פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשת סליחה
    דרור
    30/06/2010

    ברור שזה לא הפורום המקובל לבקשת סליחה ,אבל הסיפור שלי הוא כזה
    היה לי כלב טרייר שועלי יפיפה בשם מילקי עם אופי ניפלא ,הוא לא חירבן לי בבית הוא לא אכל לי את הרהיטים ממש כלב נפלא ,את הכלב הזה גידלתי במשך 17 שנה ובמשך כל הזמן הזה הוא היה ממש בעל אופי ישראלי ,מניוק אבל עם נשמה זהב ,הוא היה חולה על נקניקים של זוגלובג והיה עושה לי הצגות על מנת לאכול אותם ,הצגות כמו למשל הוא היה נובח בקולי קולות כאילו גנב נמצא מחוץ לדלת ואז כשהייתי רץ לראות מי בדלת הוא היה מחייך עם השפתיים שלו ועומד ליד המקרר ומסתכל עלי נוו מה עם הנקניק שלי.
    17 שנה גידלתי אותו ירדתי איתו רצתי איתו לרופא עד שהגיע הסוף במעגל החיים והכלב הזה שהיה כל כך אוהב לרוץ אחרי המקלחת והיה טס כמו חץ בדילוגים בבית ,הכלב הזה לא יכל יותר ללכת כלל!.
    כשזה התרחש הבנתי שזה הסוף של הכלב, כי הוא גם לא אכל ולא שתה אפילו שהבאתי לו את האוכל לידו הוא רק שכב על הצד לא מסוגל לקום כלל.
    אחרי יומיים שהייתי איתו בבית פשוט מאנוכיות שלי ,כי ידעתי מה המשמעות ומה הרופא עומד לומר לי .
    אחרי יומיים שנתתי לו לשתות בעזרת מזרק ולאכול מהידיים שלי
    לקחתי אותו לרופא ,הרופא אמר לי שמע מאחר וכבר טיפלת בכלב בקורטיזון ועדיין הכלב לא עומד על הרגליים יש רק 2 אופציות אחת היא לתת לו איזשהיא תרופה שאני לא זוכר את שמה כי הייתי ממש בסערת רגשות שם ,או להרדימו מיידית שאלתי מה סיכויי ההצלחה של התרופה הזו והרופא חייך חיוך מרושע בעיני ואמר זה אינדבידואלי בכל אופן קיבלתי את הרושם שהרופא מנסה לנצל את הכאב שלי ולסחוט עוד כמה מאות שקלים (מכאב אפילו לא חשבתי לשאול ואם זה כן מצליח אז לכמה זמן) ואמרתי לו תרדים החלטה שנכונה אולי שיכלית אבל עד היום כואבת לי ריגשית.
    ולכן נכון שזה לא הפורום לסליחות אבל את הפרצוף והמבט שנתת לי מילקי כשאמרתי לרופא תרדים אני לעולם לא ישכח כאילו הבנת שזהו הגענו לתחנה האחרונה בכל אופן אני לא יודע מה הרגשת מקווה שהחלטתי את ההחלטה הנכונה ,היכן שלא תהיה מילקי אני מבקש סליחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת סליחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיף תמונה

    דרור
    23/08/2010

    מוסיף תמונה של מילקי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב מקסים!!!

    ד''ר תמר נרקיס
    24/08/2010

    אני בטוחה שהיו לו חיים נהדרים, ושההחלטות שקיבלת היו לטובתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד

    דינה
    24/08/2010

    דרור שלום
    נגעת ללבי הלב מקסים ובטח ובטח אתה יותר
    אני מאחלת לך שנה טובה ומתוקה
    כן ירבו אנשים כמוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה עם דלקת חריפה בעיינים.
    דניאל
    30/06/2010

    שלום,
    יש לי גורת חתולים בחצר האמא נטשה אותה היא רזה מאוד ויש לה דלקת מאוד חריפה בעיינים,
    עיין אחת נסגרה והשניה ממש בדרך,היא לא אוכלת כמעט ולמרות שהיא לא שלי אני נורא דואגת לה,
    הצלחתי לתפוס אותה ולנקות לה קצת את העיינים מהדלקת..
    השאלה היא האם אני יכולה לטפטף לה טיפות עיינים או שיש המלצה אחרת בשבילה,
    כואב לי עלייה ואני לא רוצה שהיא תמות..
    אשמח לקבל תשובה במהירות.
    ותודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים

    ד''ר סמדר טל
    03/07/2010

    ראשית, כל הכבוד על הדאגה והרצון לעזור.
    על מנת לטפל בדלקת עיניים בגורי חתולים יש לנקות את עיניהם בצמר גפן רטוב על מנת להסיר את ההפרשות הדביקות ולעזור לעין להפתח. לאחר שהעין פתוחה ניתן לשים טיפות אנטיביוטיות או משחת עיניים כגון סינטומצין. יש לשים לב כי הטיפות/המשחה אכן נועדו לטיפול בעיניים. במידה והמצב חמור או לא משתפר, רצוי לגשת עם הגורה לווטרינר על מנת שיוכל להכווין אותך לטיפול ספציפי יותר לאחר שיבחן את העין, או לפעמים המצב גרוע עד כדי כך שאין ברירה אלא להוציא את העין בשלמותה בניתוח.
    בינתיים, עשי ככל יכולתך, ואף האכילי אותה במזון גורים על מנת שתתחזק ותוכל להתגבר על הדלקות שבגופה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיצוץ זנב
    עמי
    28/06/2010

    שלום.. עד איזה גיל לכל היותר ניתן לקצץ זנב לכלב ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיצוץ זנב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיצוץ זנב

    ד''ר תמר נרקיס
    28/06/2010

    קיצוץ זנב אסור במדינת ישראל על פי חוק צער בעלי חיים!!!! אין שום סיבה ושום יתרון לקיצוץ זנב והדבר אינו נעשה בארץ, אלא אם יש סיבה רפואית כגון שיתוק או שבר בזנב.
    קיצוץ זנב היא פרוצדורה כירורגית ופולשנית, מיותרת לחלוטין, שנעשתה בעבר בגזעים מסויימים משיקולי "אסטטיקה".
    אני מאד ממליצה לך לוותר על הפרוצדורה, גם משום שמדובר בעבירה על החוק וגם כדי למנוע סבל מיותר מכלבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אשקול זאת..

    עמי
    28/06/2010

    דרך אגב, לא מדובר על שום סבל..

    אך אני מכבד את דעתך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה פחדנית
    כרמל
    28/06/2010

    תודה על המענה בשאלות קודמות
    ויש לי עוד שאלה יש לי כלבה מהגזע המסוכן רק שהיא מאוד מאוד ידידותית חברתית אוהבת (יותר מידי) היא חיה בשלום עם שתי החתולות שלי וגם עם החתולות שנכנסות לחצא הבעיה שלי היא שהיא נורא פחדנית אם מרחוק עושים לה תנועה של איום היא מתקפלת ובורחת לפני מספר חודשים היא ברחה לי מהחצר ונדרסה מאז היא לא יוצאת מהחצר לבד רק איתנו ועם חגורה ( היא לא מוכנה) והיא הרבה יותא פחדנמית מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה פחדנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה פחדנית

    ד''ר תמר נרקיס
    28/06/2010

    זוהי בעיה שאפשר לנסות לפתור בעזרת אילוף או טיפול התנהגותי. עליך לפנות למאלף או וטרינר המתמחה בטיפול התנהותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה עם בעיות עיכול
    גל
    28/06/2010

    כתבתי כבר מספר הודעות בנוגע לחתולה שלי.. היא בת כשלושה חודשים, מצאתי אותה ברחוב, עד לפני כשבועיים היא שילשלה וסיימה טיפול אנטיביוטי שאכן עזר לשילשולים, לאחר מכן נראתה פרווה בצואה ובשלושת הימים האחרונים בקושי אוכלת אך כן מראה סימנים של תיאבון כשאני מבשלת.. (לא ניסיתי לתת לה אוכל מבושל אבל ניסיתי טונה והיא בקושי אכלה) נתתי לה משחה לכדורי פרווה אך לא ראיתי סימני הקאה בבית. לצערי היא החלה לעשות את צרכיה בעציצים כך שאני גם לא כ"כ יכולה לעקוב אחרי הצואה..
    היום היא החלה להפיץ ריח מאוד לא נעים, מעין ריח חמוץ כזה, מכל הפרווה אבל בעיקר מאזור הטוסיק..
    מצב הרוח שלה טוב, היא משחקת כל היום (לא ברור לי כבר מאיפה יש לה כ"כ הרבה אנרגיות)
    יש לכן השערה במה מדובר??
    אני כבר מיואשת ואין לי כסף לכל כך הרבה מפגשים וטרינרים...
    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה עם בעיות עיכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה עם בעיות עיכול

    ד''ר תמר נרקיס
    28/06/2010

    לא ציינת אם החתולה אוכלת מזון רטוב או יבש ומאיזה סוג. אפשר לנסות להחליף לה מזון וניתן להציע לה מזונות טעימים כמו טונה ונקניק כדי לעוד אותה לאכול. אם הבעיה לא חולפת גשי לוטרינר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור רועה גרמני
    חיעוו
    27/06/2010

    שלום, יש לי רועה גרמני בת 5 חודשים. היא נראית קטנה יחסית לאחים שלה, הם כבר ענקים והיא עוד קטנה מהם בהרבה. והבטן שלה רזה, לא משנה כמה אני נותן לה לאכול זה נראה כאילו היא לא אוכלת מספיק ליום והיא נשארת רזה, אני משתדל להשאיר לה אוכל נגיש כל שעות היממה אבל זה לא עוזר היא לא אוכלת גם ככה והאכול סתם נשאר. זה לא שהיא לא אוכלת בכלל, היא אוכלת, אבל לדעתי לא מספיק.
    היא אוכלת אוכל של BOSH, סופר פרמיום.

    אשמח מאוד לחוות דעת, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גור רועה גרמני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה קטנה

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    יכולות להיות מספר סיבות לגורה שאינה מתפתחת כמו שאר אחיה לשגר. יתכן שהיא סובלת מתולעי מעיים ולכן תהליך העיכול והספיגה אינו תקין. מומלץ לגשת לוטרינר שיתן תילוע. הגורה צריכה לאכול מזון גורים מאיכות טובה. יתכן שהמזון שהיא אוכלת עכשיו אינו מתאים לה וכדאי לנסות ולתת מזון גורים אחר. אפשר לתת לה מזון גורים רטוב כדי לעודד אותה לאכול.

    אם אחרי החלפת המזון, עידוד אכילה ותילוע היא עדיין לא עולה במשקל ולא גדלה כמו שאר אחיה לשגר, יתכן שהיא סובלת מבעיה מולדת ויש צורך בבדיקות נוספות.
    קיימות מחלות מולדות, כמו למשל porto systemic shunt , בהן יש בעיה אנטומית שכתוצאה ממנה יש פגיעה בספיגת הנוטריינטים לגוף ופגיעה בגדילה.

    עודד את הכלבה לאכול מזון מאיכות טובה, דאג לתת לה טיפול יעיל נגד תולעים ואם היא עדיין לא תתפתח כראוי גש לוטרינר לבדיקות נוספות.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    חיעוו
    28/06/2010

    כבר נתתי לה כדור נגד תולעים, אז לא נראה לי שזאת הבעיה.
    אפשר לתת לה לאכול מזון רטוב בתדירות גבוהה? כי פעם ערבבתי מזון רטוב עם יבש והיא אכלה את זה, וזה נראה לי מתכון טעים אבל בריא? את זה אני לא יודע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון רטוב

    ד''ר תמר נרקיס
    28/06/2010

    אפשר בהחלט לתת לה מזון רטוב משימורים או מזון רטוב מעורבב עם מזון יבש, בתנאי שהמזון הוא מאיכות טובה ומצויין עליו שזו מזון מאוזן ומלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה- כלב אפטי שישן רוב היום
    ברק
    27/06/2010

    שלום רב,
    יש לי בוקסר מעורב בן 9 ובשלושה ימים האחרונים משהו עובר עליו,
    הוא מאוד אפטי ומבלה את רוב הזמן בשינה (מדובר בכלב שבד"כ מאוד פעיל ושובב). בנוסף ניתן לראות שהוא ירד במשקל שלו והוא נראה חלש.
    אציין גם שהוא אובחן כסובל מבעית סחוסים ברגליים שלו (באגן).
    הוא לא משמיע יבבות של כאב והוא לא משלשל או משהו.

    יכול להיות שזה תולעת הפארקים?

    אשמח לתגובה מהירה!
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב אפטי

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    עליך לגשת עם הכלב לוטרינר שיבדוק אותו. המצב שאתה מתאר יכול להיות תוצאה של בעיות רפואיות שונות ויש לבדוק את הכלב ולהבין אם הוא רובץ בלל בעיית המפרקים או בגלל מחלה אחרת.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איוורמקטין
    שירה
    26/06/2010

    הכלב מטופל בתמיסה פומית מידי בוקר והים בבוקר לא נתתי לו, זה בסדר להמשיך מחר כרגיל? מה עליי לעשות? בבקשה תגובה!!!
    תודה רבה מראש





















    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איוורמקטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איברמקטין

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    אינני יודעת מהי הסיבה לטיפול באיברמקטין. אם הוטרינר הורה לך לטפל כל יום עליך להמשיך לטפל כרגיל, גם אם פיספסת יום אחד. אני ממליצה לך להתייעץ עם הוטרינר שנתן לך את התכשיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואת כלבים והריון
    דקלה
    26/06/2010

    שמרתי על כלב של חברה והוא עשה את צרכיו בבית. אני בהריון בשבוע 10 וניקיתי מיד כשראיתי לא יותר משעה אחרי, ושמתי שקית על היד וכך ניקיתי ואחכ שטפתי טוב את היד אך קראתי שזה מסוכן בהריון ואני ממש בלחץ מזה. האם יש מקום לדאגה?אגב הוא גם ליקק אותי בפה. אשמח לתשובה מהירה, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואת כלבים והריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואת כלבים והריון

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    ראשית, אינני רופאת נשים ולגבי כל שאלה שקשורה בהריון אני ממליצה לך להתייעץ עם הרופא שלך.
    כמובן שיש לשמור על הגיינה כשמתעסקים עם צואה של כלבים (ולא רק בהריון), ונשמע שכך עשית.
    דווקא צואת חתולים הינה בעייתית יותר לנשים בהריון בגלל אפשרות להדבקות בטוקסופלזמה, ומומלץ לא לבוא במגע עם צואת חתולים אם נמצאת שלילית בבדיקה לנוגדנים לטוקסופלזמה. לגבי צואת כלבים, אינני מכירה טפיל ספציפי שעשוי להיות מזיק בהריון אך כמובן שיש להימנע ממגע ישיר עם הצואה ולשטוף טוב ידיים לאחר מכן. איני רואה סכנה בליקוק של הכלב, אלא אם הוא חולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלבה מתנהגת מאוד מוזר- מודאגת
    אולגה
    26/06/2010

    שלום רב,
    קניתי את הכלבה לפני כמה ימים כלבה קטנה מסוג מלטז, בדרך הבייתה היא הקיאה מספר פעמים
    מאז שהיא הגיע הביתה היא בקושי אוכלת
    וכמעט ולא עושה צרכים
    ביומיים היא עשתה 3 פעמים פיפי ופעמיים קקי
    כמו כן היא ישנה כל היום וממש לפעמים קמה לשחק


    גם כשיוצאים איתה החוצה היא לא עושה צרכים..
    מה עושים????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה חולה

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    לא ציינת אם הכלבה גורה או בוגרת, ואם היא מחוסנת. נשמע שהכלבה חולה, ועלייך להביא אותה לוטרינר בהקדם. אם היא גורה, יתכן שהיא סובלת ממחלת גורים שמסכנת את חייה ויש לטפל בה בהקדם. יתכן שההקאות גרמו לה להתייבשות קשה והיא זקוקה לנוזלים. גשי לוטרינר שיטפל בה עוד היום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנאוצר ננסי עם עששת
    צופקה
    26/06/2010

    שלום לכם ותודה
    לפני כשבוע נמסרה לידנו שנאוצרית ננסית בת 3 בעלות חיסונים בלבד. הוטרינר הקרוב לביתי הזדעזע למראה האבנית שבשיני הכלבה ואמר שבחיים לא ראה כזו אבנית בגיל כזה של הכלב. האמת שהשיניים שלה ממש שחורות ומסריחות וחבל שלא שמנו לב לזה כשלקחנו אותה מהכלביה. אנחנו לעומת זאת הזדעזנו מהמחיר של השיננית, 900 שקל כפי שנאמר לנו. מכיוון שצריכה עיקור קיבלנו הנחה ויחד עם העיקור 1200שקל.

    ממש לא תכננו להוציא סכום כזה על כלבה שנמצאת אצלנו שבוע, ויותר מיזה אין לנו סכום כזה.
    האם יש איזה שהיא מרפאה שיכולה לעזור במצבים כאלה?

    מה יקרה במידה ולא נטפל? הבנתי שהשיניים ינשרו, האם זה מלווה גם בבעיות נוספות כגון בעיות אכילה וכו?

    האם זה מדבק? יש לנו תינוק בן שנה והכלבה החמודה כל הזמן מלקקת אותו בפנים? עכשיו אני קצת מפחדת שתעביר לו חיידקים....

    תודה על הסבלנות
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנאוצר ננסי עם עששת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שיניים

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    אין לי אינפורמציה לגבי מחירים לניקוי שיניים במרפאות השונות, עליכם להתקשר לוטרינרים באזור מגוריכם ולברר עלויות.
    חשוב מאד לבצע ניקוי שיניים, במיוחד במצב הפה אותו את מתארת, אחרת המצב מאד יחמיר עד מצב של כאב, קשיי אכילה, ודלקת קשות.
    לא ידוע לי על חיידק ספציפי בחלל הפה של כלבים שעשוי להיות מדבק לתינוקות, אך אני אינני רופאת ילדים ולגבי כל נושא שקשר בבריאות התינוקת אני ממליצה לך לפנות לרופא שלה. אם את מודאגת, עדיף שהכלבה לא תלקק את התינוקת בפנים.


    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשים כיווני בדיקה נוספים
    אלינור ורון
    26/06/2010

    היי
    בבעלותנו מזה כשנה טרייר שאומץ בגיל 8 במשקל 8 קילו (מזכיר ווסט היילנד) ההיסטוריה הרפואית שלו לא ידועה לנו ומאז שבבעלותנו הוא בריא מלא אנרגיה ומאושר. לפני כחמישה ימים באופן מפתיע ומבלי שהיינו עדים לנפילה או חבלה שקיבל, הכלב החל לזעוק מכאבים לא ברורים. מאז הספקנו לעבור מסכת בדיקות מקיפה שכללה צילום עמוד השידרה, צילום עם בריום, בדיקות דם, סי. טי. של עמוד השדרה ועוד. בין לבין עמד הכלב מספר פעמים בתנוחת מתפלל ומנגד, לרגעים בודדים נראה היה שמתחיל לחזור לעצמו אך מהר מאד שב לכאוב. נגיעות של הרופאים שטיפלו בו בעמוד השדרה לכל אורכו גרמו לכלב לזעוק מכאבים. כך גם נגיעות באזור הבטן. הכלב ללא חום מאז שהחל לסבול. כל הבדיקות לא העלו דבר פרט לאבנים קטנות מאד בכליות ולהסתיידויות בעמוד השדרה שלדברי כל הרופאים שראו אותו ספק אם הן שגורמות לכאב. חסימת מעיים נשללה, והתאבון לא אבד לו! דלקת בלבלב נשללה גם. לאחר שהתעורר מהרדמת בדיקת הסי.טי. ולמשך זמן היה נדמה כי איבד תחושה ברגליים, נמצאו חסכים נוירולוגים קלים מאד, אך לא בדק אותו נוירולוג. הכלב אושפז בבית דגן ואצל הרופא המטפל שלו חלק מהזמן. למשך סוף השבוע הזה, ולאחר שאיש מהרופאים לא מצא דבר מובהק, החלטנו לקחת אותו הביתה למשך סוף השבוע. הכלב לא מקבל טיפול תרופתי כלשהו. החל מאתמול הוא כמעט ולא מביע כאב אך חסר אנרגיה לחלוטין. כשמניחים אותו במקום מסויים הוא עומד חסר תזוזה. כשמנסה לשכב ניכר שהדבר מכאיב לו מאד ולבסוף הוא שוכב במקום בלי תזוזה שעות. אוכל מיוזמתו אך לא שותה מיוזמתו כלל ואנו משקים אותו במים עם מזרק לפה. כשלוקחים אותו לטיול, הוא מטיל שתן אך נראה כי מתקשה לתת צואה, יוצאים לו גושים קטנים בלבד שלא אופיניים לו. נראה כי המעבר מתנוחה לתנוחה אחרי שעות באותה תנוחה כואב לו במיוחד. הכלב לא דומה לעצמו , זנבו שמוט באופן קבוע, הליכתו איטית וניכר כי עדיין סובל מאד. כל הרופאים שללו קשר בין הדברה שביצענו בבית כשבוע לפני שהחל לסבול לסממנים שהופיעו בו.

    נשמח לשמוע כל כיוון חדש אפשרי לבדיקה. עצוב לנו מאד לראות אותו סובל. תודה על תשומת הלב, כואבים, רון ואלינור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גב

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    כאב גב יכול להגרם מסיבות שנות כולל טראומה, פריצת דיסק, דלקות לאורך חוט השדרה, דלקות בחוליות או בדיסקים שבין החוליות ועוד.
    האם נשאב נוזל מחוט השדרה (CSF) במהלך הבדיקות? האם נשללה פריצת דיסק ודיסקוספונדליטיס?
    גם אני איני מוצאת קשר בין ההדברה לבין הסימנים שאתם מתארים.

    נשמע שהכלב מטופל על ידי מיטב הוטרינרים וכמובן שוטרינר שבדק אותו יוכל לתת לכם הרבה יותר אינפורמציה ממני. אני ממליצה לכם בחום לא להתייאש, להמשיך את הבדיקות ולהישמע להמלצות הוטרינרים לגבי המשך האיבחון והטיפול.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכלת קקי של חתולים
    כרמל
    26/06/2010

    יש לי כלבה בת שנה וחצי והיא אוכלת את הקקי של החתולים שלי.

    החתולה שלי לא מוכנה כבר שנים שהיא אצלי לעשות קקי בארגז רק שתן בארגז וקקי מחוץ לארגז ליד . כשאני בבית ורואה אני מיד אוספת אבל לרוב אני רק רואה סימן שהיה קקי.

    ויש עוד בעיה שהקקי של החתולה שלי עם דימום . האם הכלבה יכולה להדבק ממה שזה לא יהיה?

    (היא הייתה אצל הוטרינר והחלפנו אוכל)

    איך אני מונעת מהכלבה לאכול את הקקי זה ממש דוחה ועוד כשהיא ישנה איתי במיטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכלת קקי של חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת צואה

    ד''ר תמר נרקיס
    27/06/2010

    קודם כל חשוב לבדוק למה יש דימום בצואה של החתולה. דימום בצואה אינו דבר נורמאלי ויש לבצע בדיקת צואה ובדיקות נוספות כדי להבין מה מקור הדימום. שנית, כדאי לנסות להרגיל את החתולה לתת צואה בארגז ולא מחוצה לו. אני מניחה שהכלבה לא תאכל את הצואה מתוך הארגז.

    יתכן שככל שהכלבה תגדל היא תראה פחות התעניינות באכילת הצואה של החתולים, אך לא בהכרח. חשוב לוודא שהכלבה אוכלת מזון מלא, מאוזן ואיכותי ושאין לה חסרים תזונתיים. בנוסף, חשוב שלכלבה יהיו גירויים רבים בבית (עצמות משחק, צעצועים וכו') כי לעיתים אכילת צואה נובעת משיעמם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה חוזרת
    תומר
    25/06/2010

    היתה לי חתולה שנתתי אותה לאחותי הגרה בקצה השני של העיר ולמחרת חזרה החתולה אלי!
    מאוד רציתי לדעת איך חתולה יכולה לחזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה חוזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה חוזרת

    ד''ר עדי בן ישר
    25/06/2010

    אינני יודעת כיצד קורה הדבר, אך מתוארים מעט מקרים בהם הצליח חתול לחזור לביתו. כנראה שיש בידך חתולה מיוחדת...

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים בלי הפסקה
    אסנת
    25/06/2010

    שלום, היום לקחתי את כלבת הפקינז מעורב לביקור במספרה.
    הספרית אמרה שהיו לה פרעושים ושהיא שמה לה שמפו, מאז הכלבה לא מפסיקה להתגרד.
    האם יכול להיות שהיא הייתה אלרגית לחומר? האם יש משהו שבעזרתו אני יכולה להקל על הגירוד כבר עכשיו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירודים בלי הפסקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים

    ד''ר עדי בן ישר
    25/06/2010

    יתכן כי הכלבה אלרגית לשמפו. בינתיים על מנת להקל על גירודיה, שטפי אותה בשמפו אליו רגילה או בשמפו היפואלרגני אותו תוכלי לרכוש בחנויות לחיות או אצל הווטרינר. במידה והדבר לא עוזר או מחריף - גשי איתה לווטרינר לפני שתפצע את עצמה מגירודים רבים

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום