוגסיטר, לא ראיתי אותו אוכל מהאוכל שלו או שותה אפילו פעם אחת. אבל כשניסיתי לפתות אותו עם בסקוויט של כלבים או נקניק (לערבב קצת עם האוכל) הוא אכל רק את הנקניק ואת האוכל ניפה גרגר גרגר. ושוב- אפילו לא שלוק אחד של מים.
    האם יתכן שהכלב נשנש יתר על המידה אצל הדוגסיטר והחליט שמעכשיו מתאים לו לאכול רק זבל או רק מה שטעים לו (כלומר אוכל של בני אדם?) אני יודעת שאין טעם לשאול את הדוגסיטר כי הוא בטוח ישקר, אבל השאלה היא מה עושים עכשיו. לא מטריד אותי שהוא לא אוכל כמו העובדה שהוא לא שותה בכלל, והוא נראה מיובש ומצומק
    האם לפנות לוטרינר? האם לתת לו לאכול בכל זאת כל מה שאפשר (ביסקויט, נקניק) רק כדי שיאכל משהו????
    רצוי לציין שמדדתי לו חום והיה 38 (הבנתי שזה תקין)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב לא אוכל ולא שותה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון קטן

    עינת
    10/08/2010

    דיברתי עכשיו עם הדוגסיטר ומסתבר שהכלב אכל בסבירות גבוהה מאוד שוקולד(!) אצלו
    הכלב שלי בינוני-קטן והבנתי שזה מאוד מסוכן להם
    מה עושים עכשיו? עברו יומיים מאז שהוא חזר מהדוגסיטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרעלת שוקולד

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    אכילת שוקולד (בעיקר שוקולד מריר) בכמות גדולה יכולה לגרום להרעלה. סימנים אופייניים להרעלת שוקולד הם חוסר מנוחה, ריור, רעידות ואפילו עוויתות. לא בטוח שמדובר בהרעלת שוקולד, נסי לברר איזה סוג של שוקולד הכלב אכל ובאיזו כמות וגשי לוטרינר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב חולה

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    לפי מה שאת מתארת, הכלב שלך חולה. סביר מאד שהוא גם מיובש אם הוא לא שתה יומיים.
    גשי מיד לוטרינר שיבדוק את הכלב. יתכן שיהיה צורך בבדיקות דם וצילומים ובטיפול בנוזלים ותרופות.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריך עזרה דחוף.....
    בן ואביעד
    10/08/2010

    הבאתי מבן דוד שלי כלבת פקינז בת 8 שהיא היתה אצל דוד שלי בצפון היתה משחקת נובחת מיתרוצצת בבית ופה אצלי יש תחושה שהיא בדיכאון היא לא משחקת לא נובחת ביכלל (אצל דוד היא הייתה כלבה שנובחת המון ) הייתי אצל וטרינר הוא אמר שהיא בריאה לחלוטין היא אוכלת ושותה ומאוד אוהבת לצאת החוצה אני מוציא אותה לפחות 5-6 פעמים ביום וכשהיא מגיע הביתה חוזר העצבות והיא נימצא בפינה שלה כל היום

    מה עליי לעשות כדי שהיא תיסתגל מהר


    נ.ב
    אני יודע שהכלבה לא צעירה כל כך אך אני רוצה שהיא תקשיב לי למרות שזה קצת קשה לחנך בגיל הזה


    מה עליי לעשות בתודה מראש

    בן ואביעד'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני צריך עזרה דחוף.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה חדשה בבית

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    לא ציינת כמה זמן הכלבה אצלך. אם מדובר במספר ימים, טבעי שהכלבה תהיה שקטה ובמצב רוח ירוד שכן העברת אותה מהבית שהיא רגילה אליו למקום חדש עם אנשים חדשים. חשוב לטייל איתה, לשחק איתה ולתת לה תשומת לב עד שתתרגל לביתה החדש.
    לגבי חינוך- אכן קשה יותר לחנך כלבים בגיל מבוגר, אך הדבר אינו בלתי אפשרי. אפשר להתייעץ עם מאלף כלבים לגבי אילוף וחינוך הכלבה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פקינז

    בן ואביעד
    10/08/2010

    הכלבה אלצנו כבר יומיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פקינז

    בן ואביעד
    10/08/2010

    נ.ב יש לי שאלה נוספת

    הכלבה מסרבת לאכול את הדוגלי לכלבים מה אני צריך לעשות יכול להיות שהיא לא אוהבת את זה?

    היא אוהבת לאכול טונה האם מותר לתת לה ?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר עדי בן ישר
    11/08/2010

    אין בעיה עקרונית באכילת טונה, רק אסור שזה יהיה מזונה העיקרי של הכלבה. תוכל אולי לערבב לה את המזון היבש בטונה כך שריח הטונה ידבק בכל המזון. חשוב שתאכל מזון יבש מסחרי שכן הוא מכיל בצורה מאוזנת את כל צרכיה התזונתיים. במידה ולא אוהבת את הבונזו, ניתן להחליף לחברת מזון שונה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עזרה-דחוף ביותר!!
    שיר
    10/08/2010

    שלום רב!!!
    יש חתולת רחוב שאנחנו מטפלים בה כבר מספר חודשים וברצוננו לעקר אותה. הבעיה היא שהיא כנראה מיוחמת כי שלושה חתולים ענקיים רודפים אחריה כל הזמן והיא מנסה לברוח מהם וכעת היא בבית שלי והם מייללים בחוץ,אני לא יודעת מה לעשות.האם לשחרר אותה חזרה?עד מתי הם ישארו פה מחוץ לדלת?התקשרתי היום בצהריים למרפאה ונאמר לי שאני אוכל לעקר אותה רק אחרי שהיא תסיים את הייחום שלה,משמע שתכנס להריון- כי למיטב הבנתי חתולה יכולה להיות מיוחמת שבועות ארוכים ורק ברגע שהיא מזדווגת היא מפסיקה להיות מיוחמת.השאלה שלי היא האם זה הגיוני שבמרפאה אמרו לי שהיא צריכה להפסיק להיות מיוחמת כדי לעקר אותה?זה לא נשמע לי כ"כ הגיוני..אני ממש פוחדת כי אני גרה על כביש ראשי יחסית והם כל הזמן רודפים אחריה ואני פוחדת שהיא תדרס לנו!!! בבקשה חייבים עזרה במהירות האפשרית!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה-דחוף ביותר!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה מיוחמת

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    אכן עדיף לעקר חתולות כאשר הן לא מיוחמות. הסיבה לכך היא שבזמן ייחום כלי הדם ברחם גדושים מאד ויש יותר סכנה לדימומים במהלך הניתוח. עם זאת, ניתוח של חתולה בייחום הוא אפשרי אם אין ברירה ואם את חוששת לחייה. אפשר לעקר אותה אך יש להיות מודעים לכך שהסיכון לדימום בניתוח גבוה יותר. אפשר גם לעקר חתולה בכל שלב בהריון שלה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת שיצו צולעת
    עופרה
    09/08/2010

    שלום.
    יש לי כלבת שיצו בת 7 חודשים, שלושה שבועות לאחר עיקור. הכלבה עד לפני שבוע בעלת מזג טוב: שמחה, חברותית, אנרגטית וחיונית. מזה 3 שבועות, מאז העיקור הכלבה מטופלת בכדורים. 5 ימים אנטיביוטיקה ונגד כאבים לאחר העיקור. לאחר מכן הייתה לה קיבה רכה (לא שלשול, אבל לאחר עשיית צרכים היה נדבק לה בישבן). הוספנו לה אורז למזון, לאחר מכן קיבלנו מהווטרינר אוכל רפואי אך לא חל שיפור משמעותי. הוא נתן לה זריקה ואנטיביוטיקה ל - 3 ימים ואבחן כי מדובר לדעתו בחיידק במעיים ולא ידע להשיב ממה הדבר נובע. מאז האנטיביוטיקה האחרונה היא לא אכלה ולא שתתה יומיים רצופים ולא עשתה צרכים, כל הזמן שכבה, לא הייתה מסוגלת לעמוד על הרגליים ואם כן התנדנדה , צלעה ונפלה והשמיע צווחות ובכי כשהרמנו אותה וגם מתוך שינה. לקחנו אותה שוב לאותו וטרינר, הוא עשה לה צילום רנטגן לבטן ולא אבחן דבר. נתן לה אינפוזיה, נגד כאבים בזריקה ומשהו חום נוזלי בריח סירופ מייפל... לדעתי כדי להקל עליה את העצירות. מאז היא טיפונת משתפרת, אנחנו מוציאים אותה על הידיים החוצה ומעודדים אותה ללכת. אבל כשהיא רואה ילדים או כלבים היא כאילו שוכחת ממה שהיא סובלת ומתחילה לרוץ ולהשתולל, לא כמו מקודם אבל לא תקועה במקום ללא יכולת לזוז. מה עלינו לעשות? זו לא אותה כלבה שהייתה לנו. בעלי טוען שעודף התרופות עשו לה נזק. אנא עזרתכם בנידון. שוקלים ללכת לאותה מרפאה לרופא אחר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבת שיצו צולעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת שיצו חולה

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    אין ספק שיש צורך בהמשך אבחון. כדאי לבצע לכלבה בדיקות דם ובדיקה אורטופדית כדי לאבחן את מקור הצליעה. אני ממליצה לכם לחזור לוטרינר להמשך איבחון וטיפול בכלבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיעוד וטרינרי
    דניאל
    09/08/2010

    שלום,

    אני לא בטוחה שזה הפורום הנכון אבל אני מאוד רוצה ללמוד סיעוד וטרינרי אבל אני לא יכולה שלא לתהות לגבי הביקוש למקצוע הזה ואם בכלל אפשר להתקדם בתחום הזה.
    בתור וטרינרים, יש לכם צורך במסייעים?
    ויש לכם מושג מה המשכורת ההתחלתית והאם אפשר להתפרנס רק מהמקצוע הזה?

    תודה רבה,

    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיעוד וטרינרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיעוד וטרינרי

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    אינני יודעת לגבי פרנסה. ישנם אנשים שסיעוד וטרינרי הוא מקצועם היחיד והם עובדים בו במישרה מלאה. אין ספק שלא תתעשרי מן המקצוע, אבל עם זאת הוא יביא לך סיפוק עצום ואם את אוהבת בעלי חיים תלכי כל יום לעבודה עם חיוך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב שלי לא מרגיש טוב :-(
    שלומית
    08/08/2010

    שלום,
    יש לי בוקסר מעורב בן כמעט 11 שנים,
    לאחרונה הוא רזה המון המון למרות שאוכל הרבה, אנחנו מאכילים אותו לפינוק..
    לא רק שרזה הוא מרייר בכמויות גדולות, מה שמעולם לא היה לו, אמנם הוא סוג של בוקסר אבל מעולם לא רייר, בשלושת החודשים האחרונים הוא מטפטף רוק המון.
    עשינו בדיקות דם שלא הראו משהו מיוחד ושבוע הבא אנחנו עושים אולטראסאונד.
    רציתי לדעת ממה יכול לנבוע ריור? האם בעיות שיניים יכולות להעיד על זה?
    שנית, גידול סרטני?! לא אמור לרדת התאבון??
    אני אמנם אהיה חכמה יותר אחרי הבדיקות אבל אשמח לשמוע קצת לפני,
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכלב שלי לא מרגיש טוב :-(

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריור

    ד''ר תמר נרקיס
    08/08/2010

    ריור יכול לנבוע מגורמים שונים. יתכן שמדובר בבעיה בחלל הפה והשיניים- לשם כך יש צורך בבדיקה טובה של חלל הפה בטשטוש ולפעמים אפילו בהרדמה מלאה.
    ריור יכול לנבוע גם מבעיה בבלוטות הרוק, כולל דלקות, היפרפלזיה ואפילו גידולים בבלוטות הרוק.
    בעיות במערכת העיכול יכולות לגרום גם הן לריור עקב בחילה או גירוי של מערכת העיכול.
    בכלבים שסובלים מתולעת הפארק יש פעמים רבות הגדלה של בלוטות הרוק וריור מוגבר.
    אני ממליצה, בנוסף לבדיקת האולטראסאונד, לבצע צילום לבית החזה כדי לבדוק אם יש הרחבה של הושט שעלולה להעיד על נגיעות בתולעת הפארק.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור בן חמישה שבועות
    עומרי
    07/08/2010

    שלום,

    תודה על התשובה בקשר לפאג, יש לי עוד שתי שאלות:

    1)אני מעוניין לבצע ריסוס השבוע.
    האם יש עם זה בעיה? זה יכל לפגוע בגור בן חודש ושבוע?

    2)האם ניתן לקחת את הגור בשבוע הראשון למשפחה בסופ"ש (אצל ההורים אין כלב). או שזה מסוכן מידי.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גור בן חמישה שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריסוס של הבית

    ד''ר תמר נרקיס
    08/08/2010

    אם אתם מתכוונים לרסס את הבית יש להוציא את הכלבים מהבית לפני ביצוע הריסוס ולהחזיר אותם הביתה לפחות 24 שעות לאחר סיום הריסוס (עדיף 48 שעות), ולאחר ששטפתם טוב את הבית. אחרת אתם מסתכנים בהרעלה, במיוחד כשמדובר בגור צעיר.
    אפשר לקחת את הגור להורים, בתנאי שלא יסתובב בחוץ ולא יבוא במגע עם כלבים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסירת גור בגיל 5 שבועות
    עומרי
    06/08/2010

    שלום,

    קניתי כלב פאג אני אמור לקבל אותו בעוד שבועיים כאשר הוא יהיה בן חמישה שבועות.
    אני יודע שזה קצת מוקדם מידי אך הבעלים מתעקש למסור אותו בגיל זה ולא מאוחר יותר.
    התייעצתי עם וטרינר שאמר לי שזה המינימום של המינמום למסירה, אבל זה עדיין תקין.
    עד כמה חמור זה יכל להיות אם אקח אותו בגיל הזה?
    אם זה היה תלוי בי הייתי משאיר אותו עוד שבוע , שבועיים אך הבעלים לא משאיר הרבה ברירה (הוא עוזב את הארץ).
    בנוסף, האם ניתן לתת את החיסון הראשון בגיל 5 שבועות בזמן ההפרדה מהאם, או שזה מוקדם מידי?
    והאם ניתן לתת לו אוכל רויאל קנין מיני ג'וניור? או שהוא קטן מידי לאוכל יבש?

    אשמח לתשובה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסירת גור בגיל 5 שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוץ גור

    ד''ר עדי בן ישר
    07/08/2010

    ראשית, מזל טוב לרגל הרחבת המשפחה :)
    כפי שאמר הווטרינר שלך, 5 שבועות זהו גיל צעיר מאד למסירה, אך לא בלתי אפשרי. בגיל זה הגור לא יוצר קשר עם אחיו לשגר עדיין ובנוסף חשוף למחלות בעקבות הסטרס של הניתוק המוקדם מאימו ואחיו. לכן חשוב להוריד סטרס ככל הניתן ולעקוב אחר מצבו בזהירות. בכל בעיה יש לפנות אל הווטרינר. מומלץ לתת את החיסון הראשון בגיל 6 שבועות על מנת למנוע ביטול החיסון ע"י הנוגדנים שהועברו מחלב האם (וזו גם הסיבה להמשך מתן החיסונים). יתכן ויהיה לו קשה בגיל זה לאכול גרגירים של מזון יבש, אך ניתן להרטיב אותם מעט עד שיתרגל בהדרגה לאכילת מזון יבש.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוק אצל חתולה
    מורן
    05/08/2010

    החתולה שלי ביקרה אצל הוטרינר לפני כשבועיים לאחר גירוד מאסיבי וריצות בתוך הבית. הוטרינר גילה שיש לה פריחה והזריק לה סטרואידים.
    היום, קיימת תופעה מוזרה נוספת. היא לא מפסיקה ללקק את עצמה. אולי זה ישמע מצחיק, אפילו תוך כדי ריצה אחרי כדור היא עוצרת ומלקקת. הליקוקים הם בכל חלקי הגוף, בעיקר בכפות הרגליים.
    מה קורה לחתולה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליקוק אצל חתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוק

    ד''ר עדי בן ישר
    06/08/2010

    ליקוק הוא בעצם סוג של גירוד. לשון החתולים מכילה מעין זיזים אשר מעבר לפעולת האכילה שתיה וליקוק עצמי, משמשים לגירוד.
    ולכן, לדעתי, מדובר בעצם עדיין באותה התופעה. זריקת הסטרואידים אכן הפסיקה את הגירוד, אך במידה והוא חזר - עדיין לא נמצאה הסיבה הראשונית לגירוד זה.
    אני ממליצה לך לשוב אל הווטרינר ולנסות למצוא את הגורם ע"י מגרדים מהעור למציאת טפילים, שלילת אלרגיות שונות, מעבר יסודי על העור מפנים האוזן ועד לזנב

    בהצלחה ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יורקשייר מקיא דם-המשך
    שלי
    04/08/2010

    ראשית אודה לתשובתך.
    ההסבר שלך היה מפורט וכלל את כל האפשרויות שניתן להעלות מהקאת דם.
    ציינתי שהכלב לא יוצא החוצה מהבית לכן תולעת הפארק נשללה מיד על ידי הרופא.
    בנתיים עברו 8 ימים וסיימנו את הצפורל.
    הוא מתנהג כרגיל (גם קודם הוא התנהג כרגיל).
    אבל אוכל אוכל רטוב.
    כשניסיתי היום לתת לו מזון יבש הוא הקיא אותו מיד אחרי שסיים.
    קשה לי להבדיל בין הקאה לפליטה לפי התיאור שלך, כיוון שהוא מקיא מיד עם סיום האוכל אבל עם עוויתות בבטן - אוכל שלא מעוכל זה שהוא באותו הרגע סיים(גם מתאים לפליטה וגם להקאה)
    אחרי רבע שעה נתתי לו אותו אוכל אבל רטוב ואותו הוא לא הקיא.
    ההקאות היו ללא דם - אוכל נטו.
    השאלה שלי, האם יכול להיות שהאיזור מגורה עדיין וצריך לתת לו זמן להחלים עם אוכל רטוב?
    או שכדאי לפנות לוטרינר כי העובדה שהוא הקיא אוכל יבש מעידה שהבעיה לא נפתרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יורקשייר מקיא דם-המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות/פליטות

    ד''ר עדי בן ישר
    06/08/2010

    על פי תיאורך, הדבר נראה כמו פליטה, אך על מנת להיות בטוחה את יכולה להסריט את האפיזודה ולהראותה לווטרינר על מנת שיקבע מהו מקור ההקאה/פליטה.
    האם לכלבך יש חצר שם הוא עושה את צרכיו? אם כן, עדיין לא הייתי שוללת את תולעת הפארק כסיבה אפשרית שכן היא יכולה לעבור בתוך חיפושית לחצרות שונים.
    אני עדיין ממליצה לך לחזור לווטרינר המטפל ולספר לו את התגלגלות העיניינים מהביקור הקודם. הווטרינר יערוך סדרה של בדיקות הכוללת בדיקות דם, צילום בית חזה ובטן, ועוד (לפי הבדיקה הפיזיקאלית וממצאי הבדיקות הקודמות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת מעטלפים
    מירון
    04/08/2010

    שלום,
    לא הייתי בטוח היכן לפרסם את אשכול אבל בסוף החלטתי כאן כי מדובר בחיות.

    לפני כשבוע התעוררתי בבוקר בחדרי וראיתי עטלף מתעופף בחדר, פתחתי את החלון שחררתי אותו מבלי לגעת בו.
    השאלה היא האם כדאי לעשות חיסון נגד כלבת (בשבילי) מאחר שיכול להיות שוננשכתי מבלי להרגיש בזמן השינה ע"י העטלף. יתכן דבר כזה בכלל שעטלף ישנך אותך מבלי שתרגיש ?
    בכל אופן האם כדאי לעשות חיסון או טיפול כל שהוא כי לראות עטלף בזמן אור יום זה דבר לא רגיל ולכן יכול להיות שהוא היה נגוע בכלבת.

    אם זה אינו תת-הפורום הנכון, אשמח אם תעבירו את האשכול לתת-פורום הנכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבת מעטלפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עטלפים

    ד''ר עדי בן ישר
    04/08/2010

    אינני סבורה כיניתן להינשך מבלי להרגיש או לפחות לראות סימן של נשיכה. אינני מומחית בחיות בר ולכן לא אדע לפרטים התנהגות עטלפים כאשר הם נגועים בכלבת. אני ממליצה לך לפנות לפורומים או לווטרינרים העוסקים בחיות בר (התמחו ברפואת חיות אקזוטיות), ובכל מקרה להתייעץ עם רופא המשפחה שלך לגבי חיסוני כלבת.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יללות מצוקה מהחתולה שלי
    איתי .א.
    03/08/2010

    שלום ד"ר,
    יש לי חתולת רחוב כבר מעל 3 שנים. בשגרה מדובר בחתולה מדהימה, לעולם לא תקפה אדם, ותמיד רוצה להתפנק ולהתלטף.
    לאחרונה, אחרי שהיא יוצאת מארגז החול שלה, היא מייללת באופן שמראה על מצוקה (אני יודע לזהות את היללות שלה, נשמע מצחיק אבל נכון). אני מיד בודק את פי-הטבעת ולרוב רואה שנשארה שם חתיכת צואה שנשארה תלויה משערות שלה ושל בת הזוג שלי שמצאו את הדרך לקיבת החתולה (סליחה על התיאורים המגעילים, אבל זה מה שקורה).
    לפעמים היא מייללת פחות ואין צואה שנשארת בחוץ. לפעמים היא משאירה לי "הפתעה" לא נעימה על המיטה, תמיד על המיטה, לא על השטיח או הספה.
    האם יש דרך למנוע מחתולים לבלוע שערות? או אולי יש פתרון אחר למצב הזה?
    משיטוט קצר פה בפורום אני חושד שזה יכול להסתבך לחסימת מעיים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יללות מצוקה מהחתולה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליעת שיער

    ד''ר תמר נרקיס
    03/08/2010

    יללות המצוקה של החתולה לא נובעות בהכרח מאכילת שיער, ויתכן שמדובר בבעיה אחרת כגון דלקת בדרכי השתן או עצירות.
    קיימים תכשירים מיוחדים למניעת חסימות מכדורי פרווה- מדובר במעין ג'ל שנותנים לחתול לאכול ועוזר במעבר המזון והפרווה במערכת העיכול. ניתן לרכוש אותו אל הוטרינר. בנוסף, ישנו מזון מיוחד למניעת הצטברות כדורי פרווה במערכת העיכול. פתרון מועיל נוסף הוא לסרק את החתולה פעם ביום.
    עם זאת, אני ממליצה לכם לגשת לוטרינר שיבדוק את החתולה כדי לוודא שלא מדובר בבעיה אחרת כמו דלקת בדרכי השתן שמאופיינת ביללות וחוסר נוחות בזמן מתן צרכים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בעייתי?
    לי
    03/08/2010

    שלום,
    יש לי כלב בן 8 חודשים, אימצתי אותו מגיל חודשיים.
    מאז שהבאתי אותו, לא תאמינו אבל הוא רוצה כל הזמן מין.

    עד עכשיו כשאני מורידה אותו בלי רצועה (רוב הזמן אני מורידה אותו עם רצועה) הוא בורח לי לא ידעתי מה הסיבה הבנתי שהוא מחפש מין כל כלב שהוא רואה נקבה זכר הוא מנסה לעלות עליהם.

    הכלב שלי בינוני והוא מנסה לעלות גם על כלבים גדולים ולא משנה מין הכלב.

    הכלבים מתרחקים מימנו.

    האם זה מצב נורמלי?

    ומה ניתן לעשות בנושא?

    נ"ב: כשהוא בבית הוא מנסה לעשות את זה על הרגל או היד שלנו וכשאנו לא נותנים לו, הוא עושה מין רעשים של בכי ונביחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב בעייתי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בעייתי

    ד''ר תמר נרקיס
    03/08/2010

    מומלץ לסרס את הכלב. יתכן מאד שסרוס יפתור לחלוטין את ההתנהגות, אך יתכן שחלק מן ההתנהגות תשאר.
    מומלץ לטייל עם הכלב עם רצועה בלבד וניתן לשקול אילוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום